Usterki w cee'd'zie

Problemy z cee'd'em oraz historia eksploatacji Waszych aut (raporty) / problems, drive reports

Moderator: Żandarmeria

Avatar użytkownika
pioter
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 6554
Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
Lokalizacja: Ostróda
Grupa: Warmińsko-Mazurska
Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M

28 sty 2008 13:42

A nie lepiej się cieszyć że jak co ale na razie to tylko fotel opada :D :mrgreen: :D
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021

była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016

R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)

Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.

Jędrek
 

28 sty 2008 17:26

Pioter toż my dokładniusio to robimy :)

Avatar użytkownika
wpiszczek
Nadworny Informatyk
 
Posty: 510
Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
Lokalizacja: PZ

30 sty 2008 15:46

A ja miałem wczoraj pierwszą usterkę (600km na liczniku ;-) ruszyłem spod stacji i nagle ogrzewanie zaczęło dawać gorącem po oczach (klima ręczna). Ki czort, skręcam gałę ogrzewania do zera, wali gorącym nadal, przerzucam nadmuch na nogi, nic, daje nadal po oczach. No pięknie, myślę, nie ma to jak silniczki sterujące przepustnicami (na przełożeniach mechanicznych to nie ma szans się trafić), może bezpiecznik, może kabelek, może jakiś czujnik temperatury. No nic, dzwonię do serwisu dzisiaj rano (bo i tak miałem podjechać z założeniem maty wytłumiającej maskę), podjechałem o 14, odjechałem o 14:30. I wiecie co? Wtyczka się wyczepiła :) Pewnie coś nakombinowali przy zakładaniu alarmu, albo czujników cofania. I wszystko gra.
Tak przy okazji. Taka mata wygłuszająca... nie wiem dlaczego do benzyniaków nie zakładają, ale po założeniu jest super, silnik (i tak cichy) mniej słychać, ale podstawowa różnica jest przy szybkościach 110 wzwyż. Rewelacja.
No i chciałem bardzo pochwalić serwis (Lee-Motors, Poznań-Komorniki), szybko, od ręki, no i spełniają zachcianki bez problemów (po macie wytłumiającej zażyczyłem sobie, aby wyczaili temat założenia regulacji podświetlenia kokpitu, bo w mojej wersji nie ma ;-)

Wojtek P.
Wojtek Piszczek

rawemon
Dyrektor
 
Posty: 732
Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
Lokalizacja: warszawa
Grupa: Mazowiecka

30 sty 2008 16:11

Wpiszczek.Ile zapłaciłeś za taką matę, bo jestem tym zainteresowany?

madagaskar1
 

30 sty 2008 16:18

mi tez fotel opada kolejna wada

Avatar użytkownika
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3202
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

30 sty 2008 16:22

ile mata i czy słychac że ciszej????????eeeeeeee
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+

Avatar użytkownika
wpiszczek
Nadworny Informatyk
 
Posty: 510
Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
Lokalizacja: PZ

30 sty 2008 16:56

Mata jakieś 300+VAT. Ale różnica jest znaczna, jak pisałem, szczególnie powyżej 100km/h. Także przy przyśpieszaniu silnik wyraźnie mniej słychać. Zresztą zaraz po założeniu bryknąłem się na autostradę i potestowałem. Chyba dosyć miarodajnym jest stwierdzenie, że zmniejszyłem regulację głośności przy wzroście szybkości z 4 na 2 ;-)

Wojtek P.
Wojtek Piszczek

vitaras
 

30 sty 2008 17:11

<span>wpiszczek</span> napisał(a):podjechałem o 14, odjechałem o 14:30


To się zgadza. Jak dotąd punktualność w LEE to rzecz swięta.

rawemon
Dyrektor
 
Posty: 732
Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
Lokalizacja: warszawa
Grupa: Mazowiecka

30 sty 2008 19:36

Ja mam matę w jazzie i jest ciszej niż w ceedzie 1.6DOHC (bez maty).

topic
 

Usterki w cee'd'zie

30 sty 2008 20:04

Pytanie czy te maty normalnie maja na stanie czy trzeba zamawiać i czekać i czekać. :o

sevi
 

30 sty 2008 20:36

Zapewne trzeba czekac, tylko szkoda że sa drogie :(

Avatar użytkownika
wpiszczek
Nadworny Informatyk
 
Posty: 510
Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
Lokalizacja: PZ

30 sty 2008 20:51

Zamówiłem w piątek, we wtorek była już na miejscu w serwisie. No owszem, do tego jeszcze kołki mocujące za 20, więc w sumie tanio nie jest. Pewnie dałoby się coś utargować, choć nie sądzę, aby zejść poniżej 250 zł netto. Zamocować można samemu, kołki są po prostu na wcisk, żadna filozofia.
Wojtek Piszczek

topic
 

Usterki w cee'd'zie

30 sty 2008 21:13

Nio to trzeba zamowić i zacząć modernizować. :?

Avatar użytkownika
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3202
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

31 sty 2008 08:28

droga

ale bardziej dziwwi mnie to że jest ciszej powyżej 110 wtedy raczej silnika mniej słychać a zaczynają się szym powietrza opon itd.
choć jak smigałem dieslem vitarasa to miałem wrażenie że powyżej 100km jest ciszej niż w benzynce
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+

Avatar użytkownika
wpiszczek
Nadworny Informatyk
 
Posty: 510
Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
Lokalizacja: PZ

31 sty 2008 09:33

Sensor, to prawda, ale też trzeba wziąć pod uwagę, że benzyna na 5 biegu, kręci się dosyć wysoko, co ma swój udział w całości szumów. Diesel zapewne kręci się nieco niżej przy tej samej szybkości.
Zresztą w ogóle nowożytne silniki benzynowe trzeba dosyć wysoko kręcić, pamiętam w Vectrze A z silnikiem 2.0, przy 110 km/h obroty silnika oscylowały w granicach 2,5 tys, więc w zasadzie, to on sobie mruczał (zresztą to była kapitalna konstrukcja, maks. moment obrotowy miał w granicach 2,6 tys, zaczynał mocno ciągnąć od 2tys i ciągnął równo dopóki komputer nie odcinał dopływu paliwa). Nawiasem mówiąc, silnik w ceedzie 1,6 benz. też sroce spod ogona nie wypadł jeżeli chodzi o elastyczność.

W.
Wojtek Piszczek

topic
 

Usterki w cee'd'zie

31 sty 2008 09:43

Ok zakładam to w poniedziałek więc ocenimi to. :?

Avatar użytkownika
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3202
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

31 sty 2008 16:55

wpiszczek napisał(a):Sensor, to prawda, ale też trzeba wziąć pod uwagę, że benzyna na 5 biegu, kręci się dosyć wysoko, co ma swój udział w całości szumów. Diesel zapewne kręci się nieco niżej przy tej samej szybkości.
Zresztą w ogóle nowożytne silniki benzynowe trzeba dosyć wysoko kręcić, pamiętam w Vectrze A z silnikiem 2.0, przy 110 km/h obroty silnika oscylowały w granicach 2,5 tys, więc w zasadzie, to on sobie mruczał (zresztą to była kapitalna konstrukcja, maks. moment obrotowy miał w granicach 2,6 tys, zaczynał mocno ciągnąć od 2tys i ciągnął równo dopóki komputer nie odcinał dopływu paliwa). Nawiasem mówiąc, silnik w ceedzie 1,6 benz. też sroce spod ogona nie wypadł jeżeli chodzi o elastyczność.

W.



zgadzam się z tym oczywiście
ale..........
myslalem o tym dłużej i powyżej 110 to juz bardziej słychać zew dzwięki a nie silnik

Avatar użytkownika
wpiszczek
Nadworny Informatyk
 
Posty: 510
Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
Lokalizacja: PZ

31 sty 2008 17:05

sensor napisał(a):zgadzam się z tym oczywiście
ale..........
myslalem o tym dłużej i powyżej 110 to juz bardziej słychać zew dzwięki a nie silnik


Jasne. Ale z drugiej strony weź się rozpędź (jak już będziesz mógł ;-) do 110 i wysprzęglij silnik. Zobaczysz (a raczej usłyszysz) ile do ogólnego szumu dokłada silnik. Jasne, mata nie wytłumia silnika do zera, więc różnica AŻ taka nie jest, niemniej po założeniu maty jest lepiej - zmienia się, jakby to ująć, charakterystyka szumu na bardziej szumowaty, niż wyjosilnikowaty ;-).

Wojtek P.

Alchemik12
 

31 sty 2008 17:06

1.trzeszczące plastiki X
2. stuki w podszybiu
3. wieszające się radio
4. trzeszcząca kierownica
5. krótkie siedzisko fotela
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi XXX
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW X
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)
22. Zaślepka od śrubki przy klamce, na drzwiach kierowcy wypada.
23. Gasnące podświetlenie konsoli głównej (zegarów) na ok 1-2s. Następnie zapala się kontrolka niezapiętych pasów kierowcy.
24. Ciężko wchodząca I - zwalniam, zatrzymuję się (światła, pieszy) potem jest problem z wrzuceniem. XXX
25. Pochylenie tylnej części auta w lewo (wadliwe amortyzatory
26. Nie wsuwająca się szuflada z popielniczką (nie chce się schować)

27.No nikt nie napisal o bablach na podszybiu? U mnie jest juz z 5-6 sztuk wielkosc 20 groszy.
28.Ostatnio jak autko stoi odpalone i zaczynam ruszac bardzo czuc w srodku autka spaliny.
29. nie wyłączający się kierunek, wyłącza się sam po skręcie tylko w zimne dni

Dodam jeszcze czkawkę silnika w CRDI (2000 obrotów, przy odjęciu gazu).

1, 15, 17, 24

Avatar użytkownika
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3202
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

01 lut 2008 08:45

z tym wyrzuceniem biegu przy 110 -faktycznie dobry test
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+

Poprzednia stronaNastępna strona
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl