Cześć,
to mój pierwszy post na forum więc proszę mnie nie zjedzcie
Ja też nie wiedziałem gdzie mi płyn ucieka. Dolałem go dosyć sporo (1,5l/100km) i w pewnym momencie znalazłem cały ten płyn, który mi przez tydzień uciekał.
Mianowicie znalazłem go kiedy mi silnik stanął dęba (zgasł z 3krpm). Jak się potem okazało to przeskoczył rozrząd o dwa oczka. W trakcie ściągania i zmiany rozrządu (sprawdziłem ciśnienie - zawory całe), to postanowiłem sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów automatycznej.
Jakie było moje zdziwienie gdy na bagnecie widziałem poziom "oleju" 10cm wyżej od MAX w zakresie HOT.
W moim przypadku rozszczelnił się wymiennik ciepła w chłodnicy który był połączony ze skrzynią biegów... Skrzynia stanęła w pewnym momencie i zatrzymała silnik. Stąd te objawy co opisałem na początku.
Mam nadzieję że ten post kogoś uchroni od przykrej niespodzianki.
W tym tygodniu składam samochód do kupy to dam wam znać czy się udało skrzynię uratować