Strona 2 z 2

Napisane: 30 lis 2008 13:16
przez nero68
<span>potok</span> napisał(a):Taki 1,4 bez klimy waÂży z przodu o dobre kilkadziesiÂąt kilo mniej od dopasionego 2,0 CRDI, a w kaÂżdym tabelka podaje 2,2 na koÂło. Tabelka jest przerysowana z firmowych wytycznych Michelina i nie uwzglĂŞdnia znaczÂących ró¿nic w rozkÂładzie masy na osie jaka wystĂŞpuje w ceed-ach (rozkÂład jest kieprawy jak na wspó³czesny samochĂłd

To ja jeszce tylko dorzucĂŞ maÂłe "ale". Pro_cee'd jest 80kg lÂżejszy od ceeda HB - jak siĂŞ ma do tego tabelka? :?

Napisane: 30 lis 2008 14:14
przez novee
A co to jest 80 kg? Będziesz zmieniał ciśnienie w zależności czy jedziesz sam, z pasażerem, dwoma, trzema + warianty z bagażami i bez?

Napisane: 30 lis 2008 15:26
przez nero68
<span>novee</span> napisał(a):A co to jest 80 kg? Będziesz zmieniał ciśnienie w zależności czy jedziesz sam, z pasażerem, dwoma, trzema + warianty z bagażami i bez?

Racja. Sam się złapalem w pulapkę z której jeszcze parę dni temu się śmiałem. Przegladając ten temat dochodziłem do dziwnego wrazenia, że jestem na forum kierowców F1 :lol: Dziesiate części MPa wazne są może w wyścigach F1, my najwyraźniej przeginamy pałę :lol:

Napisane: 30 lis 2008 21:22
przez e2rdo
<span>nero68</span> napisał(a):Pro_cee'd jest 80kg lÂżejszy od ceeda HB

a ile ty waÂżysz? myÂślĂŞ Âże jak usiÂądziesz to waga siĂŞ wyrĂłwna i HB jak i pro bĂŞdÂą waÂżyĂŚ podobnie ;)

Napisane: 30 lis 2008 22:24
przez Wojtas
Ja mam 2,3 przód i 2,2 tył nie ma co przesadzać.

Napisane: 01 gru 2008 11:07
przez nero68
<span>e2rdo</span> napisał(a):a ile ty ważysz? myślę że jak usiądziesz to waga się wyrówna i HB jak i pro będą ważyć podobnie

To zależy jeszcze czy bede po obiedzie, czy przed. Powtórze jeszcze raz. Nie przeginajmy pały. Dla mnie to juz jest przegięcie, jeżeli spieramy się o dziesiąte części MPa. Ktos dobrze napisał, że te 2dziesiątki cisnienia i tak idzie w wentyl :lol:

Napisane: 01 gru 2008 16:38
przez Phil
no to bylem w serwisie oponiarskim. tym wyszlo nawet po 2.5 na przednich :)
twierdza, ze mam sie nie martwic, najzupelniej normalny objaw - bo miekka guma, bo opony radialne, bo cos tam jeszcze.