Swarog napisał(a):januszf napisał(a):brak dwumasy też mnie skusiły
Jesteś tego pewny? Czy wersja po FL, z 6-o biegową skrzynią biegów przypadkiem dwumasy nie ma?
W tym momencie już tak. Dzwoniłem do serwisu Kii (podając przy tym VIN) i zostałem poinformowany, że ów silnik dwumasy nie posiada.
Ryba4 napisał(a): Z lusterkami i szybami to będzie naprawdę gruba rzeźba! Wielu już o tym myślało, ale chyba nikt się w końcu nie podjął :/
Aż tak źle na pierwszy rzut to nie wygląda. Tylko dostać prowadnice na tył elektryczne. Ciekawe tylko jak z mocowaniami w tylnych drzwiach pod nie. Bo panel bez problemu do kupienia na alledrogo. Co do lusterek to silniczki pewnie jakieś albo kwestia podłączenia pod sterowanie elektryczne które akurat mam. Jakoś w weekend popatrzę jak to wszystko wygląda pod kątem elektroniki.
Wpadłem na pomysł nad zakupem panelu pod kierownicą z ESP i wstawieniu pod to jakiegoś dodatkowego antynapadu np. odcięcia pompy paliwowej. Bez włączenia przycisku ESP po prostu nie będzie chciał odpalać. Ale to jeszcze do przemyślenia.
Edit:
Elektryczne szyby:
1- podnośniki szyb 30zł /2str
2 - plastiki z przełącznikami szyb na tył - 30zł/2str
3 - panel z przełącznikami 4 szyb + składane lusterka + regulacja lusterek + blokowanie tylnych szyb - 50zł
4 - panel z ESP - 50zł
5 - boczki drzwi - 100zł/2szt
Trochę elektrykę samochodową ogarniam więc mam w głowie plan podłączenia tego wszystkiego. Oby nic nie trzeba było ustawiać w komputerze (chociaż nie sądzę, że poliftowy C1 jest AŻ TAK skomputeryzowany).
Aktual 03-08:
Zmieniłem zegary z typu A na typ B. Trochę walki było z pamięcią ich (m.in. błąd ESP i brak tempomatu) ale wygrałem dzięki pomocy kolegów z forum.
Gratów jeszcze nie zamówiłem ale od myślę, że pod koniec wakacji będzie już wsio gotowe.