maestro napisał(a):powiedzieć uzytkownicy Calibr, tam ten silnik był motowany standardowo.
.
No świetny był Na pl.misc.samochody wielokrotnie wspominano jak to na zlocie "sportowa" Calibra przegrała z kretesem z Lanosem 1.6
Moderator: Żandarmeria
maestro napisał(a):<span>wpiszczek</span> napisał(a):2.0 z Mazdy 626 to był naprawdę fajny silnik. Co prawda mógłby czyścić buty silnikowi 2.0 z Vectry A i pierwszych Omeg,
Ups.... ja bym napisał odwrotnie. Jak dobrze pamiętam silniki 2.0 montowane w vectrach były bardzo awaryjne. Nie wiem jak z dynamiką ale w przypadku 2.0 8V to był muł porównując np do Alfy 33 z silnikiem 1.5., jesli chodzi o 16 V to nie jeżdzilem.
novee napisał(a):wpiszczek z całym szacunkiem, ale u mnie w rodzinie była Civic 1.4 90KM, tępiłem ją ile się dało, sprzedana była przy przebiegu 210 kkm i dalej jeździ, a z silnikiem nie było robione dosłownie NIC poza obsługą, a to była typowa wiertarka. Pod względem trwałości Twój Opel to żadna sensacja jak dla mnie.
novee napisał(a):Tobie się podobała charakterystyka silnika tego Opla, ale to akurat zależy od gustu, a wcale wg. to nie potwierdza przewagi silnika Opla nad Mazdą czy jakimkolwiek innym. Natomiast że "dostojnie" wchodził na obroty nawet na luzie, to ja bym to uznał za wadę. Mazdą 626 z 2.0 trochę pojeździłem i lubiła się kręcić, ale znowu bez przesady że z dołu wcale nie ciągnęła. Po prostu taka charakterystyka i zależy co kto lubi.
Kusybox napisał(a):To co, nikt nie jeździ 2,0 benzyną?
Ziomale pomocy zlitujcie się.
novee napisał(a):A swoją drogą, to sądzicie ze Kia ładuje ten sam silnik co 15 lat temu? Silniki ewoluują zazwyczaj, szczególnie dobre. Nawet jak wygląda tak samo, to ma inne materiały, technologie, elektronikę... Nawet jak ma kadłub od starego i pojemności, wymiary takie same, to będzie zupełnie co innego.
Daria napisał(a):Klamka zapadla. Ostatecznie bedzie benzynowy 1.6. Jednak 2.0 byl bardzo mocno brany pod uwage.
Argumentem decydujacym okazal sie w koncu lancuch w 1.6, ktory wyeliminowal 2.0 zaopatrzony w pasek.
i jeszcze napisał(a):Tylko tej "stadniny" zal
kawanagila napisał(a):dzisiaj mi wpadÂł w rĂŞce jakiÂś katalog autoÂświata z testami i przeczytaÂłem, Âże cee'd SW miaÂł na pomiarach redakcyjnych 9.2 do setki ( fabryczne dane 10.4). a na przykÂład civic 1.8 miaÂł na testach 9.8 ( fabryczne dane 8.9) skromny vs. chwalipiĂŞta?
KZ napisał(a):Kubeusz napisał(a):A jakie to ma znaczenie w przypadku samochodu na gwarancji?
No choćby takie że w czasie tej gwarancji masz dużą szansę że będziesz musiał ten pasek wymienić, a to pewnie z ~1kpln minimum.
novee napisał(a):A jesli chodzi o cee'da 2.0 w beznynie, to ja teraz ÂżaÂłuje jak cholera, ze takiego nie byÂło i nie wziaÂłem. Ja siĂŞ do diesla nie nadaje wkurza mnie turbodziura i dudniÂący haÂłas (z tym akurat za tydzieĂą jadĂŞ do ASO). A przy moim jeÂżdÂżeniu gÂł. w trasie to ekonomicznie diesel wcale nie miaÂżdÂży benzyny.
filippoz napisał(a):Ja co prawda jeszcze procka nie mam ale już mam oferty i warunki leasingu tak więc czekam do Stycznia aby zamówić auto.
Nigdzie nie mogłem dorwać 2.0 beny do jazd próbnych. Jeździłem 2.0 CRDi czarnym prockiem na jeździe w Edynburgu, w Poznaniu jeździłem na jazdach 1.6 DOHC i 1.6 CRDi. I zarówno 2.0 jak i 1.6 CRDi elastycznością mnie powaliły ale, że ja robię małe przebiegi to tylko benzyna wchodzi w grę i właśnie będę brał 2.0 DOHC.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości