Zapowietrzony Uklad zasilania paliwem 1.6CRDI

Problemy z cee'd'em oraz historia eksploatacji Waszych aut (raporty) / problems, drive reports

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
mireknie1
 

Zapowietrzony Uklad zasilania paliwem 1.6CRDI

27 wrz 2009 17:16

Witam.Auto zatankowane do pelna,po przejechani okolo 400km i zatrzymaniu na maly odpoczynek,poziom paliwa ok1/2 zbiornika .PO malym relaksie ok10 minut dalej w trase uruchamiam silnik ..... oooooo a tu cisza rozrusznik kreci a silnik stoi. Po kilku probach uruchamiania powiadomilem Asistance.Autko sciagneli do najblizszego ASO.Po sprawdzeniu przez fachowcow autka okazalo sie ze uklad paliwowy sie zapowietrzyl.Odpowierzyli uklad i silnik ladnie zagadal .Fachowcy w ASO powiedzieli ze pierwszy raz mieli taki przypadek,ze pol zbiornika paliwa a sie zapowietrzyl.Moze ma ktos takie doswiadczenia.Moze jakies sugestie.

kotin
Asystent Kierownika
 
Posty: 314
Dołączył(a): 31 paź 2008 11:17
Lokalizacja: Tczew
Grupa: Trójmiasto
Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2008, optimum

Re: Zapowietrzony Uklad zasilania paliwem 1.6CRDI

27 wrz 2009 18:27

Witaj na forum. :)
Z innych czasów i innych samochodów - bywa tak jak się naleje za dużo paliwa do baku, "pod korek". W dieslu jest to trudne, bo ropa się pieni podczas nalewania, ale widać byłeś cierpliwy... :wink:
SW 1,6 CRDi Beżowy oczywiście :)

AUTOR WĄTKU
mireknie1
 

Re: Zapowietrzony Uklad zasilania paliwem 1.6CRDI

27 wrz 2009 18:34

Dzieki za podpowiedz faktycznie zatankowalem pod sam korek ale juz nieraz tak tankowalem.A cierpliwosc to moja specjalnosc.Dzieki i pozdrawiam.

AUTOR WĄTKU
Zbigjak
 

Re: Zapowietrzony Uklad zasilania paliwem 1.6CRDI

10 paź 2009 21:38

mireknie1 napisał(a):Dzieki za podpowiedz faktycznie zatankowalem pod sam korek ale juz nieraz tak tankowalem.A cierpliwosc to moja specjalnosc.Dzieki i pozdrawiam.

Przejechałem ponad 66 tys Ceedem SW 1600 115 KM i z tym problemem borykałem się od około przy stanie 40 tys.Podobne objawy,kręci a nie zapala.W serwisie też powiedzieli -nie nalewać pod korek.Też nie zawsze zapalał,nieraz po kilkunastu próbach.Przy przeglądzie po 60 tys zmiana filtru paliwa.Problem pozostał.Serwis stwierdził usterkę w komunikacji Kluczyka z imobilaizerem-wymieniono antenkę.Silnik dalej kręcił lecz nie zawsze zapalał.Raz rozładowałem akumulator.Przekonałem się że jest to kwestia paliwa.Nalałem do zbiornia "miarkę"Dieselskydd-szwedzki dodatek do ropy na zimę.Przejechałem ponad 3 tys,silnik zapala od pierwszego razu.Jest dobrze.Środek ten też wiąże wodę występującą w paliwie-oleju napędowym.Powstaje teraz pytanie jak przy 60 tys zmieniano filtr paliwa który wyceniono na 180 zł skoro w układzie prawdopodobnie była woda.A ja tyle czasu się męczyłem gdyż usterka nie zawsze występowała.Faktem też jest że lampka odstojnika nie zawsze gasła po kilku sekundach tak jak podano instrukcji.

Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl