cześć
moją kijanke mam października 2012, zakup przy 72000 tyś.
aktualnie 117 tys. w tym czasie robione:
- łączniki stabilizatora (2 razy)
- podkładka kolumny kierowniczej
- rdza na klapie bagażnika (góra), pomalowana
- klocki przód (tył wkrótce)
- z racji posiadania LPG wkrótce regulacja zaworów..
- zaróweczki H7 co jakis czas
- parokrotny problem z masą (czyszczenie korozji), spowodowało to raz problem z zasileniem auta, drugi problem z hamowaniem (ja podejrzewałem wadliwą pompę hamulcową-serwis nie potwierdził)
ogólnie bardzo fajnie się jeździ i zachwalam sobie kijaneczke, ale mogłoby być mniej problemów ))
Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
Moderator: Żandarmeria
-
emilemil - Dyrektor
- Posty: 779
- Dołączył(a): 09 kwi 2014 15:44
- Lokalizacja: Polska
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1.4 Pb 109KM
2010, M
Re: Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
bambam666 napisał(a):Prędkość max.wg licznika zwiększyła sie do około 212-215 na baaaardzo długiej prostej(może wiatr trochę pomógł).Sprawdzone cztery razy w jedną i w drugą strone(wg navi przekłamuje około 5-7km/h)czyli idzie(205).
Mała uwaga, nawigacja pokazuje dobrze a to liczniki predkosci sa zawyzane przez producentow o te wlasnie 5-7 w zaleznosci od marki :-)
-
Sepior
Re: Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
Mam KIA CEED 1,6 CRDI SW, 2010 r. auto ma przejechane 108 kkm, u mnie od 10.2013 r.,ja przejechałem 12 kkm, podsumowanie, bo w końcu to u mnie przekroczyła 100.
Koszta:
- stabilizatora przód i tył po 1 szt 120 zł
- górne mocowanie amortyzatora 90 zł.
- drobna usterka szyby od kierowcy wyciągnęła prowadnicę szyby i nie było - 140 zł.
Eksploatacyjne:
- klocki i tarcze przód 500 zł
- żarówka H7 35 zł.
- wycieraczki szyby 100 zł.
- opony letnie i zimowe - 1700 zł.
Generalnie auto spełnia moje oczekiwania, i śmiało bym polecił kupno
Koszta:
- stabilizatora przód i tył po 1 szt 120 zł
- górne mocowanie amortyzatora 90 zł.
- drobna usterka szyby od kierowcy wyciągnęła prowadnicę szyby i nie było - 140 zł.
Eksploatacyjne:
- klocki i tarcze przód 500 zł
- żarówka H7 35 zł.
- wycieraczki szyby 100 zł.
- opony letnie i zimowe - 1700 zł.
Generalnie auto spełnia moje oczekiwania, i śmiało bym polecił kupno
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6871
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
Sepior napisał(a):drobna usterka szyby od kierowcy wyciągnęła prowadnicę szyby i nie było
że co ?
-
Baju
Re: Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
Witam. Ja kupiłem swojego Cee'da 24.06.2014 z przebiegiem prawie 104K i po tygodniu jazdy jestem bardzo zadowolony. Wczoraj wymieniłem u mechanika wszystkie filtry i olej. Poprosiłem także o taki przegląd po zakupowy. Stwierdził, że nie ma się do czego przyczepić
-
zucio1 - Koordynator Regionalny
- Posty: 1339
- Dołączył(a): 29 lip 2007 14:23
- Lokalizacja: Olsztyn
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
Re: Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
Bo to dobre auto jest' nawet Kondracki Adaś w zakupie kontrolowanym to stwierdził, a chłopak trochę ogarnia temat :-)
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6871
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
Baju napisał(a):Kondracki Adaś
Kornacki.
-
zucio1 - Koordynator Regionalny
- Posty: 1339
- Dołączył(a): 29 lip 2007 14:23
- Lokalizacja: Olsztyn
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
Re: Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
Upss- przejęzyczenie oczywiście - grunt to czujność Ryba ( sprawdzałem Was )
-
Sepior
Re: Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
Ryba4 napisał(a):Sepior napisał(a):drobna usterka szyby od kierowcy wyciągnęła prowadnicę szyby i nie było
że co ?
Coś mi urwało w poście bo szyby nie można było zamknąć, musiałem ok 70 km zrobić z prowizoryczną folia i niestety awarię miałem w bardzo deszczowy dzien
-
amigo
Re: Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
No i na liczniku 100 000 km. 4 lata eksploatacji. Do tej pory była tylko gwarancyjna wymiana przednich reflektorów. Wytarła się kierownica - będzie wymiana gwarancyjna. Hamulce jeszcze orginalne, przy 105 tys. Jednak zlecę wymianę klocków. Dzieciaki nie zdołały zniszczyć tyłu. Poza tym
normalna eksploatacja (miasto i miasteczko) oraz serwisowanie dobrego samochodu. Pozdrawiam.
normalna eksploatacja (miasto i miasteczko) oraz serwisowanie dobrego samochodu. Pozdrawiam.
- kaczy 66
- Przedszkolak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 10 gru 2016 13:16
- Lokalizacja: Gdynia
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C2FL SW, 1,6 ON 136KM
2016, L Business Line
Re: Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
Autko kupione w lipcu 2016, kilka dni temu stuknęło na liczniku w tym czasie tylko "jedna" nieplanowana wizyta w serwisie, przybywało oleju. Okazało się że komputer auta zawiesił się i był w stanie ciągłego "wypalania DPF" (czy jakoś tak) po restarcie wszystko OK . Teraz nadszedł już czas na klocki i pewnie tarcze?. Olej wymieniany co 15 tys. km. Jedyne co wymieniłem to 1 kpl. wycieraczek , kupione od goscia pod marketem z usługa wymiany
CEED II 1,6 CRDI 136KM L+BL 2016
CEED III 1.6 CRDI 136KM 7DCT L+BL+AEB+WIN+FUN 2019
CEED III 1.6 CRDI 136KM 7DCT L+BL+AEB+WIN+FUN 2019
-
Szymon4
Re: Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
Witam. Mam ceeda z 2010r. 1.6crdi 90KM 260tys najechane xD. Zaczął odzywać się łańcuch rozrządu i się tak zastanawiam czy da radę jeszcze z 1000km przejechać ??
-
redhot
Re: Cee'd po 100.000 km, krótkie podsumowanie [dankat]
Cee'd jak w opisie, ponad 101 tys. km. jestem drugim właścicielem, kupiłem w 2017 z przebiegiem coś koło 47 tysięcy. Przebiegi głównie autostradowe, ale w godzinach szczytu, więc czasem w korkach.
Ogólnie samochód pozytywnie odbieram, myślę, że również obiektywnie, nie zakochałem się na zabój, ale też nie znienawidziłem.
Za mojej kadencji kia dostaje nowy olej z filtrem co 10 tys. km, inne filtry co 20/30 tys.
+ Spalanie między 4.7 (lato) a 5.5 (zima) w zależności od warunków i temperatury.
+ Hamulce przód (klocki i tarcze) zrobione przy ok. 80/90 tysięcy.
+ Żarówki H7 wymieniałem tylko raz jakieś dwa lata temu.
+ Ładnie trzyma poziom oleju, nie trzeba dolewek między wymianami.
+ Silnik IMO pracuje równo, głośny jak to CRDI po odpaleniu z rana, ale nawet, że cichnie, jak się zagrzeje.
- pęknięta w połowie sprężyna zawieszenia w prawym przednim kole- duży minus! Sprężyna nie dawała żadnych oznak wcześniej, auto nawaliło kawał świata od domu w piątek wieczorem. Jak dla mnie porażka w samochodzie ośmioletnim i 100k km przebiegu. (wada fabryczna)
- rdza na ramkach obu tylnych drzwi (wada fabryczna)
- wadliwy włącznik świateł stop ( 93810 3k000 ) (wada fabryczna, ale tania i łatwa w naprawie, choć ma niemiłe skutki- błąd esc, nagły brak reakcji na pedał gazu, źle działające światła)
- skrzypiące plastiki (duperel)
- zbieżność
- przy dłuższym wciśnięciu hamulców (np. postój na światłach) blokuje się klocek w lewym kole (pewnie zacisk hamulca nie puszcza, jak powinien)
Ogólnie myślę, że jest bardzo dobrze, trochę drobnych usterek, z którymi można żyć lub tanio naprawić. Gdyby nie ta pęknięta sprężyna, byłaby rewelka.
-
Ogólnie samochód pozytywnie odbieram, myślę, że również obiektywnie, nie zakochałem się na zabój, ale też nie znienawidziłem.
Za mojej kadencji kia dostaje nowy olej z filtrem co 10 tys. km, inne filtry co 20/30 tys.
+ Spalanie między 4.7 (lato) a 5.5 (zima) w zależności od warunków i temperatury.
+ Hamulce przód (klocki i tarcze) zrobione przy ok. 80/90 tysięcy.
+ Żarówki H7 wymieniałem tylko raz jakieś dwa lata temu.
+ Ładnie trzyma poziom oleju, nie trzeba dolewek między wymianami.
+ Silnik IMO pracuje równo, głośny jak to CRDI po odpaleniu z rana, ale nawet, że cichnie, jak się zagrzeje.
- pęknięta w połowie sprężyna zawieszenia w prawym przednim kole- duży minus! Sprężyna nie dawała żadnych oznak wcześniej, auto nawaliło kawał świata od domu w piątek wieczorem. Jak dla mnie porażka w samochodzie ośmioletnim i 100k km przebiegu. (wada fabryczna)
- rdza na ramkach obu tylnych drzwi (wada fabryczna)
- wadliwy włącznik świateł stop ( 93810 3k000 ) (wada fabryczna, ale tania i łatwa w naprawie, choć ma niemiłe skutki- błąd esc, nagły brak reakcji na pedał gazu, źle działające światła)
- skrzypiące plastiki (duperel)
- zbieżność
- przy dłuższym wciśnięciu hamulców (np. postój na światłach) blokuje się klocek w lewym kole (pewnie zacisk hamulca nie puszcza, jak powinien)
Ogólnie myślę, że jest bardzo dobrze, trochę drobnych usterek, z którymi można żyć lub tanio naprawić. Gdyby nie ta pęknięta sprężyna, byłaby rewelka.
-
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Krótkie info ze zlotu proceeda
przez Geegles » 02 mar 2024 10:29 w Zloty i spoty - 6 Odpowiedzi / 2223 Wyświetlone
- Ostatni post przez Slowik8609
08 mar 2024 16:25
-
Krótkie info ze zlotu proceeda
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości