Usterki w cee'd'zie
Moderator: Żandarmeria
Pokaż pierwszy nieprzeczytany post
Posty: 1633
Strona 12 z 82
1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 82
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6554
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
-
wpiszczek - Nadworny Informatyk
- Posty: 510
- Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
- Lokalizacja: PZ
A ja miałem wczoraj pierwszą usterkę (600km na liczniku ruszyłem spod stacji i nagle ogrzewanie zaczęło dawać gorącem po oczach (klima ręczna). Ki czort, skręcam gałę ogrzewania do zera, wali gorącym nadal, przerzucam nadmuch na nogi, nic, daje nadal po oczach. No pięknie, myślę, nie ma to jak silniczki sterujące przepustnicami (na przełożeniach mechanicznych to nie ma szans się trafić), może bezpiecznik, może kabelek, może jakiś czujnik temperatury. No nic, dzwonię do serwisu dzisiaj rano (bo i tak miałem podjechać z założeniem maty wytłumiającej maskę), podjechałem o 14, odjechałem o 14:30. I wiecie co? Wtyczka się wyczepiła Pewnie coś nakombinowali przy zakładaniu alarmu, albo czujników cofania. I wszystko gra.
Tak przy okazji. Taka mata wygłuszająca... nie wiem dlaczego do benzyniaków nie zakładają, ale po założeniu jest super, silnik (i tak cichy) mniej słychać, ale podstawowa różnica jest przy szybkościach 110 wzwyż. Rewelacja.
No i chciałem bardzo pochwalić serwis (Lee-Motors, Poznań-Komorniki), szybko, od ręki, no i spełniają zachcianki bez problemów (po macie wytłumiającej zażyczyłem sobie, aby wyczaili temat założenia regulacji podświetlenia kokpitu, bo w mojej wersji nie ma
Wojtek P.
Tak przy okazji. Taka mata wygłuszająca... nie wiem dlaczego do benzyniaków nie zakładają, ale po założeniu jest super, silnik (i tak cichy) mniej słychać, ale podstawowa różnica jest przy szybkościach 110 wzwyż. Rewelacja.
No i chciałem bardzo pochwalić serwis (Lee-Motors, Poznań-Komorniki), szybko, od ręki, no i spełniają zachcianki bez problemów (po macie wytłumiającej zażyczyłem sobie, aby wyczaili temat założenia regulacji podświetlenia kokpitu, bo w mojej wersji nie ma
Wojtek P.
Wojtek Piszczek
- rawemon
- Dyrektor
- Posty: 732
- Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Mazowiecka
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
-
wpiszczek - Nadworny Informatyk
- Posty: 510
- Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
- Lokalizacja: PZ
Mata jakieś 300+VAT. Ale różnica jest znaczna, jak pisałem, szczególnie powyżej 100km/h. Także przy przyśpieszaniu silnik wyraźnie mniej słychać. Zresztą zaraz po założeniu bryknąłem się na autostradę i potestowałem. Chyba dosyć miarodajnym jest stwierdzenie, że zmniejszyłem regulację głośności przy wzroście szybkości z 4 na 2
Wojtek P.
Wojtek P.
Wojtek Piszczek
- vitaras
- rawemon
- Dyrektor
- Posty: 732
- Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- topic
Usterki w cee'd'zie
Pytanie czy te maty normalnie maja na stanie czy trzeba zamawiać i czekać i czekać.
-
wpiszczek - Nadworny Informatyk
- Posty: 510
- Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
- Lokalizacja: PZ
Zamówiłem w piątek, we wtorek była już na miejscu w serwisie. No owszem, do tego jeszcze kołki mocujące za 20, więc w sumie tanio nie jest. Pewnie dałoby się coś utargować, choć nie sądzę, aby zejść poniżej 250 zł netto. Zamocować można samemu, kołki są po prostu na wcisk, żadna filozofia.
Wojtek Piszczek
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
-
wpiszczek - Nadworny Informatyk
- Posty: 510
- Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
- Lokalizacja: PZ
Sensor, to prawda, ale też trzeba wziąć pod uwagę, że benzyna na 5 biegu, kręci się dosyć wysoko, co ma swój udział w całości szumów. Diesel zapewne kręci się nieco niżej przy tej samej szybkości.
Zresztą w ogóle nowożytne silniki benzynowe trzeba dosyć wysoko kręcić, pamiętam w Vectrze A z silnikiem 2.0, przy 110 km/h obroty silnika oscylowały w granicach 2,5 tys, więc w zasadzie, to on sobie mruczał (zresztą to była kapitalna konstrukcja, maks. moment obrotowy miał w granicach 2,6 tys, zaczynał mocno ciągnąć od 2tys i ciągnął równo dopóki komputer nie odcinał dopływu paliwa). Nawiasem mówiąc, silnik w ceedzie 1,6 benz. też sroce spod ogona nie wypadł jeżeli chodzi o elastyczność.
W.
Zresztą w ogóle nowożytne silniki benzynowe trzeba dosyć wysoko kręcić, pamiętam w Vectrze A z silnikiem 2.0, przy 110 km/h obroty silnika oscylowały w granicach 2,5 tys, więc w zasadzie, to on sobie mruczał (zresztą to była kapitalna konstrukcja, maks. moment obrotowy miał w granicach 2,6 tys, zaczynał mocno ciągnąć od 2tys i ciągnął równo dopóki komputer nie odcinał dopływu paliwa). Nawiasem mówiąc, silnik w ceedzie 1,6 benz. też sroce spod ogona nie wypadł jeżeli chodzi o elastyczność.
W.
Wojtek Piszczek
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
wpiszczek napisał(a):Sensor, to prawda, ale też trzeba wziąć pod uwagę, że benzyna na 5 biegu, kręci się dosyć wysoko, co ma swój udział w całości szumów. Diesel zapewne kręci się nieco niżej przy tej samej szybkości.
Zresztą w ogóle nowożytne silniki benzynowe trzeba dosyć wysoko kręcić, pamiętam w Vectrze A z silnikiem 2.0, przy 110 km/h obroty silnika oscylowały w granicach 2,5 tys, więc w zasadzie, to on sobie mruczał (zresztą to była kapitalna konstrukcja, maks. moment obrotowy miał w granicach 2,6 tys, zaczynał mocno ciągnąć od 2tys i ciągnął równo dopóki komputer nie odcinał dopływu paliwa). Nawiasem mówiąc, silnik w ceedzie 1,6 benz. też sroce spod ogona nie wypadł jeżeli chodzi o elastyczność.
W.
zgadzam się z tym oczywiście
ale..........
myslalem o tym dłużej i powyżej 110 to juz bardziej słychać zew dzwięki a nie silnik
-
wpiszczek - Nadworny Informatyk
- Posty: 510
- Dołączył(a): 23 sty 2008 12:14
- Lokalizacja: PZ
sensor napisał(a):zgadzam się z tym oczywiście
ale..........
myslalem o tym dłużej i powyżej 110 to juz bardziej słychać zew dzwięki a nie silnik
Jasne. Ale z drugiej strony weź się rozpędź (jak już będziesz mógł do 110 i wysprzęglij silnik. Zobaczysz (a raczej usłyszysz) ile do ogólnego szumu dokłada silnik. Jasne, mata nie wytłumia silnika do zera, więc różnica AŻ taka nie jest, niemniej po założeniu maty jest lepiej - zmienia się, jakby to ująć, charakterystyka szumu na bardziej szumowaty, niż wyjosilnikowaty .
Wojtek P.
- Alchemik12
1.trzeszczące plastiki X
2. stuki w podszybiu
3. wieszające się radio
4. trzeszcząca kierownica
5. krótkie siedzisko fotela
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi XXX
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW X
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)
22. Zaślepka od śrubki przy klamce, na drzwiach kierowcy wypada.
23. Gasnące podświetlenie konsoli głównej (zegarów) na ok 1-2s. Następnie zapala się kontrolka niezapiętych pasów kierowcy.
24. Ciężko wchodząca I - zwalniam, zatrzymuję się (światła, pieszy) potem jest problem z wrzuceniem. XXX
25. Pochylenie tylnej części auta w lewo (wadliwe amortyzatory
26. Nie wsuwająca się szuflada z popielniczką (nie chce się schować)
27.No nikt nie napisal o bablach na podszybiu? U mnie jest juz z 5-6 sztuk wielkosc 20 groszy.
28.Ostatnio jak autko stoi odpalone i zaczynam ruszac bardzo czuc w srodku autka spaliny.
29. nie wyłączający się kierunek, wyłącza się sam po skręcie tylko w zimne dni
Dodam jeszcze czkawkę silnika w CRDI (2000 obrotów, przy odjęciu gazu).
1, 15, 17, 24
2. stuki w podszybiu
3. wieszające się radio
4. trzeszcząca kierownica
5. krótkie siedzisko fotela
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi XXX
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW X
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)
22. Zaślepka od śrubki przy klamce, na drzwiach kierowcy wypada.
23. Gasnące podświetlenie konsoli głównej (zegarów) na ok 1-2s. Następnie zapala się kontrolka niezapiętych pasów kierowcy.
24. Ciężko wchodząca I - zwalniam, zatrzymuję się (światła, pieszy) potem jest problem z wrzuceniem. XXX
25. Pochylenie tylnej części auta w lewo (wadliwe amortyzatory
26. Nie wsuwająca się szuflada z popielniczką (nie chce się schować)
27.No nikt nie napisal o bablach na podszybiu? U mnie jest juz z 5-6 sztuk wielkosc 20 groszy.
28.Ostatnio jak autko stoi odpalone i zaczynam ruszac bardzo czuc w srodku autka spaliny.
29. nie wyłączający się kierunek, wyłącza się sam po skręcie tylko w zimne dni
Dodam jeszcze czkawkę silnika w CRDI (2000 obrotów, przy odjęciu gazu).
1, 15, 17, 24
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Usterki
przez Krzy85wroc » 25 sie 2021 17:44 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 3741 Wyświetlone
- Ostatni post przez gisio
25 sie 2021 18:14
-
Usterki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości