W sprawie tego nieszczęsnego sitka dzowniłem do 3 różnych ASO KIA. Usłyszałem trzy różne wersje, między innymi taką, jak Ty - wymiana całej pompy... Sitko powinno być takie samo dla C1 i C2. Jest jakaś nowa wersja tego sitka, większa. I ta już podobno pasuje tylko do odpowiedniej pompy. Nie jestem pewnien, ale ta wersja jest w ceedzie 2 FL. Może ktoś to zweryfikuje ?
BTW. Spróbuj sam dobrać się do tego ustrojstwa. Sprawa jest prosta i szybka. Będziesz miał 100% pewności jakiego sitka potrzebujesz.
spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Moderator: Żandarmeria
-
micz_bl
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Sprawdź też gruszke przy turbo, mechanik mi mówił też może być powodem jakiś objawów z doładowaniem.
-
marcus111
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Skilson, cały czas się męczę z tym i przyznam, że jest coraz gorzej. Dymienie wywoływał wtrysk. Po kilku dniach padł kolejny i każdy po kolei zaczął padać, nawet te, które wymieniłem prędzej. W końcu oddałem auto do mechanika, który skasował mnie okropnie ale wszystkie błędy były usunięte i auto chodziło jak powinno. Po miesiącu znowu kolejny wtrysk padł, następny był na wykończeniu. Kupiłem pompę wtryskową, bo miałem podejrzenia, że może ona być winna dając opiłki. Po wymianie pompy błąd P0088 (zbyt wysokie ciśnienie na listwie paliwowej) znowu wrócił. 2800 tys obr i koniec. Wtryski niby już nie padają (odpukać) ale teraz strasznie ciężko pali na ciepłym silniku. Przejadę mniej więcej 20 km, zgaszę auto i czasem odpali po ok. 7 sekundach kręcenia rozrusznikiem a czasami dopiero po czterech takich seriach. Cały czas szukam odpowiedzi co może być przyczyną. Gdzieś czytałem, że pomóc może wymiana regulatora ciśnienia paliwa ale pewności nie mam żadnej.
- gamblerpl
- Dopiero co...
- Posty: 9
- Dołączył(a): 17 paź 2016 12:29
- Lokalizacja: Konin
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C2 SW, 1.6 ON 128KM
2013, Comfort +
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Witam,
Dołączam się do problemu
Kia Ceed II 1.6 crdi 128KM / Maxymalnie wkręca się do 3000 rpm -na szczęście mam 6 bieg wiec mozna wyciągnąć do 14km/h
Nie wyskakują żadne błędy/ nie pali się kontrolka CHECK/ sprawdzony został układ dolotowy.... niestety nadal ten sam problem
Dołączam się do problemu
Kia Ceed II 1.6 crdi 128KM / Maxymalnie wkręca się do 3000 rpm -na szczęście mam 6 bieg wiec mozna wyciągnąć do 14km/h
Nie wyskakują żadne błędy/ nie pali się kontrolka CHECK/ sprawdzony został układ dolotowy.... niestety nadal ten sam problem
- dzygi
- Kierownik zmiany
- Posty: 177
- Dołączył(a): 24 cze 2017 13:52
- Lokalizacja: NDM
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C2 SW, 1,6 ON 128KM
2013
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
A moze w turbo zmienna geometria sie wiesza?
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
herni
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
gamblerpl napisał(a):Witam,
Dołączam się do problemu
Kia Ceed II 1.6 crdi 128KM / Maxymalnie wkręca się do 3000 rpm -na szczęście mam 6 bieg wiec mozna wyciągnąć do 14km/h
Nie wyskakują żadne błędy/ nie pali się kontrolka CHECK/ sprawdzony został układ dolotowy.... niestety nadal ten sam problem
Zobacz jaki ja miałem problem. Mówisz brak błędów jak ograniczy obroty nie wyłączaj silnika i wtedy podepnij pod kompa i coś wyjdzie w przypadku gdy zgasisz silnik a nie paliła sie pomarańczowa lampka sterownik nie zapamięta błędu. Włącz klimę i zobacz czy będzie ograniczał obroty. W ASO ostatnio mieli przypadek że na klimie chodziło wszystko cacy a bez niej nie i winny był alternator w momencie włączenia dawał większe napięcie i wszystko chodziło prawidłowo.
- gamblerpl
- Dopiero co...
- Posty: 9
- Dołączył(a): 17 paź 2016 12:29
- Lokalizacja: Konin
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C2 SW, 1.6 ON 128KM
2013, Comfort +
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Chciałbym podzielić się z wami moim przypadkiem
Sytuacja opisywana powyzej ...ale ograniczenie nie tyle do predkości co do obrotów (tj 3000rpm)
Samochod nie wywala żadnego bledu w ECU, zadna konrolka nic....
Natomiast zwrocilem uwage na wtyczki ... podociskałem wszystkie wtyczki i problem jakby zniknął - obecnie nie udało mi się wywołać ponownie tego problemu
W moim przypadku uwage przykuła wtyczka na wysokości połowy obudowy silnika - sprawdz .. moze rowniez cos Ci to pomoże
Sytuacja opisywana powyzej ...ale ograniczenie nie tyle do predkości co do obrotów (tj 3000rpm)
Samochod nie wywala żadnego bledu w ECU, zadna konrolka nic....
Natomiast zwrocilem uwage na wtyczki ... podociskałem wszystkie wtyczki i problem jakby zniknął - obecnie nie udało mi się wywołać ponownie tego problemu
W moim przypadku uwage przykuła wtyczka na wysokości połowy obudowy silnika - sprawdz .. moze rowniez cos Ci to pomoże
- darmal
- Dopiero co...
- Posty: 2
- Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:35
- Lokalizacja: dolnyslask
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 ON 116KM
2010, optimum +
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Witam à propos błędu obd P 2238 /o2 sensor positive current control circuit low bank1 sensor1/, diagnosta stwierdził uszkodzenie sondy lambda SONDA LAMBDA 39350-4A410, sprawdzał dla pewności miernikiem, nie zauważyłem żadnych objawów typu dymienie,zwiększone zużycie paliwa,tryb awaryjny,nawet nie świecił się check engine tylko wyskoczył ten błąd.Po wymianie sondy błąd nie powrócił.
- DaHoo
- Przedszkolak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 25 sie 2017 10:10
- Lokalizacja: Gostyń
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL PRO, 1,6 CRDi ON 128KM
2011
Samochód traci pedał gazu przy mocniejszym wciśnięciu pedału
Witam
Posiadam Kia Pro Ceed 2011r z silnikiem 1.6 CRDi 128km. Dzisiaj napotkał mnie pewien problem związany z autem. Jechałem w dłuższą trase, przejechalem 100km zwykłymi drogami i wjechalem na autostrade. Ustawiłem tempomat na 130km/h i jechałem. Przejechałem tą autostradą tak przez 100km i w pewnym momencie auto zaczęło zwalniać. Pomyślałem że może tempomat sie wyłączył i dodałem gazu lecz poczułem jego brak. Próbowałem dodać gazu żeby spowrotem przyspieszyć lecz pedał gazu jakby przestał działać. Zredukowalem bieg z 6 na 5 i ponownie chcialem dodac gazu lecz nadal auto zwalniało. Autko zwolniło do 40km/h i zgasło. Stanąłem, chcąc odpalić spowrotem auto, ono na "strzała" zapaliło i jakby wróciło do swojej normalnej mocy, ale maksymalną prędkość osiągnęło tylko 140km/h gdzie wcześniej ono latalo z łatwością po 180-190. Lecz po 5km zrobiło się tak samo, auto straciło moc i ponownie zgasło. Nie wiem co jest. Przy każdym biegu kiedy wciskam mocniej pedał gazu auto sie dławi, traci moc i znowu gaśnie. Zapaliła się kontrolka od silnika na kolor pomarańczowy. Nie wiem nadal co jest. Mam zamiar wyciągnąć filtr paliwa zeby sprawdzić czy przypadkiem nie jest zawalony ale tez zastanawiam się nad dpf'em.
Miał ktoś może podobny problem?
Posiadam Kia Pro Ceed 2011r z silnikiem 1.6 CRDi 128km. Dzisiaj napotkał mnie pewien problem związany z autem. Jechałem w dłuższą trase, przejechalem 100km zwykłymi drogami i wjechalem na autostrade. Ustawiłem tempomat na 130km/h i jechałem. Przejechałem tą autostradą tak przez 100km i w pewnym momencie auto zaczęło zwalniać. Pomyślałem że może tempomat sie wyłączył i dodałem gazu lecz poczułem jego brak. Próbowałem dodać gazu żeby spowrotem przyspieszyć lecz pedał gazu jakby przestał działać. Zredukowalem bieg z 6 na 5 i ponownie chcialem dodac gazu lecz nadal auto zwalniało. Autko zwolniło do 40km/h i zgasło. Stanąłem, chcąc odpalić spowrotem auto, ono na "strzała" zapaliło i jakby wróciło do swojej normalnej mocy, ale maksymalną prędkość osiągnęło tylko 140km/h gdzie wcześniej ono latalo z łatwością po 180-190. Lecz po 5km zrobiło się tak samo, auto straciło moc i ponownie zgasło. Nie wiem co jest. Przy każdym biegu kiedy wciskam mocniej pedał gazu auto sie dławi, traci moc i znowu gaśnie. Zapaliła się kontrolka od silnika na kolor pomarańczowy. Nie wiem nadal co jest. Mam zamiar wyciągnąć filtr paliwa zeby sprawdzić czy przypadkiem nie jest zawalony ale tez zastanawiam się nad dpf'em.
Miał ktoś może podobny problem?
-
George - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 2618
- Dołączył(a): 18 lip 2008 12:33
- Lokalizacja: Poznań
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C2FL HB, 1,6 L Pb 204KM
2018, GT
Re: Samochód traci pedał gazu przy mocniejszym wciśnięciu pe
Zapchane sitko w zbiorniku paliwa.
Kontakt: Grupa Wielkopolska
- - - - - - - - - - - - - - -
onegdaj - Cee'd 1,6 CRDI 2008
aktualnie - Cee'd GT black perl 2018
- - - - - - - - - - - - - - -
onegdaj - Cee'd 1,6 CRDI 2008
aktualnie - Cee'd GT black perl 2018
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 638
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: Samochód traci pedał gazu przy mocniejszym wciśnięciu pe
Matko kochana... Czytając Twój post, a w zasadzie tytuł myślałem, że Ci pedał przyspieszenia ("gazu") odpada jak go dotykasz ("samochód traci pedał gazu przy mocniejszym wciśnięciu pedału" - przeczytaj to na chłodno - brzmi jakby miał przynajmniej wypaść przez podłogę przy jego wciśnięciu. Poza tym "spowrotem"?! Serio?
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6542
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Tak jak podał George - bardzo prawdopodobne, że zapchało się biosyfem sitko w zbiorniku paliwa. Ale dobrze podpiąć kompa, skoro check się zapalił, to równie dobrze mógł paść jakiś czujnik.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
- DaHoo
- Przedszkolak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 25 sie 2017 10:10
- Lokalizacja: Gostyń
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL PRO, 1,6 CRDi ON 128KM
2011
Re: Samochód traci pedał gazu przy mocniejszym wciśnięciu pe
Slowik8609 napisał(a):Matko kochana... Czytając Twój post, a w zasadzie tytuł myślałem, że Ci pedał przyspieszenia ("gazu") odpada jak go dotykasz ("samochód traci pedał gazu przy mocniejszym wciśnięciu pedału" - przeczytaj to na chłodno - brzmi jakby miał przynajmniej wypaść przez podłogę przy jego wciśnięciu. Poza tym "spowrotem"?! Serio?
Jesteś tu od wytykania błedów językowych czy od podpowiadania gdy ktoś ma jakiś problem?
A reszcie dziękuję za podpowiedź, podłącze pod kompa, sprawdzę sitko, wyciągnę zbiornik i wypłukam go
- Yankee
- Dyrektor
- Posty: 826
- Dołączył(a): 28 lip 2013 16:59
- Lokalizacja: Śląsk
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1.5 Pb 160KM
2022, L+BL+BLplus+AEB
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 638
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: Samochód traci pedał gazu przy mocniejszym wciśnięciu pe
DaHoo napisał(a):Jesteś tu od wytykania błedów językowych czy od podpowiadania gdy ktoś ma jakiś problem?
A reszcie dziękuję za podpowiedź, podłącze pod kompa, sprawdzę sitko, wyciągnę zbiornik i wypłukam go
Jestem tu bo chcę i lubię tu być A na temat Twojego problemu jak zauważyłeś zapewne, jest kilkanaście stron porad... Mój bezpośredni przedmówca podał Ci odpowiedź więc napisanie postu w stylu "dokładnie tak jak wyżej" uznałem za bezcelowe i bezsensowne. A pomoc w poprawnym formułowaniu zdań i przelewaniu tego na klawiaturę to również pomoc
- DaHoo
- Przedszkolak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 25 sie 2017 10:10
- Lokalizacja: Gostyń
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL PRO, 1,6 CRDi ON 128KM
2011
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Hehe nie komentuje tego
Wyciągnąłem sitko, nie było az tak zawalone ale przemyłem je. Spojrzalem w zbiornik i syfu takze nie widać. Wyciągnąłem filtr paliwa "na szybko" i wylałem całe paliwo z niego i takze brak jakiegos wielkiego syfu. "Na szybko" bo jestem 500km od domu. Samochód chodzi tak jak chodził. Słabnie, gaśnie i tak w kółko. Możliwe że jednak ten filtr paliwa bedzie do wymiany? Ja go wymienie oczywiscie ale dobrze by było znać przyczynę.
@edit dodam ze auto gdy przejedzie coraz więcej kilometrów, dzieję sie to coraz częściej
Wyciągnąłem sitko, nie było az tak zawalone ale przemyłem je. Spojrzalem w zbiornik i syfu takze nie widać. Wyciągnąłem filtr paliwa "na szybko" i wylałem całe paliwo z niego i takze brak jakiegos wielkiego syfu. "Na szybko" bo jestem 500km od domu. Samochód chodzi tak jak chodził. Słabnie, gaśnie i tak w kółko. Możliwe że jednak ten filtr paliwa bedzie do wymiany? Ja go wymienie oczywiscie ale dobrze by było znać przyczynę.
@edit dodam ze auto gdy przejedzie coraz więcej kilometrów, dzieję sie to coraz częściej
Ostatnio edytowano 12 lis 2017 21:36 przez DaHoo, łącznie edytowano 1 raz
- kosmos2011
- Asystent Kierownika
- Posty: 202
- Dołączył(a): 13 sie 2017 13:54
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Grupa: Trójmiasto
- Marka i model samochodu: Hyundai Accent LC 2000r 1,3 G4EA
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Sitka się nie czyści tylko wymienia.
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6875
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
DaHoo, jesteś na forum publicznym więc wypadałoby się wypowiadać poprawnie - po polsku. Jeżeli nie nauczono Cię tego w szkole, to ciesz się, że kolega daje Ci swego rodzaju lekcję ZA DARMO.
Co do meritum, to Twoje objawy są typowe dla problemu, na temat którego jest 200 postów w tym wątku i pewnie drugie 200 w kilku innych. Gdybyś poczytał, dowiedziałbyś, że tylko wymiana tego "głupiego" sitka daje jakikolwiek efekt.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Co do meritum, to Twoje objawy są typowe dla problemu, na temat którego jest 200 postów w tym wątku i pewnie drugie 200 w kilku innych. Gdybyś poczytał, dowiedziałbyś, że tylko wymiana tego "głupiego" sitka daje jakikolwiek efekt.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
-
Gizmo121 - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 5407
- Dołączył(a): 09 wrz 2008 10:20
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2008, Optimum
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
DaHoo napisał(a):@edit dodam ze auto gdy przejedzie coraz więcej kilometrów, dzieję sie to coraz częściej
Jak to mówili starożytni rosjanie : im dalej w las tym więcej drzew
...zmieniłem sitko ... i drzewa wycieli ( w Białowieży )
Pozdrawiam Wojtek ( KIA Cee'd SW 1,6 CRDI 115KM optimum 5K 09'2008 ) WRC- Warcy , Rycy , Csescy ale (dużo) nie rdzewieje
- DaHoo
- Przedszkolak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 25 sie 2017 10:10
- Lokalizacja: Gostyń
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL PRO, 1,6 CRDi ON 128KM
2011
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
http://kia.auto.pl/filtr-pompy-paliwa-ceed-diesel-p-4434.html?osCsid=51ddb0d7ad72921462852103bed2566f
Czy to o tym sitku mowa? Dzwoniłem do kilku sklepów motoryzacyjnych z zapytaniem o właśnie takie sitko. Byłem też w dwóch sklepach i wszędzie stwierdzono że takiego sitka nie można nigdzie kupić, ale wymienia się całą pompę paliwa. Wczoraj wyciągnąłem to sitko po to żeby aby dojechać do domu ale bez efektu.
Nie jestem mechanikiem i prawie wcale nie znam się na tym więc proszę bez zbędnych komentarzy.
Czy to o tym sitku mowa? Dzwoniłem do kilku sklepów motoryzacyjnych z zapytaniem o właśnie takie sitko. Byłem też w dwóch sklepach i wszędzie stwierdzono że takiego sitka nie można nigdzie kupić, ale wymienia się całą pompę paliwa. Wczoraj wyciągnąłem to sitko po to żeby aby dojechać do domu ale bez efektu.
Nie jestem mechanikiem i prawie wcale nie znam się na tym więc proszę bez zbędnych komentarzy.
Powrót do Silniki i skrzynia biegów
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
przez ppp.p » 11 lip 2020 16:28 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 3 Odpowiedzi / 5876 Wyświetlone
- Ostatni post przez ppp.p
12 paź 2020 09:43
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
-
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
przez qb4487 » 10 sty 2020 11:50 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 6068 Wyświetlone
- Ostatni post przez qb4487
11 sty 2020 10:53
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
-
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
przez Pan Krecik » 17 paź 2022 20:01 w Silniki i skrzynia biegów - 4 Odpowiedzi / 4710 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pan Krecik
24 paź 2022 15:58
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
-
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
1, 2przez zychi » 24 sty 2021 13:15 w Silniki i skrzynia biegów - 21 Odpowiedzi / 10895 Wyświetlone
- Ostatni post przez zychi
23 lut 2021 20:42
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
-
-
Problem z dławieniem mocy
przez krzyshtof11 » 26 mar 2020 15:40 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 4673 Wyświetlone
- Ostatni post przez krzyshtof11
26 mar 2020 17:34
-
Problem z dławieniem mocy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości