klimatronik kod błędu 35
Napisane: 16 mar 2023 19:55
Witam,szukałem na forum wątku z kodami błędów klimatronika i przyznaję,że nic z tego nie kumam.Ostatnio wyczaiłem,że nadmuch ciepłego powietrza na twarz działa mocniej po stronie kierowcy a słabiej pasażera. Zrobiłem test błędów klimatronika i wyszło mi kod 35 poszperałem w necie i znalazłem coś takiego
Lista kodów
11- Czujnik temperatury wewnętrznej - otwarty obwód
12- Czujnik temperatury wewnętrznej – zwarcie w obwodzie
13- Czujnik temperatury otoczenia – otwarty obwód
14- Czujnik temperatury otoczenia – zwarcie w obwodzie
15- Czujnik temperatury [wody?] – otwarty obwód
16- Czujnik temperatury [wody?] – zwarcie w obwodzie
17- Czujnik parownika – otwarty obwód
18- Czujnik parownika – zwarcie w obwodzie
19- Sprzężenie zwrotne siłownika [Temp] – obwód [zwarcie] albo [otwarty]
20- Awaria siłownika [Temp]
21- Sprzężenie zwrotne siłownika w trybie [Vent] – obwód [zwarcie] albo [otwarty]
22- Awaria siłownika trybu [Vent]
25- Sprzężenie zwrotne siłownika dopływu powietrza – obwód [zwarcie] albo [otwarty]
26- Awaria siłownika dopływu powietrza
27- Czujnik AQS – otwarty [obwód]
28- Czujnik AQS - zwarcie [w obwodzie]
31- Awaria czujnika AQS
34- Sprzężenie zwrotne siłownika [podłogowego?] – obwód [zwarcie] albo [otwarty]
35- Awaria siłownika [podłogowego?]
36- Sprzężenie zwrotne siłownika DEF – obwód [zwarcie] albo [otwarty]
37- Awaria siłownika DE Co to znaczy siłownik podłogowy?,który to? Aktuator? Czy ten sterujący kierunkiem nawiewu? Dodam,że nadmuch na nogi nie działa,powietrze leci na szybę,reszta w porządku. Ludzie piszą,że nagrzewnica zabita mułem i trzeba przepłukać układ,sam nie wiem od czego zacząć. Jeśli to aktuator, to dlaczego dmucha mimo wszystko ciepłe powietrze,tylko strefowo o różnej temperaturze? Gdyby nie działał ten siłownik,powietrze powinno być albo ciepłe albo zimne w zależności jak się zablokował a ja mam regulację ciepło-zimno tylko z różnym stopniem temperatury ciepłego powietrza pasażer-kierowca-proszę o jakieś rady jak to ugryżć.
Lista kodów
11- Czujnik temperatury wewnętrznej - otwarty obwód
12- Czujnik temperatury wewnętrznej – zwarcie w obwodzie
13- Czujnik temperatury otoczenia – otwarty obwód
14- Czujnik temperatury otoczenia – zwarcie w obwodzie
15- Czujnik temperatury [wody?] – otwarty obwód
16- Czujnik temperatury [wody?] – zwarcie w obwodzie
17- Czujnik parownika – otwarty obwód
18- Czujnik parownika – zwarcie w obwodzie
19- Sprzężenie zwrotne siłownika [Temp] – obwód [zwarcie] albo [otwarty]
20- Awaria siłownika [Temp]
21- Sprzężenie zwrotne siłownika w trybie [Vent] – obwód [zwarcie] albo [otwarty]
22- Awaria siłownika trybu [Vent]
25- Sprzężenie zwrotne siłownika dopływu powietrza – obwód [zwarcie] albo [otwarty]
26- Awaria siłownika dopływu powietrza
27- Czujnik AQS – otwarty [obwód]
28- Czujnik AQS - zwarcie [w obwodzie]
31- Awaria czujnika AQS
34- Sprzężenie zwrotne siłownika [podłogowego?] – obwód [zwarcie] albo [otwarty]
35- Awaria siłownika [podłogowego?]
36- Sprzężenie zwrotne siłownika DEF – obwód [zwarcie] albo [otwarty]
37- Awaria siłownika DE Co to znaczy siłownik podłogowy?,który to? Aktuator? Czy ten sterujący kierunkiem nawiewu? Dodam,że nadmuch na nogi nie działa,powietrze leci na szybę,reszta w porządku. Ludzie piszą,że nagrzewnica zabita mułem i trzeba przepłukać układ,sam nie wiem od czego zacząć. Jeśli to aktuator, to dlaczego dmucha mimo wszystko ciepłe powietrze,tylko strefowo o różnej temperaturze? Gdyby nie działał ten siłownik,powietrze powinno być albo ciepłe albo zimne w zależności jak się zablokował a ja mam regulację ciepło-zimno tylko z różnym stopniem temperatury ciepłego powietrza pasażer-kierowca-proszę o jakieś rady jak to ugryżć.