no to ja coś napisze:
Nie dawno skończyła mi się gwarancja: od 11/2010 do teraz zrobiłem ceedem 156 tyś km
Co było robione?
1, Przy 70 tyś km wymiana klocków przód i tył
2, 90 tyś km łączniki stabilizatora przód
3, Wymiana czujnika położenia pedału hamulca (był błąd ESP)
4, Naprawa, poprawienie mocowania przewodu masowego - samochód przerywał i gasł
5, Malowanie tylnej klapy (3 razy! wystarczyło raz, ale niestety Inter Auto w Krakowie nie umiało tego zrobić porządnie!!)
6,120 tyś km - wymiana tarcz i klocków przód i tył
7, Nie pamiętam kiedy ale wymieniane były jeszcze prowadnice elektrycznych szyb oraz mocowanie baku...akcje serwisowe
8, Ponowna wymiana łączników stabilizatora przód
9, Malowanie ramki drzwi tylnych lewych (pod uszczelką) temat wyczajony przy przy przeglądzie lakieru.
Po gwarancji strzelił pasek alternatora i przy tej akcji wymieniłem wszystkie rolki, napinacz i pasek, filtry, oleje.
No i to chyba tyle
Dramatu nie ma. teraz mam 156 tyś i na razie cisza...Ogólnie BARDZO udany samochód. Właśnie przymierzam się do wymiany na nowego Carensa po lifcie