ZLOT 2010 - Twarde argumenty czyli konkrety :)
Napisane: 10 mar 2010 22:33
Obiecałem, to piszem:
Miejsce zlotu:
OŚRODEK SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWY B O R K I
Swolszewice Małe 46, 97-213 Smardzewice
Tel. 44 724 38 37; fax: 44 724 38 45
http://www.borki.pl ; info@borki.pl
Ceny zaproponowane przez ośrodek:
1. Noclegi
-pokój 2-osobowy z łazienką ……………………..- 120,00 zł/dobę
-pokój 2-osobowy do pojedyńczego wykorzystania – 80,00 - 96,00 zł/dobę
-domek campingowy 3-osobowy……………………… 120,00 zł/dobę
2. Opłata miejscowa (osoba)……………………………... 1,00 zł/dobę
3. Wyżywienie całodzienne (osoba)……………………… 50,00 zł
w tym: śniadanie………………………………………. 10,00 zł
obiad…………………………………………… 25,00 zł
kolacja…………………………………………. 15,00 zł
4. Parking …………………………………………. 5,00 zł
------------------------------------------------------------------------------
Składka zlotowa:
Składka za uczestnika: 75 PLN (dotyczy osób dorosłych), dzieciaki w tym roku bezskładkowo (naliczyłem 8 dzieciaków, z czego kilka sztuk w wieku ok. 1-2 lat )
Składka obejmuje:
1. Koszt placu na rozegranie konkurencji sprawnościowych + uczestnictwo w imprezie
2. Koszt kursu pierwszej pomocy wraz z wynajęciem sali + woda mineralna
3. naczynia jednorazowe na impreze
4. Składkę na drobne nagrody w konkurencji sprawnościowej
5. "Margines bezpieczeństwa"
Największą częścią składki jest kurs pierwszej pomocy+niezbędne zasoby - wynosi ok. 60 PLN/osobę przy założeniu obecnej listy (40 osób - klubowicze + osoby towarzyszące)
składka NIE OBEJMUJE zakwaterowania, wyżywienia, napojów wieczorową i dzienną porą, kosztów dojazdu, paliwa ...
Plam zajęć kursu PP
-----------------------------------------------------------------------------
Zaliczka - wysokość i zasady wpłaty
Oto wartości zaliczek wpłacanych na zlot 2010:
1. z jednym noclegiem i kursem - 111,00 PLN
2. z jednym noclegiem - 51,00 PLN
3. z dwoma noclegami i kursem - 147,00 PLN
4. z dwoma noclegami - 87,00 PLN
5. bez noclegu z kursem - 75,00 PLN
6. bez noclegu - 15,00 PLN
Uwaga nr. 1 - zaliczka na poczet noclegu jest za pokój lub domek, a nie za osobę.
Uwaga nr. 2 - w opisie przelewu podajemy nick forumowy.
Uwaga nr. 3 - info na temat danych do przelewu zostaną rozesłane na PW.
Uwaga nr. 4 - w wymienionych wyżej wartościach zaliczek, opłata za kurs jest liczona od jednej osoby.
Jeśli osoba towarzysząca też jest zainteresowana udziałem w kursie to zaliczka musi być powiększona o wartość kursu.
Zaliczki należy wpłacać do końca marca 2010
------
Zaliczka przepada w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zlocie. Zastrzegamy sobie prawo odwołania kursu pierwszej pomocy, jeżeli liczba uczestników imprezy spadnie poniżej 30 osób. Jeżeli kurs zostanie odwołany, koszty kursu zostaną oczywiście zwrócone.
Osoby, które przyjadą na 1 dzień tylko a chcą uczestniczyć w kursie lub konkurencjach - proszę również o wpłatę składki do STJ. Niestety będziemy robić weryfikację uczestników w tym temacie.
----------------------------------------------------------------------------
Jeżeli po rozliczeniu zlotu zostaną nam jakieś niewykorzystane środki finansowe, zostaną przeznaczone na pokrycie kosztów serwera lub wybraną przez Radę Strasznych organizację pożytku publicznego
pozdrawiam
GB
Miejsce zlotu:
OŚRODEK SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWY B O R K I
Swolszewice Małe 46, 97-213 Smardzewice
Tel. 44 724 38 37; fax: 44 724 38 45
http://www.borki.pl ; info@borki.pl
Ceny zaproponowane przez ośrodek:
1. Noclegi
-pokój 2-osobowy z łazienką ……………………..- 120,00 zł/dobę
-pokój 2-osobowy do pojedyńczego wykorzystania – 80,00 - 96,00 zł/dobę
-domek campingowy 3-osobowy……………………… 120,00 zł/dobę
2. Opłata miejscowa (osoba)……………………………... 1,00 zł/dobę
3. Wyżywienie całodzienne (osoba)……………………… 50,00 zł
w tym: śniadanie………………………………………. 10,00 zł
obiad…………………………………………… 25,00 zł
kolacja…………………………………………. 15,00 zł
4. Parking …………………………………………. 5,00 zł
------------------------------------------------------------------------------
Składka zlotowa:
Składka za uczestnika: 75 PLN (dotyczy osób dorosłych), dzieciaki w tym roku bezskładkowo (naliczyłem 8 dzieciaków, z czego kilka sztuk w wieku ok. 1-2 lat )
Składka obejmuje:
1. Koszt placu na rozegranie konkurencji sprawnościowych + uczestnictwo w imprezie
2. Koszt kursu pierwszej pomocy wraz z wynajęciem sali + woda mineralna
3. naczynia jednorazowe na impreze
4. Składkę na drobne nagrody w konkurencji sprawnościowej
5. "Margines bezpieczeństwa"
Największą częścią składki jest kurs pierwszej pomocy+niezbędne zasoby - wynosi ok. 60 PLN/osobę przy założeniu obecnej listy (40 osób - klubowicze + osoby towarzyszące)
składka NIE OBEJMUJE zakwaterowania, wyżywienia, napojów wieczorową i dzienną porą, kosztów dojazdu, paliwa ...
Plam zajęć kursu PP
-----------------------------------------------------------------------------
Zaliczka - wysokość i zasady wpłaty
Oto wartości zaliczek wpłacanych na zlot 2010:
1. z jednym noclegiem i kursem - 111,00 PLN
2. z jednym noclegiem - 51,00 PLN
3. z dwoma noclegami i kursem - 147,00 PLN
4. z dwoma noclegami - 87,00 PLN
5. bez noclegu z kursem - 75,00 PLN
6. bez noclegu - 15,00 PLN
Uwaga nr. 1 - zaliczka na poczet noclegu jest za pokój lub domek, a nie za osobę.
Uwaga nr. 2 - w opisie przelewu podajemy nick forumowy.
Uwaga nr. 3 - info na temat danych do przelewu zostaną rozesłane na PW.
Uwaga nr. 4 - w wymienionych wyżej wartościach zaliczek, opłata za kurs jest liczona od jednej osoby.
Jeśli osoba towarzysząca też jest zainteresowana udziałem w kursie to zaliczka musi być powiększona o wartość kursu.
Zaliczki należy wpłacać do końca marca 2010
------
Zaliczka przepada w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zlocie. Zastrzegamy sobie prawo odwołania kursu pierwszej pomocy, jeżeli liczba uczestników imprezy spadnie poniżej 30 osób. Jeżeli kurs zostanie odwołany, koszty kursu zostaną oczywiście zwrócone.
Osoby, które przyjadą na 1 dzień tylko a chcą uczestniczyć w kursie lub konkurencjach - proszę również o wpłatę składki do STJ. Niestety będziemy robić weryfikację uczestników w tym temacie.
----------------------------------------------------------------------------
Jeżeli po rozliczeniu zlotu zostaną nam jakieś niewykorzystane środki finansowe, zostaną przeznaczone na pokrycie kosztów serwera lub wybraną przez Radę Strasznych organizację pożytku publicznego
pozdrawiam
GB