Witam.
Jestem ciekawy jak si? kszta?tuj? osi?gi waszych ceed'Ăłw w porĂłwnaniu z danymi fabrycznymi.
U mnie pr?dko?? maksymalna jest na pewno wy?sza od deklarowanej przez producenta, bo jecha?em ok 180km/h i jeszcze si? rozp?dza?em.
Niestety mam odmienne odczucia odno?nie przy?piesze?.
Sprawdzaj?c na stoperze czas do 100km/h odnotowa?em, o zgrozo, prawie 18sekund. Jak to si? ma do deklarowanych 11,6 producenta. Napiszcie jak to si? kszta?tuje u Was . Pozdr.
Elastyczność silników
Moderator: Żandarmeria
-
zucio1 - Koordynator Regionalny
- Posty: 1339
- Dołączył(a): 29 lip 2007 14:23
- Lokalizacja: Olsztyn
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
-
zucio1 - Koordynator Regionalny
- Posty: 1339
- Dołączył(a): 29 lip 2007 14:23
- Lokalizacja: Olsztyn
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
.
MuszÄ siÄ poprawiÄ. SprawdziĹem na równym odcinku, wyszĹo 14s. Ale to i tak za duĹźo.
- Klapouchy
Powiem tak... sprint do setki jest ciÄĹźki do osiÄ
gniÄcia w jak najkrótszym czasie. Kwestia obrotów na starcie, szybkoĹÄ przeĹÄ
czania biegów i odsprzÄglania oraz obroty podczas zmiany biegów. Technika tutaj odgrywa znaczÄ
cÄ
róĹźnicÄ. Poza tym rozgrzany silnik pracuje lepiej, przegrzany gorzej.
Nie chcÄ nikogo krytykowaÄ, ale chyba ciÄĹźko jest sprawdziÄ akurat ten parametr samochodu .
Nie chcÄ nikogo krytykowaÄ, ale chyba ciÄĹźko jest sprawdziÄ akurat ten parametr samochodu .
- KZ
- Xarlez
GPS nie jest nieomylny
Jesli chodzi o dokladnosc wskazan GPS, to rowniez nie jest on nieomylny (szczegolnie w wersji udostepnionej komercyjnie) - wojskowa odmiana nieco lepiej wyglada, ale i tak mimo wszystko praw fizyki nie przeskoczymy - zawsze bedzie jakis blad pomiaru.
Jesli chodzi o liczniki samochodowe to prawda, ze w wielu markach zanizaja znacznie, np w Oplu Astra Classic.
Pozdr.
X
Jesli chodzi o liczniki samochodowe to prawda, ze w wielu markach zanizaja znacznie, np w Oplu Astra Classic.
Pozdr.
X
- Xarlez
GPS - blad wskazan
Napisalem:
"Jesli chodzi o liczniki samochodowe to prawda, ze w wielu markach zanizaja znacznie, np w Oplu Astra Classic. "
Prepraszam zawyzaja....
X
"Jesli chodzi o liczniki samochodowe to prawda, ze w wielu markach zanizaja znacznie, np w Oplu Astra Classic. "
Prepraszam zawyzaja....
X
- KZ
Re: GPS - blad wskazan
Xarlez napisał(a):Napisalem:
"Jesli chodzi o liczniki samochodowe to prawda, ze w wielu markach zanizaja znacznie, np w Oplu Astra Classic. "
Prepraszam zawyzaja....
X
Nie chcac wszczynac bezsensownej dyskusji - na GPS z WAAS/EGNOS normalnie lataja samoloty GA uzywajac go do nawigacji i zareczam Ci ze jest wielokrotnie bardziej dokladny niz jakikolwiek licznik w samochodzie co oczywiscie nie wyklucza faktu ze od wersji wojskowej jest mniej dokladny, ale to zupelnia inna historia.
- Klapouchy
Oj jak ja nieraz oglÄ
dam Discovery i programy o nowinkach technicznych z lat 50-60, to wĹos na gĹowie mi siÄ jeĹźy. W niektorych przypadkach technologia uwaĹźana za nowoczesnÄ
w dzisiejszych czasach tak na prawdÄ istniaĹa juĹź w tamych latach... wiÄc pomyĹlmy sobie, jakÄ
technologiÄ
dysponujemy teraz, i o której nie wiemy .
- wilam
- malin_f1
- sevi
- malin_f1
- misiek1
Mi w 1,4 wyszĹo mierzÄ
c do licznikowych 100km/h ok.13 sek. pustym samochodem. PróbowaĹem teĹź zmierzyÄ elastycznoĹÄ na V biegu od 80-120 i poddaĹem siÄ po ponad 20 sekundach.SpróbujÄ ponownie po dotarciu,bo na razie wstydzÄ siÄ przed samym sobÄ
.W kaĹźdym razie przy 80 na V biegu samochód ma ok.2000obr,moĹźe trochÄ wiÄcej a mimo to samochód prawie nie przyspiesza.
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6534
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Ja sprawdziĹÄm mojego 1,4 - do setki trochÄ ponad 12 - do 60 km/h zgrabnie, potem powoli czuÄ "dmuchane" 109 kucy i wysoko poĹoĹźony maksymalny moment obrotowy - po prostu trzeba ostro wkrÄcaÄ silnik w teĹcie przyspieszania by nie znaleĹşÄ pogromcy w Poldku 1,6 MPI . Co do V max - na autostradzie (nie w Polsce, kochana drogówko) dobiĹem do 182/3 km/h - caĹkiem zgrabnie jak na tak maĹy silniczek. Foka z 1,6 dochodzi mi do ~195.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
- KZ
- Olek
- masiu
- malin_f1
- KZ
malin_f1 napisał(a):mĂłj poprzedni samochĂłd silnik 1,4 fabrycznie 87KM rzeczywiĹcie podciÄ gniÄty na 93KM waga 1300KG 200licznikowe leciaĹ wiÄc ceed powienien 200 przekroczyÄ.
Panowie eksperci - po pierwsze to wszystko zaleĹźy od zestopniowania skrzyni i mĂłwienie Ĺźe powinien czy nie powinien jest bez sensu...
Po drugie przy tych prÄdkoĹciach licznik moĹźe przekĹamywaÄ o dobre 15 km/h wiÄc z tym 200 to ostroĹźnie...
MĂłj w Cee'd przy prÄdkoĹciach ~100 km/h przekĹamuje o prawie 10 km/h a bĹÄ d zazwyczaj roĹnie z prÄdkoĹciÄ (lub moĹźna powiedzieÄ Ĺźe jest procentowo staĹy (mniej wiÄcej).
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Porównanie dwóch rodzajów silników KIA 1,4 - Gamma i Kappa
przez Wojewoda82 » 22 kwi 2023 20:25 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 5872 Wyświetlone
- Ostatni post przez Przemek77
09 gru 2023 12:54
-
Porównanie dwóch rodzajów silników KIA 1,4 - Gamma i Kappa
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości