Ciekawy wzór felg, teraz będziesz się zdecydowanie wyróżniał
Co do klocków to w GT jeszcze fabryczne więc się nie wypowiem. Za to pojawiło się w głowie bardzo istotne pytanie, czy można by na te felgi założyć Pirelli P Zero 235/40 R18?
[C2] pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
- lobo
- Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
lobo napisał(a):Ciekawy wzór felg, teraz będziesz się zdecydowanie wyróżniał
Dzięki. Na żywo wyglądają jeszcze lepiej. Najbardziej mi się podoba, że auto jest teraz znacznie szersze.
lobo napisał(a):Za to pojawiło się w głowie bardzo istotne pytanie, czy można by na nie założyć Pirelli P Zero 235/40 R18?
Moim zdaniem absolutnie tak! I na orginalnych i na tych co mam właśnie założone. 10mm więcej na szerokości opony na pewno nie spowoduje, że będzie cokolwiek szorować. Myślę, że 245 też spokojnie by weszły nawet na orginalnych felgach. Różnica byłaby również w wysokości całej opony, jeśli dobrze liczę, to całe koło byłoby więsze o 8mm, a wysokość auta podniosłaby się o 4mm.
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Weekend majowy idealny na zaopiekowanie się autkiem, więc w końcu zrobiłem to na co nigdy nie potrafiłem znaleźć całego dnia. Autko zostało dokładnie umyte, mechanicznie spolerowane i nawoskowane. Polerka delikatna, typu finisher. Mimo że auto było czyste przed polerowaniem, pad polerujący po wszystkim był prawie czarny. Efekt z bliska jest taki że zniknęły mikro ryski i sporo kropeczek z różnego brudu który nie chciał zejść ani odtłuszczaczem, ani środkami organicznymi, ani cleanerem do lakieru. Mimo wszystko do efektu lustra dużo brakuje, więc dokupię pastę polerską bardziej inwazyjną i przy następnym polerowaniu spróbuje uzyskać większy połysk.
Przy okazji pozbyłem się dwóch czerwonych pasków z dachu bo już kompletnie straciły kolor. Zamiast naklejać nowe w to samo miejsce zdecydowałem się na umieszczenie ich nisko pod drzwiami.
Przy okazji pozbyłem się dwóch czerwonych pasków z dachu bo już kompletnie straciły kolor. Zamiast naklejać nowe w to samo miejsce zdecydowałem się na umieszczenie ich nisko pod drzwiami.
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
pro_cee'd GT 2014 - raport foxx
W ostatni weekend popracowałem trochę nad wydechem. Przepustnica zapiekła mi się w pozycji otwartej. Częściowo dlatego, że przez pół roku ani razu jej nie zamknąłem Innym powodem z całą pewnością jest fakt, że przepustnica nie miała grama smaru. Zdemontowałem wszystko, wyczyściłem, szwagier w robocie wyczyścił kwasem aluminium i wyciągnął zapiekły sworzeń. Wszystko złożyłem, nasmarowałem miedzianym tawotem i była okazja by zrobić zdjęcie jak przepustnica jest zamontowana. Szczególnie jak idealnie udało się schować przewód zasilający w firmowy otwór w podwoziu.
Przy okazji pomalowałem farbą termiczną czarną tylni tłumik, bo jadąc za moim autem widać tłumik spod czarnego "dyfuzora".
Przy okazji pomalowałem farbą termiczną czarną tylni tłumik, bo jadąc za moim autem widać tłumik spod czarnego "dyfuzora".
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Przebieg: 43700 (przejechane 15000km)
Wymiana klocków na TRW GDB3582 COTEC.
Koszt: 115zł (ewentualnie +53zł)
Czas: 2 godz
Stare klocki dobiły już do elementu generującego dodatkowy hałas by kierowcy zorientował się, że są już do wymiany. Szukałem czegoś co pozwoli zatrzymywać równie dobrze jak orginały które moim zdaniem są trochę za drogie - około 300zł. Chciałem ATE, ale sprzedają go tylko trzy sklepy za cenę porównywalną z orginałami. Po zebraniu opinii od osób jeżdżących podobnymi (mocą) autami zdecydowałem się na TRW.
Wymiana prosta. Ściągasz koło, potem zacisk kluczami 17 i 23 (chyba). Potem wpychasz tłoczek (a jest wielki!), którego przesunięcie może być w tym całym przedsięwzięciu najtrudniejsze. Zdecydowałem się na uniwersalny zestaw do wyciskania tłoczków hamulcowych za 53zł i poszło w 5 sekund (naprawdę polecam). Potem wkładasz nowe klocki, skręcasz i gotowe. Dodatkowo warto sobie przy okazji przejechać rant tarczy jakąś szczotą drucianą bo mój już był trochę skorodowany i coś mi lekko haczyło po złożeniu. Przeczyściłem i już jest idealnie.
Stare klocki miały od 2,5 do 3,5mm. Nowe 10mm. Przy okazji zewnętrzne klocki pomalowałem z wierzchu czerwoną farbą termiczną żeby się pozbyć tej czarnych dziury aż do klocka na zacisku. Nie zauważyłem różnicy w hamowaniu w porównaniu z orginałami.
Wymiana klocków na TRW GDB3582 COTEC.
Koszt: 115zł (ewentualnie +53zł)
Czas: 2 godz
Stare klocki dobiły już do elementu generującego dodatkowy hałas by kierowcy zorientował się, że są już do wymiany. Szukałem czegoś co pozwoli zatrzymywać równie dobrze jak orginały które moim zdaniem są trochę za drogie - około 300zł. Chciałem ATE, ale sprzedają go tylko trzy sklepy za cenę porównywalną z orginałami. Po zebraniu opinii od osób jeżdżących podobnymi (mocą) autami zdecydowałem się na TRW.
Wymiana prosta. Ściągasz koło, potem zacisk kluczami 17 i 23 (chyba). Potem wpychasz tłoczek (a jest wielki!), którego przesunięcie może być w tym całym przedsięwzięciu najtrudniejsze. Zdecydowałem się na uniwersalny zestaw do wyciskania tłoczków hamulcowych za 53zł i poszło w 5 sekund (naprawdę polecam). Potem wkładasz nowe klocki, skręcasz i gotowe. Dodatkowo warto sobie przy okazji przejechać rant tarczy jakąś szczotą drucianą bo mój już był trochę skorodowany i coś mi lekko haczyło po złożeniu. Przeczyściłem i już jest idealnie.
Stare klocki miały od 2,5 do 3,5mm. Nowe 10mm. Przy okazji zewnętrzne klocki pomalowałem z wierzchu czerwoną farbą termiczną żeby się pozbyć tej czarnych dziury aż do klocka na zacisku. Nie zauważyłem różnicy w hamowaniu w porównaniu z orginałami.
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Coś Ci szybko te klocki zjadło... Ja się dowiem w piątek ile u mnie zostało.
Tapatalk @ Google Pixel
Tapatalk @ Google Pixel
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
vonski napisał(a):Coś Ci szybko te klocki zjadło... Ja się dowiem w piątek ile u mnie zostało.
Od nowego? 44000 na jednych klockach to mało?
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
- lobo
- Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
W poprzednim C2 Pro wymieniałem klocki z przodu po 48k km, więc dla mnie 44k km w GT to bardzo dobry wynik
-
bart210 - Dyrektor
- Posty: 655
- Dołączył(a): 04 lis 2016 11:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,6T Pb 204KM
2014, XL
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
To co powiecie na 70kkm w GT i klocki od nowości
- lobo
- Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
bart210 - jaki masz stosunek przebiegu miasto / poza miastem?
-
bart210 - Dyrektor
- Posty: 655
- Dołączył(a): 04 lis 2016 11:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,6T Pb 204KM
2014, XL
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Mniej więcej 50/50.lobo napisał(a):bart210 - jaki masz stosunek przebiegu miasto / poza miastem?
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Dzisiaj na przeglądzie sprawdzili mi klocki i tarcze.
Klocki przód 5mm, tył 6mm. Przebieg 50.5kkm.
Klocki przód 5mm, tył 6mm. Przebieg 50.5kkm.
-
WhiteSmurff - Klubowicz
- Posty: 58
- Dołączył(a): 12 maja 2017 09:21
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2 PRO, 1.6T Pb 267KM
2014, GT XL
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Jak się ma sprawa wymiany klocków nie w serwisie vs gwarancja? Trochę zazdroszczę bo wymieniałem tydzień temu przy 54k km (przód/tył) i zapłaciłem 960 zł :/ (same klocki koszt około 450 zł (taką cenę dostałem telefonicznie) więc wydawało mi się jeszcze spoko, ale na miejscu doliczyli drugie tyle za robociznę)
mój ProCeed -> click
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
WhiteSmurff napisał(a):Jak się ma sprawa wymiany klocków nie w serwisie vs gwarancja? Trochę zazdroszczę bo wymieniałem tydzień temu przy 54k km (przód/tył) i zapłaciłem 960 zł :/ (same klocki koszt około 450 zł (taką cenę dostałem telefonicznie) więc wydawało mi się jeszcze spoko, ale na miejscu doliczyli drugie tyle za robociznę)
Przy pierwszym przeglądzie auta powiedzieli, że mogę wymienić niektóre części ekspolatacyjne sam (lub w innym warsztacie) tak długo jak wymieniam na produkty dobre jakościowo i naprawy nie wymagają grzebania w oprogramowaniu serwisowym. Więc klocki pozwoliłem sobie sam wymienić, nie wiem czy cokolwiek innego będę jeszcze w stanie sam wymienić. A przy okazji policzyli się skandalicznie wysoko za robociznę. To jest naprawdę proste i nie zajmuje dużo czasu.
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Ja się spytałem na zapas ile mnie będzie kosztować wymiana. Powiedzieli mi, że na przodzie powinienem zmienić razem z tarczami.WhiteSmurff napisał(a):Jak się ma sprawa wymiany klocków nie w serwisie vs gwarancja? Trochę zazdroszczę bo wymieniałem tydzień temu przy 54k km (przód/tył) i zapłaciłem 960 zł :/ (same klocki koszt około 450 zł (taką cenę dostałem telefonicznie) więc wydawało mi się jeszcze spoko, ale na miejscu doliczyli drugie tyle za robociznę)
A więc klocki przód, tył i tarcze przód 1700. A na sensownych zamiennikach 1150.
Tapatalk @ Google Pixel
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
pro_cee'd GT 2014 foxx - znaczek GT
Przebieg: 44100 (przejechane 15000km)
Malowania znaczka przedniego GT
Koszt: 5zł
Czas: 1 godz
Stary znaczek klejony przeze mnie w kwietniu zeszłego roku już całkowicie stracił kolor i stał się bardziej różowo-pomarańczowy jak czerwony, więc trzeba było coś z tym zrobić. Zdecydowałem się tym razem na lakier licząc, że trochę dłużej utrzyma kolor jak folia. Trochę oklejania, trzy warstwy sprayu, nagrzewnica by szybciej schłodzić i gotowe. Wyszło nieźle. Mam tylko nadzieję, że zastosowany lakier się sprawdzi, bo jedyne co znalazłem na półce to spray do lakierowania zacisków hamulowych
Malowania znaczka przedniego GT
Koszt: 5zł
Czas: 1 godz
Stary znaczek klejony przeze mnie w kwietniu zeszłego roku już całkowicie stracił kolor i stał się bardziej różowo-pomarańczowy jak czerwony, więc trzeba było coś z tym zrobić. Zdecydowałem się tym razem na lakier licząc, że trochę dłużej utrzyma kolor jak folia. Trochę oklejania, trzy warstwy sprayu, nagrzewnica by szybciej schłodzić i gotowe. Wyszło nieźle. Mam tylko nadzieję, że zastosowany lakier się sprawdzi, bo jedyne co znalazłem na półce to spray do lakierowania zacisków hamulowych
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Fajno , jeszcze ten " chrom " na czarno
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
pro_cee'd GT 2014 foxx - znaczek + oklejanie
Przebieg: 44500 (przejechane 15000km)
Oklejanie spojlera + malowania znaczka tylnego GT
Naklejka na spojlerze pękła. Problemem było połączenie plastikowego elementu spojlera z metalową częścią drzwi bagażnika. Folia zaczęła się tam marszczyć, aż pękła na początku lipca.
Żeby znów nie popełnić tego samego błędu stwierdziłem, że tym razem muszę okleić oba elementy oddzielnie. Trzeba było ściągnąć spojler. Demontaż jest dość prosty. Szarpiemy do siebie plastik maskujący znajdujący się od wewnątrz auta, na wysokości spojlera. Pod spodem odkręcamy 4 śruby (chyba klucz 10) + 2 śruby ukryte pod gumowymi zaślepkami. Odłączamy wtyczkę zasilania światła Stop i spryskiwacza szyby. Na zdjęciu w kółkach miejsca montażu śrub, a kwadratach wspomniane przewody.
Nie sprawdziłem ile mi zostało folii i niestety nie wystarczyło na wszystko. Więc efekt póki co taki:
Przy okazji pomalowałem tylni znaczek GT. Z lewej na wyblakniętej folii, z prawej świeżo pomalowany.
Oklejanie spojlera + malowania znaczka tylnego GT
Naklejka na spojlerze pękła. Problemem było połączenie plastikowego elementu spojlera z metalową częścią drzwi bagażnika. Folia zaczęła się tam marszczyć, aż pękła na początku lipca.
Żeby znów nie popełnić tego samego błędu stwierdziłem, że tym razem muszę okleić oba elementy oddzielnie. Trzeba było ściągnąć spojler. Demontaż jest dość prosty. Szarpiemy do siebie plastik maskujący znajdujący się od wewnątrz auta, na wysokości spojlera. Pod spodem odkręcamy 4 śruby (chyba klucz 10) + 2 śruby ukryte pod gumowymi zaślepkami. Odłączamy wtyczkę zasilania światła Stop i spryskiwacza szyby. Na zdjęciu w kółkach miejsca montażu śrub, a kwadratach wspomniane przewody.
Nie sprawdziłem ile mi zostało folii i niestety nie wystarczyło na wszystko. Więc efekt póki co taki:
Przy okazji pomalowałem tylni znaczek GT. Z lewej na wyblakniętej folii, z prawej świeżo pomalowany.
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4200
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Wg mnie tak dach wygląda lepiej.
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
Powrót do Pochwal się swoją Kia cee'd :D
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
[C2] ProCeed GT 2014 by Bandz
1, 2przez bandz » 19 kwi 2020 19:27 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 34 Odpowiedzi / 27594 Wyświetlone
- Ostatni post przez bandz
11 cze 2020 22:57
-
[C2] ProCeed GT 2014 by Bandz
-
-
CEED II SW 2014 XL Platinum
przez Fiflaq » 16 mar 2020 19:31 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 8 Odpowiedzi / 11736 Wyświetlone
- Ostatni post przez hevimental
17 mar 2020 19:42
-
CEED II SW 2014 XL Platinum
-
-
Kia Ceed II 2014 (1.4 100km)
przez dzejkob98 » 23 maja 2021 00:00 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 0 Odpowiedzi / 4606 Wyświetlone
- Ostatni post przez dzejkob98
23 maja 2021 00:00
-
Kia Ceed II 2014 (1.4 100km)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości