Witam, dawno nic tutaj nie pisałem jednak w końcu "zima" powoli się kończy i pora pomyśleć o nadchodzącym sezonie. Udało mi się znaleźć kilka ciekawych gratów.
Kompletny pakiet tylny do lakierowania (armatka dla atencji)
Atrapa w dobrej cenie (do polerki)
I w międzyczasie wpadło dodatkowe oświetlenie bagażnika.
Biała I FL by Magik
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Biała I FL by Magik
i trochę balkonu
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: Biała I FL by Magik
Cyk fuch i tylne dokładki pomalowane. (balkon też )
I stare felgi sobie przemalowałem będą na zimę jak znalazł.
16.05.2020.
W końcu znalazłem czas aby zawalczyć z ostrym cieniem mgły która spowiła lakier mojego samochodu. W tym celu użyłem maszyny rotacyjnej i pasty polerskiej menzerna 2500- czyli średniej polerującej. Efekt walki bardzo zadowalający, lakier wygląda świetnie- wszystkie drobne rysy zniknęły, zostały tylko głębokie. Oczywiście można było iść dalej jednak nie chciałem "zdejmować" zbyt dużo klaru. Przed robotą zdemontowałem listwy boczne drzwi, po zakończeniu nałożyłem powłokę fusso coat f7.
Dodatkowo kombinowałem jak poprawnie założyć tylny zderzak i chyba mam pewien pomysł. Amatorskie lakierowanie wyszło całkiem przyzwoicie. Nie mogę się doczekać aż projekt będzie skończony.
I stare felgi sobie przemalowałem będą na zimę jak znalazł.
16.05.2020.
W końcu znalazłem czas aby zawalczyć z ostrym cieniem mgły która spowiła lakier mojego samochodu. W tym celu użyłem maszyny rotacyjnej i pasty polerskiej menzerna 2500- czyli średniej polerującej. Efekt walki bardzo zadowalający, lakier wygląda świetnie- wszystkie drobne rysy zniknęły, zostały tylko głębokie. Oczywiście można było iść dalej jednak nie chciałem "zdejmować" zbyt dużo klaru. Przed robotą zdemontowałem listwy boczne drzwi, po zakończeniu nałożyłem powłokę fusso coat f7.
Dodatkowo kombinowałem jak poprawnie założyć tylny zderzak i chyba mam pewien pomysł. Amatorskie lakierowanie wyszło całkiem przyzwoicie. Nie mogę się doczekać aż projekt będzie skończony.
- Flexxy
- Klubowicz
- Posty: 42
- Dołączył(a): 15 gru 2019 11:21
- Lokalizacja: Radzionków
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,6 ON 158KM
2012, M
- marekctr
- Klubowicz
- Posty: 33
- Dołączył(a): 01 lis 2018 12:37
- Lokalizacja: Bielsko -B
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 PRO, 1,6 Pb 204KM
2013, xl
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: Biała I FL by Magik
Świetna robota
Sam jestem w trakcie glinkowania, polerowania, woskowania i widzę ile to roboty. W tym roku pojechałem tylko pastami finiszującymi, bo nie mam zbytnio rys, ale widzę, że z lakieru lustra nie zrobię. W przyszłym roku pojadę ostrzej. Ta pasta 2500 to Manzerna? Co polecasz?
Sam jestem w trakcie glinkowania, polerowania, woskowania i widzę ile to roboty. W tym roku pojechałem tylko pastami finiszującymi, bo nie mam zbytnio rys, ale widzę, że z lakieru lustra nie zrobię. W przyszłym roku pojadę ostrzej. Ta pasta 2500 to Manzerna? Co polecasz?
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: Biała I FL by Magik
foxx76 napisał(a):Świetna robota
Sam jestem w trakcie glinkowania, polerowania, woskowania i widzę ile to roboty. W tym roku pojechałem tylko pastami finiszującymi, bo nie mam zbytnio rys, ale widzę, że z lakieru lustra nie zrobię. W przyszłym roku pojadę ostrzej. Ta pasta 2500 to Manzerna? Co polecasz?
Tak użyłem menzerny 2500, jeśli nie masz rys to bym nie szedł w bardziej agresywne tnące pasty bo szkoda lakieru. Do odświeżenia powinna wystarczyć 3000 lub 2500. W doborze pomógł mi ten film: https://www.youtube.com/watch?v=Qj7C7DB6w9E jest tam fajna tabelka z opisem tych past.
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: Biała I FL by Magik
Dwa dni pracy i udało się wykonać 120% normy. Na pierwszy ogień poszedł przód.
Tutaj już na aucie.
Pokrywa silnika poszła w plak.
Następnego dnia walczyłem z tyłem, udało się z pomocą kumpla i zerowym spożyciem alkoholu.
Założyłem chińskie logo od innego modelu 1,5 cm mniejsze bardziej zgrabne.
Krzywo założona ramka.
Efekt na żywo super tylko foty słabe. Warto było się pomęczyć. Może jak dorośnie będzie gt.
Tutaj już na aucie.
Pokrywa silnika poszła w plak.
Następnego dnia walczyłem z tyłem, udało się z pomocą kumpla i zerowym spożyciem alkoholu.
Założyłem chińskie logo od innego modelu 1,5 cm mniejsze bardziej zgrabne.
Krzywo założona ramka.
Efekt na żywo super tylko foty słabe. Warto było się pomęczyć. Może jak dorośnie będzie gt.
-
Ryba1983 - Kierownik
- Posty: 513
- Dołączył(a): 31 gru 2016 16:41
- Lokalizacja: Kłodzko
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1600 ON 115KM
2010
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: Biała I FL by Magik
Ryba1983 napisał(a):No ryjek robi robotę
Deska z tyłu też, jak zrobię foto czymś konkretnym to wrzucę.
-
Moriok88 - Klubowicz
- Posty: 65
- Dołączył(a): 17 lip 2017 16:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: VW GOLF VI GTD
Re: Biała I FL by Magik
Fajnie że dałeś się przekonać do zainwestowania w pakiet sport. Wg mnie znacznie lepiej wygląda na białym niż, jak u mnie na srebrnym
Jeszcze środek Panie kolego - obowiązkowo
Jeszcze środek Panie kolego - obowiązkowo
Kia Cee'd C1FL 1.6 CRDI 165 HP ---> VW Golf VI GTD 2011 r.
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: Biała I FL by Magik
Moriok88 napisał(a):Fajnie że dałeś się przekonać do zainwestowania w pakiet sport. Wg mnie znacznie lepiej wygląda na białym niż, jak u mnie na srebrnym
Jeszcze środek Panie kolego - obowiązkowo
To prawda dobrze że masz taką siłę przekonywania. Co do środka zobaczymy może jakieś graty okazyjnie się trafią.
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: Biała I FL by Magik
Kolejna modyfikacja to lewarek z pakietu sport. Gałka obszyta nową skórą, dobrze leży w dłoni. Ogółem "piątka" trudna do zdobycia.
Ostatnio edytowano 16 sie 2020 13:23 przez Magikrealista, łącznie edytowano 1 raz
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: Biała I FL by Magik
Długo zwlekałem ale w końcu zdecydowałem się na wymianę tarcz i klocków. Przebieg 95 tysięcy, tarcze niestety fabryczne. Jak się okazało to była dobra decyzja bo wszystko było już mocno zapieczone i skorodowane, ogółem 2 dni pracy.
Tak wyglądały wszystkie piasty:
Żeby zdjąć tarcze uderzałem młotkiem od czoła- z przednich wypadła tona korozji
Oczyściłem wszystkie piasty, jarzma i blaszki, nasmarowałem prowadnice (jedna była zapieczona stała)
Jakimś cudem udało się wszystko poskładać, miejsca styku klocka z blaszką nie smarowałem.
Ps Zestaw tarcz mikoda. Póki co przejechały jakieś 100 km i pracują bez zarzutu, nie słychać najmniejszego pisku ani tym bardziej żadnych wibracji. Różne opinie o nich krążą, po dotarciu przekonam się na własnej skórze czy to był dobry wybór.
Tak wyglądały wszystkie piasty:
Żeby zdjąć tarcze uderzałem młotkiem od czoła- z przednich wypadła tona korozji
Oczyściłem wszystkie piasty, jarzma i blaszki, nasmarowałem prowadnice (jedna była zapieczona stała)
Jakimś cudem udało się wszystko poskładać, miejsca styku klocka z blaszką nie smarowałem.
Ps Zestaw tarcz mikoda. Póki co przejechały jakieś 100 km i pracują bez zarzutu, nie słychać najmniejszego pisku ani tym bardziej żadnych wibracji. Różne opinie o nich krążą, po dotarciu przekonam się na własnej skórze czy to był dobry wybór.
- marekctr
- Klubowicz
- Posty: 33
- Dołączył(a): 01 lis 2018 12:37
- Lokalizacja: Bielsko -B
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 PRO, 1,6 Pb 204KM
2013, xl
Re: Biała I FL by Magik
Mody modami ale eksploatacja to podstawa dobra robota!!!!!!!!!!
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
-
kryzys - Dyrektor
- Posty: 688
- Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
- Lokalizacja: gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: Biała I FL by Magik
kryzys napisał(a):d*** w dole ale dziób w górze
Dokładnie, tylne sprężyny to tragedia - lekki załadunek i już siada
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: Biała I FL by Magik
Początek maja, w końcu znalazłem czas żeby przygotować auto na sezon letni. Co udało się zrobić:
-nowe prowadnice przód
-odświeżenie zacisków
-nowe szczęki tył
-polerka ręczna +fusso f7
-poprawka zderzaka przód który był lekko zerwany od dołu
-świeży olej
-sprzątanie + niewidzialna wycieraczka
- czyszczenie komory silnika
Zostało do zrobienia:
-rozerwane tuleje wahaczy przód
-uszkodzony sterownik ABSu( elektryk walczy trudny temat)
-dysza spryskiwacza do wymiany + wycieraczki
Tu w trakcie walki.
Jeden rozpierak był zapieczony więc ręczny nie odbijał do końca, musiałem go wyjąć oczyścić i przesmarować. zdecydowałem się na wymianę szczęk przy okazji. Ogółem prosta sprawa, trochę problemu jest z włożeniem sprężynek mocujących szczęki.
Kilka fotek w terenie na pamiątkę, fajnie mieć taki czysty lakier przez moment.
-nowe prowadnice przód
-odświeżenie zacisków
-nowe szczęki tył
-polerka ręczna +fusso f7
-poprawka zderzaka przód który był lekko zerwany od dołu
-świeży olej
-sprzątanie + niewidzialna wycieraczka
- czyszczenie komory silnika
Zostało do zrobienia:
-rozerwane tuleje wahaczy przód
-uszkodzony sterownik ABSu( elektryk walczy trudny temat)
-dysza spryskiwacza do wymiany + wycieraczki
Tu w trakcie walki.
Jeden rozpierak był zapieczony więc ręczny nie odbijał do końca, musiałem go wyjąć oczyścić i przesmarować. zdecydowałem się na wymianę szczęk przy okazji. Ogółem prosta sprawa, trochę problemu jest z włożeniem sprężynek mocujących szczęki.
Kilka fotek w terenie na pamiątkę, fajnie mieć taki czysty lakier przez moment.
Powrót do Pochwal się swoją Kia cee'd :D
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
[C2FL] Cee'd SW 1.6 CRDi 136 KM 2017r. Biała Perła
przez Pablo87 » 13 sty 2020 13:38 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 5 Odpowiedzi / 12260 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pablo87
25 cze 2020 12:30
-
[C2FL] Cee'd SW 1.6 CRDi 136 KM 2017r. Biała Perła
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości