Renegade napisał(a):Skoro "popchnąwszy" to......
Też mnie to zastanowiło ale w instrukcji jest pokazana strzałka jakby podważyć "klosz kierunkowskazu" od strony przodu auta czyli tą cieńszą stronę.
Myślę ,że te fotki dużo Nam wyjaśnią :
Moderator: Żandarmeria
Renegade napisał(a):Skoro "popchnąwszy" to......
mark napisał(a):Przesunąć do przodu w kierunku cieńszej strony kierunkowskazu bocznego, aż do wyraźnego ugięcia zatrzasku (przykręconego do obudowy a widocznego na zdjęciu powyżej) jednocześnie trzeba podważyć paznokciem obudowę na zewnątrz.
marceed napisał(a):Po jaką cholerę odkręcać nadkole
mark napisał(a):Ech teoretycy.......
mark napisał(a):Przesunąć do przodu w kierunku cieńszej strony kierunkowskazu bocznego, aż do wyraźnego ugięcia zatrzasku (przykręconego do obudowy a widocznego na zdjęciu powyżej) jednocześnie trzeba podważyć paznokciem obudowę na zewnątrz.
ples napisał(a):Dzięki Teraz i boczny mruga na innych
Geegles napisał(a):Panowie,
Wiem, że temat wałkowany, ale chcę się od Was dowiedzieć czy zauważyliście z czasem, że żarówki przepalają się częściej ?
red napisał(a):Powodów może być wiele - skoki napięcia, uszkodzona wiązka, uszkodzona kostka - tak same z siebie to nie powinny tak często padać.
Geegles napisał(a):Panowie,
Wiem, że temat wałkowany, ale chcę się od Was dowiedzieć czy zauważyliście z czasem, że żarówki przepalają się częściej ?
Ja już wymieniam raz w miesiącu i przyznam szczerze, że coraz bardziej mnie to wkur....za.
Gizmo121 napisał(a):2dni temu kupiłem i założyłem "no name" z marketu za 27zł jakieś blue light +20% zobaczymy na ile starczą ( liczę ,że zimne miesiące przetrwają)
Geegles napisał(a):Panowie,
Wiem, że temat wałkowany, ale chcę się od Was dowiedzieć czy zauważyliście z czasem, że żarówki przepalają się częściej ?
Ja już wymieniam raz w miesiącu i przyznam szczerze, że coraz bardziej mnie to wkur....za.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 21 gości