Koledzy czytam i się włos na głowie jeży..
Moim zdaniem, jeśli ktoś nie widzi problemu to sprawa jest prosta, wsadzić Pana z serwisu, który twierdzi że TTTM na prawy fotel, podjechać na rzeczoną wyboistą ulicę lub skrzyżowanie z tarką i torami i zademonstrować, najlepiej gdy przed sobą mamy tramwaj
Jak nie zobaczy i się nie zesra, to nie uwierzy. Jak ja miałem od wyjazdu z salonu problemu z trzymaniem kursu przez auto, to w "macierzystym" salonie dopiero jak sam jaśnie arcykierownik serwisu na jeździe demonstracyjnej na prawym fotelu sfajdał się w spodnie (2 miesiące prałem tapicerkę) bo już barierka przycierała prawe lusterko, to stwierdził, że "coś jest na rzeczy"
Moim zdaniem jest coś nie tak, bo też miałem takie doświadczenia z różnymi autami, że na tym samym skrzyżowaniu z tarką jedno auto zatrzymuje się ładnie gdzie trzeba (na szczęście to, którym jeżdżę na co dzień czyli C1), a innym w takich samych warunkach w ciągu 5 dni 5x zatrzymywałem się ZA przejściem dla pieszych