Utrata gwarancji dla Kia CEED
Napisane: 28 sty 2024 15:13
Witam
Chcialem opisac swoją sytuacje ku przestrodze w wizycie w ASO
Ostatnio w mojej CEED uległ awarii czujnik Lambda, oczywiście pojechałem do autoryzowanego serwisu w Warszawie na Łopuszańskiej, gdzie zawsze wykonywałem przeglądy. Okazało sie ze Pan z obsługi stwierdził że moja CEED już nie jest na gwarancji, ponieważ opuściłem jeden przegląd serwisowy. i to byłoby zrozumiałe gdyby nie fakt, że podczas przegladu w 2020 roku pan z autoryzowanego serwisu w tym samym zakładzie wpisał datę następnego serwisu na rok 2022 czyli dwa lata po tym przegladzie, i to właśnie zostało zakwestionowane. Jako klient jadąc do autoryzowanego zakładu mogę chyba ufać obsłudze, przynajmniej tak myślałem. Jak pisałem wcześniej zostało to zakwestionowane, a kontakt z producentem nie zmienił stanowiska, ze wazne są informacje z ksiazki serwisowej i warunki gwarancji.
Z jednej strony jest to zrozumiałe, ale chodzi o dobór autoryzowanych serwisow i ich ewentualny nadzor przez producenta, a wprowadzanie w błąd konsumenta przez takie centrum i akceptowane przez producenta wygląda na działanie celowe w celu ograniczenia okresu gwarancyjnego. W odpowiedzi producenta nie było słowa o błedzie pracownika ASO, tylko suche stwierdzenie niezgodne z ksiazka serwisową.
Bogdan Skupinski
Chcialem opisac swoją sytuacje ku przestrodze w wizycie w ASO
Ostatnio w mojej CEED uległ awarii czujnik Lambda, oczywiście pojechałem do autoryzowanego serwisu w Warszawie na Łopuszańskiej, gdzie zawsze wykonywałem przeglądy. Okazało sie ze Pan z obsługi stwierdził że moja CEED już nie jest na gwarancji, ponieważ opuściłem jeden przegląd serwisowy. i to byłoby zrozumiałe gdyby nie fakt, że podczas przegladu w 2020 roku pan z autoryzowanego serwisu w tym samym zakładzie wpisał datę następnego serwisu na rok 2022 czyli dwa lata po tym przegladzie, i to właśnie zostało zakwestionowane. Jako klient jadąc do autoryzowanego zakładu mogę chyba ufać obsłudze, przynajmniej tak myślałem. Jak pisałem wcześniej zostało to zakwestionowane, a kontakt z producentem nie zmienił stanowiska, ze wazne są informacje z ksiazki serwisowej i warunki gwarancji.
Z jednej strony jest to zrozumiałe, ale chodzi o dobór autoryzowanych serwisow i ich ewentualny nadzor przez producenta, a wprowadzanie w błąd konsumenta przez takie centrum i akceptowane przez producenta wygląda na działanie celowe w celu ograniczenia okresu gwarancyjnego. W odpowiedzi producenta nie było słowa o błedzie pracownika ASO, tylko suche stwierdzenie niezgodne z ksiazka serwisową.
Bogdan Skupinski