Strona 2 z 2

Re: Przegonienie/przedmuchanie disela - kontrola dymomierzem

Napisane: 28 gru 2018 14:48
przez hapol
marcpol napisał(a):Zakładając, że ten silnik wcześniej był w stanie przejść poprawnie badania przyczyna może leżeć gdzieś indziej:
-uszkodzenie wtryskiwaczy
-zbyt niskie ciśnienie paliwa
-zbyt niska temperatura silnika
-zwiększona dawka paliwa na skutek awarii czujnika (przepływomierz, czujnik temperatury itp)

i kilka innych przyczyn.



Nikt do tej pory nie sprawdzał zadymienia spalin w tym dieslu.
Albo ja nie zwróciłem uwagi ;)

Re: Przegonienie/przedmuchanie disela - kontrola dymomierzem

Napisane: 29 gru 2018 00:05
przez hapol
Dla potomnych.
Skorzystałem z dodatków do oczyszczania diesla i pojeździłem ostro na autostradzie przez święta (akurat była potrzeba wyjazdów).
Początkowo jeździłem w okolicach 3 tys obrotów ale docelowo po kilku przejazdach, jeździłem na 4 tys obrotów.
Efekt jest, bo przegląd rejestracyjny przeszedłem. Zadymienie spadło z 4,5 do 0,77 (granica to niby 1,5).

Nie wiem nawet czy spalanie paliwa mi przypadkiem nie spadło, ale to może być efekt placebo :P zobaczymy po dłuższym czasie :)

Re: Przegonienie/przedmuchanie disela - kontrola dymomierzem

Napisane: 29 gru 2018 10:56
przez Pitrek
Tak jak myślałem, że przegonienie go po autostradzie ( oczywiscie z głową ) do efekt :). Proponuje raz na jakiś czas mu depnąć na autostradzie albo się przejechać po prostu gdzieś :)

Re: Przegonienie/przedmuchanie disela - kontrola dymomierzem

Napisane: 29 gru 2018 22:48
przez hapol
Pitrek napisał(a): Proponuje raz na jakiś czas mu depnąć na autostradzie albo się przejechać po prostu gdzieś :)


jeżdżę :) ale praktycznie nigdy na autostradzie nie wychodziłem powyżej 3000 obrotów. wystarczało na prędkość +-140 :)