1. światła sa tragiczne i to jest pewnik
2.przeciwmgielne to faktycznie tylko atrapa
3. co do wymiany żarówek -to czepialstwo tak sie robi obecnie bo ni ma miejsca w renio od wnęki koła sie wymienia np.
4. sprzęgło tez jest coś nie tak i tez to jest pewnik
5. jakbym nie mógł czarnych boczków dostać to napewno bym dzis nie śmigał ceedem
6. co do plastików to poza wibracjami przy 3000 obrotów
w obecnym puki co nawet nie jękną -kierownice to nasiła wyginałem i nawet nie piśnie a konsola srokowa to w porównaniu do pierwszego ceda jest taka sztywna jakby pianką wypełniona cąła była
5 najbardziej nieudanych rzeczy w KIA CEE`D SW 1.6 CRDI
Moderator: Żandarmeria
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
-
wik
-
mziutek
wik napisał(a):Beznadziejne nalepki na osłonach przeciwsłonecznych.
Niezasłonietę zaślepkami dziury w suficie.
Za bardzo czułe hamulce.
Twarde zawieszenie.
Za krótkie relingi. -> Niepotrzebnie piąte drzwi zajmują tyle dachu.
Większość z Twoich "wad" ja uważam za zalety.
Nalepki - chodzi Ci o wielojęzyczne ostrzeżenia? Taki jest przepis chyba na całym świecie - muszą być.
Hamulce - bardzo mi się podoba czuły hamulec, tylko przy przesiadce do innego auta muszę o tym pamiętać
bo w pierwszej chwili mam wrażenie, że np. Lanos w ogóle nie ma hamulców.
Zawieszenie - fakt, w porównaniu do mojej byłej Leganzy trochę trzęsie ale trzyma się drogi doskonale.
Europejscy konstruktorzy Ceeda nie wzięli poprawki na tragiczne polskie drogi.
Po Słowacji (niemieckich autostrad mój Ceed jeszcze nie próbował) jeździło mi się świetnie, kręgosłup nie bolał.
Koła mam fabryczne 16", na zimę 15".
Tylna klapa - bardzo lubię, przynajmniej w łeb się nie walę.
-
qzim
1. troche slaba ta benzyna 1.6 (heh nie doczytalem konca tematu wątku:)) ale to raczej subektywne odczucie bo po Poznaniu i tak zapier..m za szybko (a disla nie wezme bo nie uznaje takiej kultury jazdy - turbo dziura, halas itepe)
2. czujnik parkowania czasami mnie zawodzi (raz wjechalem w karton w garazu, raz w barierke na parkingu w starym browarze i raz komus zderzakiem do zderzaka dojechalem...)
3. cos mi tam trzeszczy w tyle samochodu, ale to tylko slychac jak jezdze po dziurawych drogach, a na prostym to tylko szum opon
4. cholera wie co jeszcze...a no te sprzeglo czasami cos smierdzi...
5. moze to ze nawet do kiosku po gazete chce mi sie jechac samochodem:D
2. czujnik parkowania czasami mnie zawodzi (raz wjechalem w karton w garazu, raz w barierke na parkingu w starym browarze i raz komus zderzakiem do zderzaka dojechalem...)
3. cos mi tam trzeszczy w tyle samochodu, ale to tylko slychac jak jezdze po dziurawych drogach, a na prostym to tylko szum opon
4. cholera wie co jeszcze...a no te sprzeglo czasami cos smierdzi...
5. moze to ze nawet do kiosku po gazete chce mi sie jechac samochodem:D
-
Boski
1.Rdzewiejące blachy
2.Bardzo kiepska praca amortyzatorów (głośne szczególnie te z tyłu, kiepsko tłumią nierówności przez co ma się czasem wrazenie sportowej charakterystyki zawieszenia)
3.trzeszcząco pukające plastiki
4.grzechocząca kolumna kierownicy
5.łączniki stabilizatora
Więcej grzechów nie pamiętam....
2.Bardzo kiepska praca amortyzatorów (głośne szczególnie te z tyłu, kiepsko tłumią nierówności przez co ma się czasem wrazenie sportowej charakterystyki zawieszenia)
3.trzeszcząco pukające plastiki
4.grzechocząca kolumna kierownicy
5.łączniki stabilizatora
Więcej grzechów nie pamiętam....
-
siuto
@Boski
a w ktorych miejscach ci to sie dzieje?
ta blacha i plastiki?
normalnie szok ja tam w swojej nic takiego nie mam.
normalnie szok co piszesz z ta blacha - moment i bylbym juz w serwisie.
kolumna, laczniki - kurde ile ty zrobiles juz km swoja cedzarka?
chyba jakiegos musiales auta dostac z poniedzialku he he he
a w ktorych miejscach ci to sie dzieje?
ta blacha i plastiki?
normalnie szok ja tam w swojej nic takiego nie mam.
normalnie szok co piszesz z ta blacha - moment i bylbym juz w serwisie.
kolumna, laczniki - kurde ile ty zrobiles juz km swoja cedzarka?
chyba jakiegos musiales auta dostac z poniedzialku he he he
-
novee
Boski napisał(a):1.Rdzewiejące blachy
2.Bardzo kiepska praca amortyzatorów (głośne szczególnie te z tyłu, kiepsko tłumią nierówności przez co ma się czasem wrazenie sportowej charakterystyki zawieszenia)
3.trzeszcząco pukające plastiki
4.grzechocząca kolumna kierownicy
5.łączniki stabilizatora
Więcej grzechów nie pamiętam....
Mam to wszystko poza rdzewieniem. Zamiast rdzewienia mam dudnienie
-
IrKo - Kierownik
- Posty: 382
- Dołączył(a): 15 lis 2007 22:57
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2020, M
-
esliwinski
-
Foorio
-
asfilm
-
linsky - Kierownik zmiany
- Posty: 177
- Dołączył(a): 04 cze 2008 08:23
- Lokalizacja: Małkinia Górna
-
Grzechu
-
Boski
- kotin
- Asystent Kierownika
- Posty: 314
- Dołączył(a): 31 paź 2008 11:17
- Lokalizacja: Tczew
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2008, optimum
1 O rdzy jeszcze nic oficjalnie nie wiem, obym się nie przekonał.
2 O wymianie żarówek też, ale już widać... .
3 Krótkie biegi - do 70 tki trzeba kręcić, po 140 km/h wyje, pali i w ogóle brakuje szóstki, no ale trzeba sobie było kupić 2.0 .
4 Amortyzatory które łatwo wyprowadzić z równowagi jednym nawet większym wybojem. Psują obraz bardzo dobrego zawieszenia. Przydały by się takie z charakterystyką jaką pamiętam z Sensatrack (Monroe), które miały więcej kanalików (miękkość) w najczęściej spotykanym zakresie skoku kół, a mniej kanalików na skraju skoku (twardniały przy skrajnych wychyleniach koła). Dawało to poczucie większego komfortu i bezpieczenstwa również na mocno wyboistych drogach.
5 Odgłosy pracy zawieszenia porównywalne z FIATem, meteliczne - pożałowali na elementy metalowo gumowe? Wiem że to "żadna" wada, ale ma się wrażenie "taniości" marki, tym bardziej jak dojdzie roleta w SW. Wrażenie którego poza tym się przecież nie czuje.
PS Wspomaganie - kierownica nie daje informacji o drodze i zachowaniu się kół. Na suchym, a nawet w deszczu to nie przeszkadza, do raidów i wyczynowej jazdy się tego samochodu i tak nie używa, ale boję się o zimę.
2 O wymianie żarówek też, ale już widać... .
3 Krótkie biegi - do 70 tki trzeba kręcić, po 140 km/h wyje, pali i w ogóle brakuje szóstki, no ale trzeba sobie było kupić 2.0 .
4 Amortyzatory które łatwo wyprowadzić z równowagi jednym nawet większym wybojem. Psują obraz bardzo dobrego zawieszenia. Przydały by się takie z charakterystyką jaką pamiętam z Sensatrack (Monroe), które miały więcej kanalików (miękkość) w najczęściej spotykanym zakresie skoku kół, a mniej kanalików na skraju skoku (twardniały przy skrajnych wychyleniach koła). Dawało to poczucie większego komfortu i bezpieczenstwa również na mocno wyboistych drogach.
5 Odgłosy pracy zawieszenia porównywalne z FIATem, meteliczne - pożałowali na elementy metalowo gumowe? Wiem że to "żadna" wada, ale ma się wrażenie "taniości" marki, tym bardziej jak dojdzie roleta w SW. Wrażenie którego poza tym się przecież nie czuje.
PS Wspomaganie - kierownica nie daje informacji o drodze i zachowaniu się kół. Na suchym, a nawet w deszczu to nie przeszkadza, do raidów i wyczynowej jazdy się tego samochodu i tak nie używa, ale boję się o zimę.
-
motto
pioteer napisał(a):jezdze duzo noca i roznica oswietlenia miedzy zarowkami halogenowymi a ksenonami jest zdecydowana - gdyby byly dostepne fabryczne to napewno bym zamowil...
To jednak nie jeździsz dużo nocą, albo masz problemy i musisz iść do okulisty. Światła w Cee'd są ok, problemem jest brak spryskiwaczy reflektorów. Jak Ci kiepsko świecą to zatrzymaj się i przetrzyj sobie światła.
-
Daru
Czy rdzewienie wystepuje w kolorze czerwonym czy też w innych?
U mnie narazie nie zauważyłem i mam nadzieję że tak zostanie.
Wiele tych wad przez was wymienionych uważam za zalety. Generalnie twarde zawieszenie najbardziej mnie drażniło szczególnie po przesiadce z citroena z hydrozawieszeniem - ale do wszytskiego można się przyzwyczaić.
U mnie narazie nie zauważyłem i mam nadzieję że tak zostanie.
Wiele tych wad przez was wymienionych uważam za zalety. Generalnie twarde zawieszenie najbardziej mnie drażniło szczególnie po przesiadce z citroena z hydrozawieszeniem - ale do wszytskiego można się przyzwyczaić.
-
DeeCann
Krotko jezdze bo zaledwie dni 4 ale po tym czasie stwierdzam co nastepuje:
1. Przerzucanie katalogow mp3 w kierownicy - ktos pisal i potwierdzam
2. Czujniki pasow na tylnych siedzeniach z tym czestym zapalaniem i gaszeniem - bezsensu
3. Plastik na boczkach drzwi - tandeta, bede obszywal kierownice to sie zapytam czy dadza rade cos z tym zrobic
4. Ciezko wchodzi jedynka i wsteczny - trza cholernie uwazac
5. Hamulce - piszecie ze dobre ale mam zupelnie inne odczucia w porownaniu z megane lub konkurencja i30 cw
6. Za niskie spyskiwacze przedniej szyby
7. Wspomaganie kierownicy - w punto dzialalo lepiej, na parkingu manewrowanie to byla czysta przyjemosc ( nie mowie o wlaczonym trybie city )
8. Schowek w podlokietniku - brakuje doslownie 2mm szerokosci zeby plyta CD weszla w pozycji stojacej
9. Ah xenony, nasze xenony - szkoda ze nawet w ofercie nie maja
10. Czujnik parkowania z tylu - dzialanie dziwne bo czasem nie wiadomo skad zaczyna piszczec ( chyba ze mam cos zwalone - bede testowal )
11. Naglosnienie "takiesobie". Dzwiek plaski jak decha od prasowania, ale to juz moze moje zboczenie
12. Zamiast tego odblasku w drzwiach mogli dac normalne swiatlo - nie sadze zeby to byl jaksi straszny koszt
13. Brak dzielonej tylnej klapy w SW - i to uwazam za duzy minus
14. Podlokietnik z tylu - nawet nie wiem czy wogole jest mozliwosc zalozenia bo w ofercie nie znalazlem
Moze wybrzydzam ... na poczatek to chyba tyle
1. Przerzucanie katalogow mp3 w kierownicy - ktos pisal i potwierdzam
2. Czujniki pasow na tylnych siedzeniach z tym czestym zapalaniem i gaszeniem - bezsensu
3. Plastik na boczkach drzwi - tandeta, bede obszywal kierownice to sie zapytam czy dadza rade cos z tym zrobic
4. Ciezko wchodzi jedynka i wsteczny - trza cholernie uwazac
5. Hamulce - piszecie ze dobre ale mam zupelnie inne odczucia w porownaniu z megane lub konkurencja i30 cw
6. Za niskie spyskiwacze przedniej szyby
7. Wspomaganie kierownicy - w punto dzialalo lepiej, na parkingu manewrowanie to byla czysta przyjemosc ( nie mowie o wlaczonym trybie city )
8. Schowek w podlokietniku - brakuje doslownie 2mm szerokosci zeby plyta CD weszla w pozycji stojacej
9. Ah xenony, nasze xenony - szkoda ze nawet w ofercie nie maja
10. Czujnik parkowania z tylu - dzialanie dziwne bo czasem nie wiadomo skad zaczyna piszczec ( chyba ze mam cos zwalone - bede testowal )
11. Naglosnienie "takiesobie". Dzwiek plaski jak decha od prasowania, ale to juz moze moje zboczenie
12. Zamiast tego odblasku w drzwiach mogli dac normalne swiatlo - nie sadze zeby to byl jaksi straszny koszt
13. Brak dzielonej tylnej klapy w SW - i to uwazam za duzy minus
14. Podlokietnik z tylu - nawet nie wiem czy wogole jest mozliwosc zalozenia bo w ofercie nie znalazlem
Moze wybrzydzam ... na poczatek to chyba tyle
-
Daru
Powrót do Wady i zalety
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Co Cię najbardziej wkurza, irytuje w Twojej Ceed :)
przez mamelke » 24 maja 2019 17:21 w Wady i zalety - 0 Odpowiedzi / 3849 Wyświetlone
- Ostatni post przez mamelke
24 maja 2019 17:21
-
Co Cię najbardziej wkurza, irytuje w Twojej Ceed :)
-
-
C2 1.6 crdi M & C2 1.6 gdi M
1, 2, 3przez aviator » 27 lis 2021 13:38 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 47 Odpowiedzi / 30947 Wyświetlone
- Ostatni post przez aviator
21 sty 2023 17:02
-
C2 1.6 crdi M & C2 1.6 gdi M
-
-
1.4 czy 1.6 crdi
przez dejf » 17 wrz 2020 11:37 w Silniki i skrzynia biegów - 11 Odpowiedzi / 14188 Wyświetlone
- Ostatni post przez dejf
27 wrz 2020 15:49
-
1.4 czy 1.6 crdi
-
-
Awaria 1,6 crdi , UPG ?
przez Przemek » 07 paź 2020 20:41 w Silniki i skrzynia biegów - 3 Odpowiedzi / 9209 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pitrek
14 paź 2020 03:57
-
Awaria 1,6 crdi , UPG ?
-
-
Budowa 1.6 CRDI
przez kiaosom » 17 maja 2019 14:12 w Silniki i skrzynia biegów - 3 Odpowiedzi / 7869 Wyświetlone
- Ostatni post przez pioter
20 maja 2019 18:06
-
Budowa 1.6 CRDI
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości