l4mer napisał(a):Witam, mam ten sam problem. Poniżej i 15 stopni bajka silnik chodzi jak trzeba ma moc do 2000 obrotów.
Jak tylko temperatura otoczenia większa od 15 stopni, falowanie po odpalenia i brak mocy między 1000-2000 - dopiero jak turbo się załączy to jedzie normalnie.
Mam torq i obserwuje EGR i LOAD (obciążenie wyliczane z innych parametrów) - do 15 stopni działa wszystko ładnie widać zasadne otwieranie i zamykanie EGR i sensowne obciążenie.
Jak przekraczam 15 stopni - LOAD świruje a EGR jakby sie nie zamykał. Zrobię filmik jak się ociepli.
Normalnie jak zwiększa się obciążenie to EGR się zamyka.
Powyżej 15 stopni jakby sterownik przechodzi w inny tryb sterowania EGRem wciskam gaz a on nie spada na 4% tylko trzyma nada 30-40%.
Tylko tak jak pisałem, load też świruje - wiecie może z jakich parametrów jest wyliczany ten load?
Zero błędów na kompie. Start stop działa - także czujnik sprzęgła OK.
Dziwne że mamy wszyscy ten problem a mechanicy o nim nie słyszeli?
Co wymieniać po kolei? Świece żarówe?
ale jak masz dobre świece to co da wymiana?
szukaj szukaj...... cipło sie robi
ja mam koncepcje że któryś czujnik przekłamuje - np. temp powietrza ? zawyża o 20 stopni przykładowo i 15 stopni +20 to on widzi jako cieły silnik>? jest to problem znany i nierozwiązany mi pojawił się jak auto miało z 5 lat