Witam
Ceny fiata bravo spadają. Podstawowa wersja Bravo z silnikiem benzynowym 1,4 l/90 KM kosztuje obecnie 47 990 zł (wcześniej 49 990 zł).
Rośnie konkurent Ceed. Dodać upust cenowy który można otrzymac od dilera - w fiacie dość często w przeciwieństwie do ceed, a w dodatku kredyty preferencyjne 3x0% - może być ciekawie.
Bravo zbliża sie do Ceed
Moderator: Żandarmeria
-
vitaras
-
tede_w
Re: Bravo zbliża sie do Ceed
marcin88 napisał(a):Witam
Ceny fiata bravo spadają. Podstawowa wersja Bravo z silnikiem benzynowym 1,4 l/90 KM kosztuje obecnie 47 990 zł (wcześniej 49 990 zł).
Rośnie konkurent Ceed. Dodać upust cenowy który można otrzymac od dilera - w fiacie dość często w przeciwieństwie do ceed, a w dodatku kredyty preferencyjne 3x0% - może być ciekawie.
To kupuj bravo
-
studzio - Asystent Kierownika
- Posty: 235
- Dołączył(a): 07 sty 2008 18:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
Witam
Ceny fiata bravo spadają. Podstawowa wersja Bravo z silnikiem benzynowym 1,4 l/90 KM kosztuje obecnie 47 990 zł (wcześniej 49 990 zł).
Rośnie konkurent Ceed. Dodać upust cenowy który można otrzymac od dilera - w fiacie dość często w przeciwieństwie do ceed, a w dodatku kredyty preferencyjne 3x0% - może być ciekawie.
Tylko co dostajesz w zamian.W porównaniu z wyposażeniem ceeda to golec.
-
wpiszczek - Nadworny Informatyk
- Posty: 510
- Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
- Lokalizacja: PZ
Cena jak cena, ale ostatnio wsiadłem do Bravo... jak rany, ma strasznie przytłaczające wnętrze, niby kubatura podobna, ale wizualnie paskudnie zatłoczone. Jasne, kwestia gustu, ale po prostu nie widzi mi się. Albo przyzwyczaiłem się do ceeda - ten z kolei ma nisko poprowadzony kokpit, nieeksponowany tunel środkowy i stosunkowo duże okna przez co nie przytłacza wizualnie. Może to taki zamierzony efekt (wicie, "masywne, mocne, włoskie auto" ale w takim razie we mnie tego nie celowali.
Wojtek Piszczek
-
AndrzejM
-
Boski
- rawemon
- Dyrektor
- Posty: 732
- Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Mazowiecka
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
-
maro_t
sensor napisał(a):bravo bardzo Âładne auta ale tylko dla 2 osĂłb -pozatym to fijat
Swoim Bravo jeÂździÂłem juÂż w 4 osoby dorosÂłe i nikt nie narzekaÂł na brak miejsca
Aczkolwiek niezaprzeczalnym faktem jest, Âże w ceed'ie jest wiĂŞcej przestrzeni.
To Âże to tylko fijat na razie mi w niczym nie przeszkodziÂło
Proszê mi tu nie pisaÌ o du¿ym spalaniu silnika 1.4 w Bravo. Ja mam 1.4 T-Jet, czyli powinien paliÌ jeszcze wiêcej, a tu co? Spalanie przez ostatnie kilka tankowaù 7,5 l/100 - jazda g³ównie codzienna do pracy po nieca³e 30km w jedn¹ stronê. Jazda taka trochê miejska, trochê podmiejska.
A przyjemnoœÌ z jazdy z turbink¹ bezcenna
Ja rozumiem, Âże kaÂżdy ma swĂłj gust, dlatego o wyglÂądzie i design'ie wnĂŞtrza nie bĂŞdĂŞ siĂŞ wypowiadaÂł, bo to sprawa gustu, ale proszĂŞ trzymaĂŚ siĂŞ faktĂłw przy krytyce aut innych niÂż ceed.
- EMWU
- Asystent Kierownika
- Posty: 335
- Dołączył(a): 02 wrz 2007 20:59
- Lokalizacja: Przemyśl
a ja jeÂździÂłem przed cee'dem fiatem brava - i nie dam zÂłego sÂłowa powiedzieĂŚ na markĂŞ bravka sÂłuÂżyÂła mi Âładnych siedem lat i nigdy mnie nie zawiodÂła /nigdy nie odmĂłwiÂła posÂłuszeĂąstwa/ i podoba mi sie do dzisiaj...
zgadza siĂŞ - byÂła trochĂŞ chimeryczna - tu jakaÂś kontrolka nie dziaÂłaÂła tu spalona ÂżarĂłwka podÂświetlenia zegarĂłw, tam niedziaÂłajÂący wskaÂźnik poziomu paliwa... ale z wszystkim przy pewnym samozaparciu moÂżna byÂło sobie poradziĂŚ... no i zawieszenie... wymiana wahaczy co rok! ! !
zgadza siĂŞ - byÂła trochĂŞ chimeryczna - tu jakaÂś kontrolka nie dziaÂłaÂła tu spalona ÂżarĂłwka podÂświetlenia zegarĂłw, tam niedziaÂłajÂący wskaÂźnik poziomu paliwa... ale z wszystkim przy pewnym samozaparciu moÂżna byÂło sobie poradziĂŚ... no i zawieszenie... wymiana wahaczy co rok! ! !
-
Sajmon
Jak wybierałem autko, to brałem pod uwagę tkże Fiata Bravo. Trafiłem akurat na auto z wyprzedarzy rocznika, Dynamica 1.4 90 KM. Auto kosztowało normalnie 63 tys. ale zostało "przecenione" na 53 tys. jeśli chodzi o wyposazenie to z bajerów za dopłata miało w gratisie lakier metalik, nawigację, alarmi dealer dorzucał jeszcze dywaniki i zimowe opony. Ale autko miało tylko 4 poduszki, silnik 90 KM wydał mi się zbyt słaby, po odsunięciu foteli z przodu, na tylnej kanapie pozostało bardzo mało miejsca na nogi, półka, przykrywajaca większy niż w Ceedzie bagażnik tworzyła jakiś stopień za tylnymi siedzeniami, co wraz z niewielka tylna szyba skutecznie ograniczyło widocznośc niemal do zera. To oraz dziwne warunki gwarancji (bo kto tak naprawdę zrobi milion kilometrów przez trzy lata), spowodowało, ze wybrałem jednak Ceeda. Nie przeczę,że w salonie stał piękny Sport w kolorze czerwony maranello z silnikiem 1.4 T o mocy 120KM. Ale kosztował 75 tysi, a za to już można mieć topowa wersję Ceeda w dieslu 1.6 115 KM. Powiem tak-gdybym kupował sercem-wybrałbym Bravo. Ale rozsadek stanowczo powiedział: CEED.
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6536
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Włoskie auta zawsze kupujesz sercem, nie rozsądkiem. Zreszta spytaj alfiarzy, czy poleciliby CI to auto - 99% odpowiada "nie". A jak spytasz co kupią po obecnym autku - odpowiadają "Alfę Romeo" ... Zresztą codzienna wizyta w serwisie z czasem staje się takim samym nałogiem dla posiadaczy pięknych Włoszek jak palenie czy kawa
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
zajcol
-
maro_t
Sajmon napisał(a):... Ale autko miaÂło tylko 4 poduszki, silnik 90 KM wydaÂł mi siĂŞ zbyt sÂłaby, po odsuniĂŞciu foteli z przodu, na tylnej kanapie pozostaÂło bardzo maÂło miejsca na nogi, pó³ka, przykrywajaca wiĂŞkszy niÂż w Ceedzie bagaÂżnik tworzyÂła jakiÂś stopieĂą za tylnymi siedzeniami, co wraz z niewielka tylna szyba skutecznie ograniczyÂło widocznoÂśc niemal do zera. To oraz dziwne warunki gwarancji (bo kto tak naprawdĂŞ zrobi milion kilometrĂłw przez trzy lata), spowodowaÂło, ze wybraÂłem jednak Ceeda.
Jako posiadacz Bravo muszĂŞ siĂŞ ustosunkowaĂŚ do tej wypowiedzi.
WiĂŞc tak:
- silnik 1.4 90 KM: Faktycznie trochĂŞ za sÂłaby do tego auta, dlatego kupiÂłem T-Jeta
- iloœÌ miejsca z ty³u: faktycznie mniejsza ni¿ w Ceed'ie, ale Ÿle nie jest. Wozi³em ju¿ rodziców na tylnej kanapie i nie narzekali
- z tÂą zerowÂą widocznoÂściÂą do tyÂłu to znaczna przesada. Szyba jest owszem maÂła, ale w lusterku wstecznym wszystko dobrze widaĂŚ, z manewrami nie mam problemĂłw, a nie mam nawet czujnikĂłw parkowania.
- gwarancja jak gwarancja, pomijaj¹c slogany o milionie kilometrów jest to po prostu gwarancja na 3 lata bez limitu. Do tego do pó³ roku po kupnie mogê siê zdecydowaÌ na jej przed³u¿enie o rok lub dwa w cenie 600z³ za rok.
Jak na razie jestem super zadowolony Âże wybraÂłem sercem a nie rozumem
-
Sajmon
maro_t napisał(a):Sajmon napisał(a):... Ale autko miaÂło tylko 4 poduszki, silnik 90 KM wydaÂł mi siĂŞ zbyt sÂłaby, po odsuniĂŞciu foteli z przodu, na tylnej kanapie pozostaÂło bardzo maÂło miejsca na nogi, pó³ka, przykrywajaca wiĂŞkszy niÂż w Ceedzie bagaÂżnik tworzyÂła jakiÂś stopieĂą za tylnymi siedzeniami, co wraz z niewielka tylna szyba skutecznie ograniczyÂło widocznoÂśc niemal do zera. To oraz dziwne warunki gwarancji (bo kto tak naprawdĂŞ zrobi milion kilometrĂłw przez trzy lata), spowodowaÂło, ze wybraÂłem jednak Ceeda.
Jako posiadacz Bravo muszĂŞ siĂŞ ustosunkowaĂŚ do tej wypowiedzi.
WiĂŞc tak:
- silnik 1.4 90 KM: Faktycznie trochĂŞ za sÂłaby do tego auta, dlatego kupiÂłem T-Jeta
- iloœÌ miejsca z ty³u: faktycznie mniejsza ni¿ w Ceed'ie, ale Ÿle nie jest. Wozi³em ju¿ rodziców na tylnej kanapie i nie narzekali
- z tÂą zerowÂą widocznoÂściÂą do tyÂłu to znaczna przesada. Szyba jest owszem maÂła, ale w lusterku wstecznym wszystko dobrze widaĂŚ, z manewrami nie mam problemĂłw, a nie mam nawet czujnikĂłw parkowania.
- gwarancja jak gwarancja, pomijaj¹c slogany o milionie kilometrów jest to po prostu gwarancja na 3 lata bez limitu. Do tego do pó³ roku po kupnie mogê siê zdecydowaÌ na jej przed³u¿enie o rok lub dwa w cenie 600z³ za rok.
Jak na razie jestem super zadowolony Âże wybraÂłem sercem a nie rozumem
Nie wspomnia³es nic o cenie za to cudo Ale có¿. Jak mówi staropolskie przys³owie:"ka¿da pliszka swój ogonek chwali" ¯yczê w takim razie radoœci z codziennego u¿ytkowania
-
mufc7
Sajmon napisał(a):maro_t napisał(a):Sajmon napisał(a):... Ale autko miaÂło tylko 4 poduszki, silnik 90 KM wydaÂł mi siĂŞ zbyt sÂłaby, po odsuniĂŞciu foteli z przodu, na tylnej kanapie pozostaÂło bardzo maÂło miejsca na nogi, pó³ka, przykrywajaca wiĂŞkszy niÂż w Ceedzie bagaÂżnik tworzyÂła jakiÂś stopieĂą za tylnymi siedzeniami, co wraz z niewielka tylna szyba skutecznie ograniczyÂło widocznoÂśc niemal do zera. To oraz dziwne warunki gwarancji (bo kto tak naprawdĂŞ zrobi milion kilometrĂłw przez trzy lata), spowodowaÂło, ze wybraÂłem jednak Ceeda.
Jako posiadacz Bravo muszĂŞ siĂŞ ustosunkowaĂŚ do tej wypowiedzi.
WiĂŞc tak:
- silnik 1.4 90 KM: Faktycznie trochĂŞ za sÂłaby do tego auta, dlatego kupiÂłem T-Jeta
- iloœÌ miejsca z ty³u: faktycznie mniejsza ni¿ w Ceed'ie, ale Ÿle nie jest. Wozi³em ju¿ rodziców na tylnej kanapie i nie narzekali
- z tÂą zerowÂą widocznoÂściÂą do tyÂłu to znaczna przesada. Szyba jest owszem maÂła, ale w lusterku wstecznym wszystko dobrze widaĂŚ, z manewrami nie mam problemĂłw, a nie mam nawet czujnikĂłw parkowania.
- gwarancja jak gwarancja, pomijaj¹c slogany o milionie kilometrów jest to po prostu gwarancja na 3 lata bez limitu. Do tego do pó³ roku po kupnie mogê siê zdecydowaÌ na jej przed³u¿enie o rok lub dwa w cenie 600z³ za rok.
Jak na razie jestem super zadowolony Âże wybraÂłem sercem a nie rozumem
Nie wspomnia³es nic o cenie za to cudo Ale có¿. Jak mówi staropolskie przys³owie:"ka¿da pliszka swój ogonek chwali" ¯yczê w takim razie radoœci z codziennego u¿ytkowania
wÂłaÂśnie w tym tygodniu bĂŞdĂŞ finalizowaÂł (dokÂładniej ktoÂś z najbliÂższej rodziny ale bĂŞdĂŞ nim czĂŞsto jeÂździÂł ja) zakup bravo 1.4 120 KM dynamic + pakiet z automatyczna klima... cena 65 tys... ale dziĂŞki ofercie kredytowej 5 lat 0% autko bĂŞdzie taĂąsze od cee'd-a...
-
kawanagila
ja daÂłem za mojego 55 tyÂś.. ale ten kredyt jest niezÂły zaprawdĂŞ, tylko jest tam chyba 5% (3250PLN)prowizji na wstĂŞpie i jakieÂś wiĂŞksze wymagania ubezpieczeniowo - gwarancyjne.. ale autko zacne bardzo - seat siĂŞ powinien nauczyĂŚ jak projektowaĂŚ zgrabny tyÂł samochodu a'la retro - patrz altea brrrr
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości