tak dobrze radzę.. Jak Ci mają wymienić wiązkę elektryczną to daruj sobie, więcej zniszczą niż zrobią. Mnie potrafili połamać mocowanie osłony kolumny kierowniczej, bo zgłosiłem stuki (nie wyeliminowali tylko zaglądneli), malowano w ASO klapę i drzwi - zardzewiały ponownie, wymieniono drzwi oba i klapę, oba elementy już są zardzewiałe, wymieniali przekładnie bo miała fabryczne luzy - i tak 2 razy, (licząc z fabryczną, to aktualnie jeżdże na trzeciej), wymienili komplet sprzęgła również 2 krotnie bo pierwszy komplet "fabrycznie wprowadzał samochód w drgania podczas zasprzeglania", drugi - aktualny po 30 kkm, również to robi tyle że mniej, szumiąc przy tym na biegu jałowym. Nie wspomnę ile razy ustawiali zbieżność, czyścili hamulce, szukali źródeł stuków, tutaj urwali zatrzask, tam zdarli lakier, tutaj oderwali osłonę czy maskownicę.... dopiero jak odpuściłem, zmieniłem mechanika, a za część rzeczy wziąłem się sam - jestem zadowolony z kia ceed. Naprawdę odradzam aby dawać ASO samochód do diagnostyki - znajdź dobrego diagnostę, zdiagnozuj usterkę i wtedy jedź i pokaż im palcem - tylko wówczas masz szanse, że samochód opuści ASO w lepszym stanie niż wjechał.
Edit: Cz cze 20, 2013 23:31
co do migotania świateł. Znowu się zaczęło - upały. Migają przystkie jarzeniowe. I o dziwo. Zapalam - silnik pracuje, wszystko mruga. Gaszę, odpalam - silnik pracuje, nic nie miga. Włączam klimę, ogrzewanie lusterek, długie, wentylator, awaryjne (na luzie) - nic nie mruga, choć załączanie poszczególnych odbiorów powoduje chwilowe "przygasanie". Wyłączam all, gaszę silnik , odpalam znowu - silnik pracuje - wszystko mryga. Mryganie mnie tak nie wkurza ale czasem resetuje mi USB a to już potrafi wkurzyć. Zaobserwowałem związek z włączonym wentylatorem. Jak odpalę przy włączonym - mryga, jak przy wyłączonym nie-mryga... Czy ktoś może coś doradzić ??? Regulator ładowania? Aku ? (w zimie odpalał zawsze - od nowości się mi nigdy nie zdarzyło żeby nie odpalił), jakiś PWM sieje ??????
Zrobiłem pomiary. Bieg jałowy. Na Aku 12,8V, ale mierząc pomiędzy + aku a masa (obudową) jest już 13,8V. Po wyłączeniu silnika na aku 12,7V. Czy mógłby ktoś coś doradzić ???
Problem rozwiązany:
http://forum.mojaceed.pl/viewtopic.php?f=38&t=6553&p=134668#p134668Pozdrawiam.