No wiec w C3 jest taki jak na foto. Co prawda sprezynka w korku jest dosyc twarda ale tez wystarczy ze lekko cisnienie ruszy ten kapsel i plyn/para ucieka tym malym otworkiem widocznym na wlewie.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
[C3] SW 1,4TGDI 2020
-
Marcinek82 - Kierownik
- Posty: 350
- Dołączył(a): 07 lut 2018 08:59
- Lokalizacja: Slask
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2020, L+BL
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
Bylo: kilka na F m.in. Focus mk1, mk2 FL, Fiesta mk7, cee'd 2 SW 1,6 CRDi
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,
-
Pitrek - Weteran
- Posty: 1390
- Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
Ciekawe czy zasada działania taka jak w termostacie, bo wygląda podobnie ten korek xD
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
-
gzyms - Dyrektor
- Posty: 983
- Dołączył(a): 11 sty 2018 10:13
- Lokalizacja: NO
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C2FL SW, 1.6 Pb 135KM
2017, M SmartPlus
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
Trzeba jakiegoś dobrego admina poprosić o przeniesienie postów nt. ubytku płynu do jakiegoś starego lub utworzyć nowy wątek
Po za tym ciekawe czy taka dziurka odpowietrzająca jest w c2? Inna sprawa jeśli płyn paruje to na bank powinien się gdzieś kondensować, zostawiając plamę, osad, tłuszcz. Cokolwiek. Ja nic nie zaobserwowałem.
Po za tym ciekawe czy taka dziurka odpowietrzająca jest w c2? Inna sprawa jeśli płyn paruje to na bank powinien się gdzieś kondensować, zostawiając plamę, osad, tłuszcz. Cokolwiek. Ja nic nie zaobserwowałem.
"Piwo tylko z kija, auto tylko z Kia ..." Henryk Sawka
Co do baru nie mam problemu z wyborem, ale do ASO w mojej okolicy coraz częściej obawiam się jechać ....
Co do baru nie mam problemu z wyborem, ale do ASO w mojej okolicy coraz częściej obawiam się jechać ....
- pioteer
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
Marcinek82 napisał(a):Co prawda sprezynka w korku jest dosyc twarda ale tez wystarczy ze lekko cisnienie ruszy ten kapsel i plyn/para ucieka tym malym otworkiem widocznym na wlewie.
to tylko zabezpieczenie ciśnieniowe by nie rozerwało układu.. w normalnych warunkach(gdy płyn się nie gotuje) nic tam nie ucieka.. chyba że korek wadliwy i ma za słabą sprężynkę
-
Marcinek82 - Kierownik
- Posty: 350
- Dołączył(a): 07 lut 2018 08:59
- Lokalizacja: Slask
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2020, L+BL
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
Toz tez to napisalem, pytanie tylko jakie to sa "normalne warunki"? [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] teoretycznie jadac autostrada plyn chlodniczy powinien miec b.dobre chlodzenie.
Jak pisalem, narazie bede obserwowal a jak cos to niech sie ASO glowi o co chodzi.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Jak pisalem, narazie bede obserwowal a jak cos to niech sie ASO glowi o co chodzi.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Bylo: kilka na F m.in. Focus mk1, mk2 FL, Fiesta mk7, cee'd 2 SW 1,6 CRDi
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,
-
gzyms - Dyrektor
- Posty: 983
- Dołączył(a): 11 sty 2018 10:13
- Lokalizacja: NO
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C2FL SW, 1.6 Pb 135KM
2017, M SmartPlus
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
TTTM standardowa odpowiedź w asoMarcinek82 napisał(a):Toz tez to napisalem, pytanie tylko jakie to sa "normalne warunki"? [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] teoretycznie jadac autostrada plyn chlodniczy powinien miec b.dobre chlodzenie.
Jak pisalem, narazie bede obserwowal a jak cos to niech sie ASO glowi o co chodzi.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
"Piwo tylko z kija, auto tylko z Kia ..." Henryk Sawka
Co do baru nie mam problemu z wyborem, ale do ASO w mojej okolicy coraz częściej obawiam się jechać ....
Co do baru nie mam problemu z wyborem, ale do ASO w mojej okolicy coraz częściej obawiam się jechać ....
-
Marcinek82 - Kierownik
- Posty: 350
- Dołączył(a): 07 lut 2018 08:59
- Lokalizacja: Slask
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2020, L+BL
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
Jesli TTTM i dolewki beda takie jak mialem w c2 (w ciagu 6 lat dolalem moze 500ml), to pal licho. Gorzej jak bede tyle dolewal co pol roku. Cos kolo tego (tzn. ok. 500ml od min do max) ostatnio dolalem - troche ponad 200ml plynu + reszta woda destylowana.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Bylo: kilka na F m.in. Focus mk1, mk2 FL, Fiesta mk7, cee'd 2 SW 1,6 CRDi
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,
-
gzyms - Dyrektor
- Posty: 983
- Dołączył(a): 11 sty 2018 10:13
- Lokalizacja: NO
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C2FL SW, 1.6 Pb 135KM
2017, M SmartPlus
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
O a ja odkryłem w 1.6 gdi (cf2) coś takiego. Locha niesamowita. Ma jakieś 5 mm średnicy. Czy po 27kkm możliwe jest, że to jest przyczyna ubytku płynu?Marcinek82 napisał(a):No wiec w C3 jest taki jak na foto. Co prawda sprezynka w korku jest dosyc twarda ale tez wystarczy ze lekko cisnienie ruszy ten kapsel i plyn/para ucieka tym malym otworkiem widocznym na wlewie.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
"Piwo tylko z kija, auto tylko z Kia ..." Henryk Sawka
Co do baru nie mam problemu z wyborem, ale do ASO w mojej okolicy coraz częściej obawiam się jechać ....
Co do baru nie mam problemu z wyborem, ale do ASO w mojej okolicy coraz częściej obawiam się jechać ....
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
gzyms napisał(a):O a ja odkryłem w 1.6 gdi (cf2) coś takiego. Locha niesamowita. Ma jakieś 5 mm średnicy. Czy po 27kkm możliwe jest, że to jest przyczyna ubytku płynu?Marcinek82 napisał(a):No wiec w C3 jest taki jak na foto. Co prawda sprezynka w korku jest dosyc twarda ale tez wystarczy ze lekko cisnienie ruszy ten kapsel
To fabryczny otwór też mam taki. Tędy ma wychodzić powietrze (ale nie płyn )kiedy układ się odpowietrza. Niedawno wymieniałem to zgłębiłem temat.
-
gzyms - Dyrektor
- Posty: 983
- Dołączył(a): 11 sty 2018 10:13
- Lokalizacja: NO
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C2FL SW, 1.6 Pb 135KM
2017, M SmartPlus
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
Ale ciecz zawsze paruje. Powierzchniowo a po przekroczeniu pewnej temp. całą objętością. Czy zatem ten odpowietrznik może być przyczyną szybkiego ubytku płynu? Jednak to oznacza za wysoka temp. w układzie?Magikrealista napisał(a):gzyms napisał(a):O a ja odkryłem w 1.6 gdi (cf2) coś takiego. Locha niesamowita. Ma jakieś 5 mm średnicy. Czy po 27kkm możliwe jest, że to jest przyczyna ubytku płynu?Marcinek82 napisał(a):No wiec w C3 jest taki jak na foto. Co prawda sprezynka w korku jest dosyc twarda ale tez wystarczy ze lekko cisnienie ruszy ten kapsel
To fabryczny otwór też mam taki. Tędy ma wychodzić powietrze (ale nie płyn )kiedy układ się odpowietrza. Niedawno wymieniałem to zgłębiłem temat.
"Piwo tylko z kija, auto tylko z Kia ..." Henryk Sawka
Co do baru nie mam problemu z wyborem, ale do ASO w mojej okolicy coraz częściej obawiam się jechać ....
Co do baru nie mam problemu z wyborem, ale do ASO w mojej okolicy coraz częściej obawiam się jechać ....
-
Marcinek82 - Kierownik
- Posty: 350
- Dołączył(a): 07 lut 2018 08:59
- Lokalizacja: Slask
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2020, L+BL
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
Nie koniecznie. Ciecz zawsze paruje, wiec wystarczy nawet 80st.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Bylo: kilka na F m.in. Focus mk1, mk2 FL, Fiesta mk7, cee'd 2 SW 1,6 CRDi
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,
-
Marcinek82 - Kierownik
- Posty: 350
- Dołączył(a): 07 lut 2018 08:59
- Lokalizacja: Slask
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2020, L+BL
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
Jako ze temperatury juz dosyc niskie, a w najblizszym czasie chyba do niemcowni pojade, tak wiec trza bylo auto obuc w zimowe gumy.
Opony Nokian WR D4 na czarnych felgach Alcar. Poczatkowo chcialem grafitowe, ale stwierdzilem ze wezne czarne. I musze przyznac ze czarne bardziej pasuja do auta choc na fotkach to..., wyglada to srednio.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Opony Nokian WR D4 na czarnych felgach Alcar. Poczatkowo chcialem grafitowe, ale stwierdzilem ze wezne czarne. I musze przyznac ze czarne bardziej pasuja do auta choc na fotkach to..., wyglada to srednio.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Bylo: kilka na F m.in. Focus mk1, mk2 FL, Fiesta mk7, cee'd 2 SW 1,6 CRDi
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,
-
vonski - Weteran
- Posty: 2336
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
Wygląda średnio, bo są małe. Ale na pewno lepiej pasują czarne
Tapatalk @ Huawei P30
Tapatalk @ Huawei P30
-
Marcinek82 - Kierownik
- Posty: 350
- Dołączył(a): 07 lut 2018 08:59
- Lokalizacja: Slask
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2020, L+BL
Re: [C3] SW 1,4TGDI 2020
No 16, 205/55. Swoja droga to srednica tego kola to ok. 1cm mniejsze niz 225/45/17.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Bylo: kilka na F m.in. Focus mk1, mk2 FL, Fiesta mk7, cee'd 2 SW 1,6 CRDi
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Kia XCeed zwycięzcą COTY 2020!!!
przez pioter » 10 sty 2020 21:48 w Aktualności z portalu - 2 Odpowiedzi / 12937 Wyświetlone
- Ostatni post przez ruszok
11 sty 2020 23:02
-
Kia XCeed zwycięzcą COTY 2020!!!
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości