Przycinanie się koła kierownicy
Moderator: Żandarmeria
- jojo
- Klubowicz
- Posty: 73
- Dołączył(a): 22 lut 2016 21:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum+
-
skrot - Kierownik
- Posty: 509
- Dołączył(a): 21 paź 2011 15:53
- Lokalizacja: Zabrze
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 ON 115KM
2009
Re: Przycinanie się koła kierownicy
No to dzisiaj wspomaganie wymienione. Całość trwała aż 6 godz., bo był jakiś problem ze zgraniem zbieżności z ustawieniem koła kierownicy na wprost.
Siła wspomagania nowego układu jest na moje oko jakieś 50% większa niż starego. Będę się musiał przyzwyczaić do tej "lekkości" na kierownicy.
Siła wspomagania nowego układu jest na moje oko jakieś 50% większa niż starego. Będę się musiał przyzwyczaić do tej "lekkości" na kierownicy.
- Kozak_Barabasz
Re: Przycinanie się koła kierownicy
A ja chciałem dodać, że opisywany wcześniej przeze mnie problem przycinania się kiery w mojej Optimie z USA rozwiązany
Dało się jednak wgrać nowsze oprogramowanie i bardzo uciążliwy problem zniknął
Dało się jednak wgrać nowsze oprogramowanie i bardzo uciążliwy problem zniknął
- rodrigez
Re: Przycinanie się koła kierownicy
No ja miałem podobnie w poniedziałek rano do pracy, odpalam auto a tu zonk wspomaganie nie działa. Zgasiłem odpalam jeszcze raz i zima to samo. Odstawiłem auto do serwisu, diagnoza uszkodzona kolumna kierownicza. Wczoraj telefon z ASO auto do odbioru. Pojechałem pani mówi że nie trzeba było wymieniać kolumny wystarczyła aktualizacja systemu w samochodzie, masakrus jakiś no ale koniec końców wspomaganie działa tyle że jak napisał kolega wcześniej dziwnie lekko kręci się kierownicą
Tapnięte z OnePlus One
Ps
Niestety skasowanie błędu i wgranie nowego softu pomogło na tydzień. Dziś odebrałem auto z serwisu wymiana kolumny kierowniczej w ramach gwarancji chodzi lekko jak by kół nie było
Tapnięte z OnePlus One
Ps
Niestety skasowanie błędu i wgranie nowego softu pomogło na tydzień. Dziś odebrałem auto z serwisu wymiana kolumny kierowniczej w ramach gwarancji chodzi lekko jak by kół nie było
-
mirage - Klubowicz
- Posty: 50
- Dołączył(a): 10 lis 2015 19:53
- Lokalizacja: Toruń
- Grupa: Kujawska
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Gdyby kogoś interesowało jak rozwiązał się mój problem z przed paru postów to napisze tylko, że w serwisie wymienili mi dźwigienkę kierunkowskazu i jak narazie wcześniejsze objawy ustały.
Operacja trwała dwa dni, diagnoza + zamówienie części. W trakcie, ASO dało zastępczego Cee'da. Naprawa w ramach gwarancji.
Autko dodatkowo umyte. Także nie mam się do czego przyczepić.
mirage napisał(a):... odgłosy podczas wykonywania skrętów. Link do filmu poniżej:
Operacja trwała dwa dni, diagnoza + zamówienie części. W trakcie, ASO dało zastępczego Cee'da. Naprawa w ramach gwarancji.
Autko dodatkowo umyte. Także nie mam się do czego przyczepić.
- Kozak_Barabasz
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Bo KIA to naprawdę dobra marka
Regularnie serwisować, może i się więcej płaci o te 200-300zł na przeglądzie, ale zawsze wszystkie akcje serwisowe zrobione a i czasem gest dobrej woli po zakończeniu gwarancji wpadnie
Nie mówiąc już o późniejszej odsprzedaży z pewną historią .....
Więc suma summarum- wychodzi taniej serwisować w ASO a nie tym drugim ASO (kumple Adam,Staszek, Olek )
Regularnie serwisować, może i się więcej płaci o te 200-300zł na przeglądzie, ale zawsze wszystkie akcje serwisowe zrobione a i czasem gest dobrej woli po zakończeniu gwarancji wpadnie
Nie mówiąc już o późniejszej odsprzedaży z pewną historią .....
Więc suma summarum- wychodzi taniej serwisować w ASO a nie tym drugim ASO (kumple Adam,Staszek, Olek )
-
mirage - Klubowicz
- Posty: 50
- Dołączył(a): 10 lis 2015 19:53
- Lokalizacja: Toruń
- Grupa: Kujawska
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Kozak_Barabasz napisał(a):Bo KIA to naprawdę dobra marka
powoli utwierdzam się w tym przekonaniu
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6875
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Z drugiej strony możesz bardzo szybko zostać z tego przekonania wprowadzony
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
-
korse - Brygadzista
- Posty: 77
- Dołączył(a): 15 lut 2010 08:34
- Grupa: Łódzka
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Właśnie też zauważyłem, że w moim C1 FL też przy większych prędkościach przycina się kierownica przy jeździe na wprost.
Jutro jadę do ASO, ale gwarancja 7 letnia kończy mi się 22.02 autko ma przejechane 65 tys. i było serwisowane.
Nie wiem czy się uda coś zrobić w ramach gwarancji bo na pewno najpierw coś posmarują może wgrają nowszy soft i może tak ze 3 razy
a potem stwierdzą, że jednak wymiana kolumny.
Czy jak zgłoszę to jeszcze na gwarancji oni coś tam zrobią na chwile to pomoże ale ten sam problem powróci już po upływie
gwarancji po 22.02 to dalej jest szansa naprawy w ramach gwarancji bo usterka była zgłoszona jeszcze jak gwarancja obowiązywała ?
Jutro jadę do ASO, ale gwarancja 7 letnia kończy mi się 22.02 autko ma przejechane 65 tys. i było serwisowane.
Nie wiem czy się uda coś zrobić w ramach gwarancji bo na pewno najpierw coś posmarują może wgrają nowszy soft i może tak ze 3 razy
a potem stwierdzą, że jednak wymiana kolumny.
Czy jak zgłoszę to jeszcze na gwarancji oni coś tam zrobią na chwile to pomoże ale ten sam problem powróci już po upływie
gwarancji po 22.02 to dalej jest szansa naprawy w ramach gwarancji bo usterka była zgłoszona jeszcze jak gwarancja obowiązywała ?
- sirmike
- Brygadzista
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10 wrz 2017 09:14
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2FL SW, 1,6 Pb 135KM
2016, L + BUSINESS LINE
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Witajcie,
Jestem z Wami tu od bardzo niedawna. I sam fakt pisania w tym temacie jest dla mnie lekko stresujący.
Otóż nabyłem swojego Ceeda w zeszłym tygodniu. Zakup poprzedzony był sprawdzeniem auta w serwisie Śniegula w Sosnowcu w ramach tzw. sprawdzenia auta przed zakupem. Na tym przeglądzie niczego niepokojącego nie znaleźli, nie było żadnych błędów na kompie zarówno tych aktualnych jaki i tych starszych - "archiwalnych". Generalnie auto sprawne, można kupować jeśli akceptowało się inne niedoskonałości - "przerysowane tylne drzwi".
Auto zakupiłem, a że jestem z Łodzi to wraz z ojcem wracaliśmy do siebie - ja swoim starym autem, ojciec zakupionym jako 10 letni użytkownik Ceeda 1 przed liftem i obecnie właściciel kilkumiesięcznego nowego.
Ojciec w czasie prawie 200 km powrotu niczego nie zauważył. Natomiast ja użytkując auto w Łodzi zwróciłem uwagę na fakt, iż jadąc na wprost i chcąc zrobić nawet minimalną korektę kierunku jazdy czy to w lewo czy to w prawo muszę najpierw pokonać jakiś dziwny opór aby móc skręcić kierownicą. Trwa to ułamek sekundy ale jest wyraźnie wyczuwalne. Po dokonaniu korekty kierownica wraca na miejsce i mam takie wrażenie jakby "wskakiwała" na miejsce jazdy na wprost.
Miałem już w swoim życiu kilka aut ze wspomaganiem (co prawda nie elektrycznym) ale podobnych objawów nigdy wcześniej nie zauważyłem. Czy tak działa elektryczne wspomaganie? Według mnie nie powinno.
Co teraz? Auto jest z listopada 2010 r., więc ma gwarancję do listopada 2017 r. Ostatni przegląd tzw. gwarancyjny przypada do 23 września 2017 r. Czy zdążę jeszcze z diagnozą i naprawą w ramach gwarancji. I czy moje objawy to faktycznie opisywane tu problemy ze wspomaganiem i koniecznością wymiany kolumny kierowniczej za 6 - 8 tys. zł?
Który z serwisów w Łodzi polecacie? Landcar czy Marvel. Który jest bardziej przychylny użytkownikowi Ceeda?
Jeśli trochę za dużo i za chaotycznie napisałem pewne sprawy to wybaczcie bo nie jest to komfortowa sytuacja zwłaszcza dosłownie kilka dni po kupnie auta.
Jestem z Wami tu od bardzo niedawna. I sam fakt pisania w tym temacie jest dla mnie lekko stresujący.
Otóż nabyłem swojego Ceeda w zeszłym tygodniu. Zakup poprzedzony był sprawdzeniem auta w serwisie Śniegula w Sosnowcu w ramach tzw. sprawdzenia auta przed zakupem. Na tym przeglądzie niczego niepokojącego nie znaleźli, nie było żadnych błędów na kompie zarówno tych aktualnych jaki i tych starszych - "archiwalnych". Generalnie auto sprawne, można kupować jeśli akceptowało się inne niedoskonałości - "przerysowane tylne drzwi".
Auto zakupiłem, a że jestem z Łodzi to wraz z ojcem wracaliśmy do siebie - ja swoim starym autem, ojciec zakupionym jako 10 letni użytkownik Ceeda 1 przed liftem i obecnie właściciel kilkumiesięcznego nowego.
Ojciec w czasie prawie 200 km powrotu niczego nie zauważył. Natomiast ja użytkując auto w Łodzi zwróciłem uwagę na fakt, iż jadąc na wprost i chcąc zrobić nawet minimalną korektę kierunku jazdy czy to w lewo czy to w prawo muszę najpierw pokonać jakiś dziwny opór aby móc skręcić kierownicą. Trwa to ułamek sekundy ale jest wyraźnie wyczuwalne. Po dokonaniu korekty kierownica wraca na miejsce i mam takie wrażenie jakby "wskakiwała" na miejsce jazdy na wprost.
Miałem już w swoim życiu kilka aut ze wspomaganiem (co prawda nie elektrycznym) ale podobnych objawów nigdy wcześniej nie zauważyłem. Czy tak działa elektryczne wspomaganie? Według mnie nie powinno.
Co teraz? Auto jest z listopada 2010 r., więc ma gwarancję do listopada 2017 r. Ostatni przegląd tzw. gwarancyjny przypada do 23 września 2017 r. Czy zdążę jeszcze z diagnozą i naprawą w ramach gwarancji. I czy moje objawy to faktycznie opisywane tu problemy ze wspomaganiem i koniecznością wymiany kolumny kierowniczej za 6 - 8 tys. zł?
Który z serwisów w Łodzi polecacie? Landcar czy Marvel. Który jest bardziej przychylny użytkownikowi Ceeda?
Jeśli trochę za dużo i za chaotycznie napisałem pewne sprawy to wybaczcie bo nie jest to komfortowa sytuacja zwłaszcza dosłownie kilka dni po kupnie auta.
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4199
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Czytając twój opis - to jest to samo co ja miałem. Pomogła dopiero wymiana kolumny.
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
- sirmike
- Brygadzista
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10 wrz 2017 09:14
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2FL SW, 1,6 Pb 135KM
2016, L + BUSINESS LINE
Re: Przycinanie się koła kierownicy
A Tobie po którym razie wymienili kolumnę? Pewnie na początku próbowali innych nieskutecznych czynności. Ja się właśnie tego boję bo gwarancja na auto jest do listopada ale żeby ją mieć muszę we wrześniu jeszcze ostatni przegląd zrobić.
Jakich konkretnie użyć argumentów żeby od razu zajęli się sprawą na poważnie?
Na przeglądzie przedzakupowym w Śnieguli nic nie zauważyli? Czy może nie sprawdzali poprostu?
Jakich konkretnie użyć argumentów żeby od razu zajęli się sprawą na poważnie?
Na przeglądzie przedzakupowym w Śnieguli nic nie zauważyli? Czy może nie sprawdzali poprostu?
- Kozak_Barabasz
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Słuchaj, jak mogli Ci sprawdzić to na przeglądzie przed-zakupowym, jak głównie auto bada się statycznie ?
Umów się jak najszybciej teraz na naprawę. Pojeździsz te kilka dni przed przeglądem i będziesz już w miarę wiedział.
Jak aktualizacja nie pomoże to wymienią ci kolumnę na gwarancji i tyle.
Do listopada jest jeszcze sporo czasu. Nie ma się czym stresować
Umów się jak najszybciej teraz na naprawę. Pojeździsz te kilka dni przed przeglądem i będziesz już w miarę wiedział.
Jak aktualizacja nie pomoże to wymienią ci kolumnę na gwarancji i tyle.
Do listopada jest jeszcze sporo czasu. Nie ma się czym stresować
- sirmike
- Brygadzista
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10 wrz 2017 09:14
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2FL SW, 1,6 Pb 135KM
2016, L + BUSINESS LINE
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Chyba masz rację...też tak sobie pomyślałem, że przegląd był statyczny czyli jak autko stało na hali serwisowej. Co najwyżej mogli to sprawdzić w czasie krótkiej jazdy z parkingu na halę i z powrotem. Ale pewnie to był za krótki odcinek , za mała prędkość, No nic...
Rozmawiałem dzisiaj z serwisem Landcar w Łodzi. bardzo miły Pan umówił mnie dopiero na przyszły piątek bo podobno tak odległe terminy mają. Po krótkim streszczeniu problemu powiedział, ze to może być jakieś przestawienie kierownicy, może sterownik albo właśnie cala kolumna. I że tego nie obejmuje gwarancja. Na koniec jednak dodał, że może trzeba będzie się zwrócić do KMP i czekać co oni zdecydują.
Z drugiej strony ciekawe jak podejdą do tego zarówno w serwisie jak i w KMP bo jestem właścicielem auta dopiero od tygodnia. Wcześniejszy właściciel w swoim serwisie Euro-Kas nie zgłaszał usterki i raptem świeży właściciel w innym serwisie raptem chce usunięcia takiej usterki i to w ramach gwarancji (za free).
Rozmawiałem dzisiaj z serwisem Landcar w Łodzi. bardzo miły Pan umówił mnie dopiero na przyszły piątek bo podobno tak odległe terminy mają. Po krótkim streszczeniu problemu powiedział, ze to może być jakieś przestawienie kierownicy, może sterownik albo właśnie cala kolumna. I że tego nie obejmuje gwarancja. Na koniec jednak dodał, że może trzeba będzie się zwrócić do KMP i czekać co oni zdecydują.
Z drugiej strony ciekawe jak podejdą do tego zarówno w serwisie jak i w KMP bo jestem właścicielem auta dopiero od tygodnia. Wcześniejszy właściciel w swoim serwisie Euro-Kas nie zgłaszał usterki i raptem świeży właściciel w innym serwisie raptem chce usunięcia takiej usterki i to w ramach gwarancji (za free).
-
zelu - Dyrektor
- Posty: 906
- Dołączył(a): 23 lis 2011 23:31
- Lokalizacja: Łódź / Rożenek GRUPA ŁÓDZKA
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2FL SW, 1,6 GDI, 6MT Pb 135KM
2018, L + Business Line, kolor KCS
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Na 100 % kolumna kierownicy do wymiany. Miałem to samo, najpierw 2 razy kalibrowali układ kierowniczy, wgrywali jakieś poprawki do oprogramowania, ale i tak skończyło się na wymianie kolumny.
- Kozak_Barabasz
Re: Przycinanie się koła kierownicy
sirmike napisał(a):Z drugiej strony ciekawe jak podejdą do tego zarówno w serwisie jak i w KMP bo jestem właścicielem auta dopiero od tygodnia. Wcześniejszy właściciel w swoim serwisie Euro-Kas nie zgłaszał usterki i raptem świeży właściciel w innym serwisie raptem chce usunięcia takiej usterki i to w ramach gwarancji (za free).
Absolutnie nie ma to nic do rzeczy !
Gwarancja przechodzi z jednego użytkownika na drugiego ! Najważniejsze są przeglądy okresowe robione na czas.
Poczytaj ten temat.
Niektórym wymienili całą kolumnę przed samym końcem gwarancji.
Najważniejsze to szybkie działanie.
Najpierw zapewne wgrają Ci najnowszy soft.
Przez pewien czas możesz mieć odczucie, że problem rozwiązany ale to tylko kwestia krótkiego czasu na powrót problemu.
Dlatego Twoja szybka wizyta w ASO jest tak ważna aby mieć czas na późniejsze obserwacje.
- sirmike
- Brygadzista
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10 wrz 2017 09:14
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2FL SW, 1,6 Pb 135KM
2016, L + BUSINESS LINE
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Witam,
A zatem tak.... byłem na 7 przeglądzie gwarancyjnym oraz wspomniałem o kierownicy. Auto zostawiłem w serwisie poprzedniego dnia popołudniu i mieli się nim zająć na drugi dzień od rana. Po południu następnego dnia zadzwoniłem i okazało się że autko w niezłym jest stanie, hamulce ok., sprzęgło jeszcze ok tyle tylko że pedał ciężej chodzi, powymieniali filtry, olej, płyny - czyli to co zaleca KIA. Acha...podobno aku mam do wymiany bo im czasie przeglądu padł (przy okazji jaki aku polecacie? Oczywiście czytałem wątek o aku ale żadnych konkretnych rad odnośnie marki nie znalazłem)
Jeśli chodzi natomiast o kierownicę i to przycinanie - Pan powiedział bez żadnego migania się, że jak najbardziej oni też to zaobserwowali, faktycznie się tnie. Na początku wgrali nowy soft, ale po sprawdzeniu stwierdzili że nadal jest nie tak jak powinno. No i faktycznie im wyszło że to musi być silnik wspomagania, czyli kolumna do wymiany. Co więcej, sprawdzili wszystkie elementy zawieszenia/jezdne i powiedzieli, że nie mogą się do niczego przyczepić. Auto mam na gwarancji jeszcze do listopada i muszą się skontaktować z KMP bo o tak drogiej naprawie/wymianie nie mogą sami podejmować decyzji. Podobno w poniedziałek ma być odpowiedź.....To będzie najdłuższy 2-dniowy weekend dla mnie. Cena kolumny ok 3000 netto + robocizna. Ale skoro mam gwarancję to podobno ma być po mojej myśli. Zobaczymy. Póki co czekam.
Co do serwisu Landcar i pierwszych odczuć (jeszcze zanim rozwiąże się temat kierownicy) - odczucie bardzo pozytywne. Obsługiwał mnie b. miły Pan Michał. Bardzo rzeczowo i kompetentnie. Wszystko spokojnie tłumaczył, odpowiadał na wiele moich wątpliwości. Nawet wymieniliśmy opinie co do jazdy 1,6 benzyną a jego 1,6 crdi
W każdym bądź razie z niepewnością i lekkim stresem czekam od nich na informacje.....
A zatem tak.... byłem na 7 przeglądzie gwarancyjnym oraz wspomniałem o kierownicy. Auto zostawiłem w serwisie poprzedniego dnia popołudniu i mieli się nim zająć na drugi dzień od rana. Po południu następnego dnia zadzwoniłem i okazało się że autko w niezłym jest stanie, hamulce ok., sprzęgło jeszcze ok tyle tylko że pedał ciężej chodzi, powymieniali filtry, olej, płyny - czyli to co zaleca KIA. Acha...podobno aku mam do wymiany bo im czasie przeglądu padł (przy okazji jaki aku polecacie? Oczywiście czytałem wątek o aku ale żadnych konkretnych rad odnośnie marki nie znalazłem)
Jeśli chodzi natomiast o kierownicę i to przycinanie - Pan powiedział bez żadnego migania się, że jak najbardziej oni też to zaobserwowali, faktycznie się tnie. Na początku wgrali nowy soft, ale po sprawdzeniu stwierdzili że nadal jest nie tak jak powinno. No i faktycznie im wyszło że to musi być silnik wspomagania, czyli kolumna do wymiany. Co więcej, sprawdzili wszystkie elementy zawieszenia/jezdne i powiedzieli, że nie mogą się do niczego przyczepić. Auto mam na gwarancji jeszcze do listopada i muszą się skontaktować z KMP bo o tak drogiej naprawie/wymianie nie mogą sami podejmować decyzji. Podobno w poniedziałek ma być odpowiedź.....To będzie najdłuższy 2-dniowy weekend dla mnie. Cena kolumny ok 3000 netto + robocizna. Ale skoro mam gwarancję to podobno ma być po mojej myśli. Zobaczymy. Póki co czekam.
Co do serwisu Landcar i pierwszych odczuć (jeszcze zanim rozwiąże się temat kierownicy) - odczucie bardzo pozytywne. Obsługiwał mnie b. miły Pan Michał. Bardzo rzeczowo i kompetentnie. Wszystko spokojnie tłumaczył, odpowiadał na wiele moich wątpliwości. Nawet wymieniliśmy opinie co do jazdy 1,6 benzyną a jego 1,6 crdi
W każdym bądź razie z niepewnością i lekkim stresem czekam od nich na informacje.....
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6875
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Jeżeli w auto było serwisowane wcześniej na bieżąco, to KMP nie będzie robić żadnego problemu, to nie VAG
Tym bardziej, skoro jako kolejny użytkownik (użyszkodnik ) kupujący używane auto skierowałeś swe kroki do ASO, a nie do pana Henia
Bądź spokojny, będzie git
Tym bardziej, skoro jako kolejny użytkownik (użyszkodnik ) kupujący używane auto skierowałeś swe kroki do ASO, a nie do pana Henia
Bądź spokojny, będzie git
- sirmike
- Brygadzista
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10 wrz 2017 09:14
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2FL SW, 1,6 Pb 135KM
2016, L + BUSINESS LINE
Re: Przycinanie się koła kierownicy
Witajcie,
Ufffffffffffffffff.......... Wczoraj dzwonił pan z serwisu z informacją, iż we wtorek zaprasza po odbiór auta bo będzie już wtedy wszystko zrobione. Więc go pytam, czy chodzi o przekładnię, a on mi na to, że tak, że wymienią, że w ramach gwarancji, że za free..... A mówił to takim stoickim tonem jakby to było od samego początku pewne...
Dzisiaj jeszcze raz zadzwonił informują, iż auto czeka na odbiór, że kolumna wymieniona, że to troszkę jest inny silnik wspomagania niż miałem tzn. bardziej progresywny, że na parkingu jednym palcem można obracać kierownicę, a na autostradzie bardzo się "usztywnia". W każdym bądź razie nie występuje już efekt przycinania się kierownicy.
Jutro jadę odebrać więc wszystko posprawdzam.
Zatem ukłony dla KMP, serwisu Landcar no i pana Michała
Dziękuję również Wam za wsparcie i dodanie otuchy oraz za cały bardzo przydatny wątek
Ufffffffffffffffff.......... Wczoraj dzwonił pan z serwisu z informacją, iż we wtorek zaprasza po odbiór auta bo będzie już wtedy wszystko zrobione. Więc go pytam, czy chodzi o przekładnię, a on mi na to, że tak, że wymienią, że w ramach gwarancji, że za free..... A mówił to takim stoickim tonem jakby to było od samego początku pewne...
Dzisiaj jeszcze raz zadzwonił informują, iż auto czeka na odbiór, że kolumna wymieniona, że to troszkę jest inny silnik wspomagania niż miałem tzn. bardziej progresywny, że na parkingu jednym palcem można obracać kierownicę, a na autostradzie bardzo się "usztywnia". W każdym bądź razie nie występuje już efekt przycinania się kierownicy.
Jutro jadę odebrać więc wszystko posprawdzam.
Zatem ukłony dla KMP, serwisu Landcar no i pana Michała
Dziękuję również Wam za wsparcie i dodanie otuchy oraz za cały bardzo przydatny wątek
- sirmike
- Brygadzista
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10 wrz 2017 09:14
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2FL SW, 1,6 Pb 135KM
2016, L + BUSINESS LINE
Re: Przycinanie się koła kierownicy
No i jestem już po odbiorze auta. Przegląd gwarancyjny zrobiony, plyny, filtry powymieniane. Dodatkowo autko umyte.
No i najważniejsze, kolumna wymieniona. Wspomaganie działa zupełnie inaczej, lepiej. Faktycznie na parkingu można kierownicą kręcić jednym palcem, o wiele lżej niż wcześniej. Nic nie haczy, nic się nie przycina. Jest tak jak powinno być. Super.
Jest jednak ale...po pierwsze w ogóle nie pali mi się kontrolka EPS czyli ta od wspomagania Przed serwisem jak wkładałem kluczyk i go przekręcałem paliła się. Gasła jak zapalałem auto. Teraz w ogóle się nie pali. Drugie ale.... kierownica przy jeździe na wprost jest lekko skręcona w lewo i w czasie jazdy muszę ciągle kontrować żeby jechać prosto. Kurde, zawsze coś! Jutro do nich zadzwonię i zapytam. A wy macie jakieś sugestie??
Wysłane z mojego HTC Desire 816 przy użyciu Tapatalka
No i najważniejsze, kolumna wymieniona. Wspomaganie działa zupełnie inaczej, lepiej. Faktycznie na parkingu można kierownicą kręcić jednym palcem, o wiele lżej niż wcześniej. Nic nie haczy, nic się nie przycina. Jest tak jak powinno być. Super.
Jest jednak ale...po pierwsze w ogóle nie pali mi się kontrolka EPS czyli ta od wspomagania Przed serwisem jak wkładałem kluczyk i go przekręcałem paliła się. Gasła jak zapalałem auto. Teraz w ogóle się nie pali. Drugie ale.... kierownica przy jeździe na wprost jest lekko skręcona w lewo i w czasie jazdy muszę ciągle kontrować żeby jechać prosto. Kurde, zawsze coś! Jutro do nich zadzwonię i zapytam. A wy macie jakieś sugestie??
Wysłane z mojego HTC Desire 816 przy użyciu Tapatalka
Powrót do Zawieszenie
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
[C3] Koła na zimę
przez Kolber » 23 wrz 2019 15:55 w Zawieszenie - 13 Odpowiedzi / 10989 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pietrzyk
18 lis 2019 17:34
-
[C3] Koła na zimę
-
-
Uszkodzona szpilka koła
przez KiaBN » 02 gru 2020 18:49 w Tipsy i triksy ... - 3 Odpowiedzi / 3185 Wyświetlone
- Ostatni post przez Ryba1983
04 gru 2020 22:28
-
Uszkodzona szpilka koła
-
-
[C1]Prawidłowe ustawienie koła zmiennych faz rozrządu
przez Kias » 12 kwi 2023 11:09 w Silniki i skrzynia biegów - 4 Odpowiedzi / 6208 Wyświetlone
- Ostatni post przez Piejar
13 kwi 2023 04:16
-
[C1]Prawidłowe ustawienie koła zmiennych faz rozrządu
-
-
Rytmiczne cykanie w okolicy rozrządu/koła pasowego
przez SzymonR » 13 sie 2019 09:22 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 4596 Wyświetlone
- Ostatni post przez SzymonR
11 wrz 2019 11:41
-
Rytmiczne cykanie w okolicy rozrządu/koła pasowego
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości