Rajdówki rajdówki
Ciekawa werjsa. Ale i tak wolę drogowe śpiochy bez udziwnień - nie krzyczą , a potrafią przywalić.
1. Pytania
- jak wyliczany jest max. dystans możliwy do przejechania po tankowaniu? Liczy z poprzedniego średniego spalania? Czy zakłada jazdę o kropelce.
- w trybie GT powinno być wzmocnienie dźwięku silnika na głośnikach. Macie coś takiego u siebie? U mnie po pstryknięciu guzika GT żadnej różnicy (GT "L" 2014).
- co mi mruga za czerwone światełko z przodu pod szybą przy zamkniętym aucie skoro nie mam alarmu?
To może ja jednak na przekór wszystkiemu mam ten alarm?
2. Na plus/na minus
-auto jest po prostu nienachalne. Czujniki parkowania nie drą się strasznie 100 metrów przed przeszkodą, ale wtedy gdy ich potrzebujesz. To samo z czujnikami pasów - nie warczą natychmiast po odpaleniu silnika, jest czas by się zapiąć.
- przy awaryjnym hamowaniu samodzielnie odpala światła awaryjne. Ogromny plus dla bezpieczeństwa.
- coś mi trzeszczy w audio przy głośniejszym słuchaniu. Wiem, że to nie BOSE, ale chyba nie powinno tak być.
- po złożeniu podłogi jest ogromnie dużo miejsca dla dwóch osób. Zmieściłoby się czinkłaczanto mojego dziadka z tyłu. Wszystkim złośliwym atakującym ilość miejsca w tym aucie mówię: na weekend dla pary na pewno wystarczy
- doświetlanie zakrętów działa ekstra. Ktoś tu coś narzekał, z mojej perspektywy ogromnie poprawia widoczność i włącza się akurat wtedy gdy jest potrzebne.
- wkurzające bardzo. Chcesz zamknąć auto, zapomniałeś podnieść szyby. Auto samo za ciebie nie domknie..
- przydatne bardzo. Chcesz otworzyć bagażnik (tylko bagażnik, bez otwierania drzwi) - gdy wyciągniesz co trzeba i zamkniesz klapę, zamek rygluje się automatycznie.
3. Socjal
-jest tu ktoś z Krakowa? Znasz dobre ASO w tym mieście? Poleć proszę.
- jeśli wpadasz czasem do Małopolski, odezwij się. Złapiemy się na jakąś ciekawą trasę GTkami