![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Raport po 15 m-cach i 40.000 km
Moderator: Żandarmeria
-
Sajmon
-
e2rdo
-
marek1205
-
adam08
e2rdo napisał(a):trefny czy nie
serwisy powinny umieć sobie z tym radzić
ale przy obecnych brakach kadrowych
jest zazwyczaj 1 główny spec i jego pomocnicy...
Osobiście kupując ten samochód zdawałem sobie sprawę z tego, że z ASO bedą problemy. co by nie mówić auto ma w sumie 7 lat gwarancji i przez ten okres każdy może sobie do serwisu przyjechać, bo mu coś tam stuka, puka czy piszczy. Nic dziwnego, że od samego poczatku starają się zniechęcać uzytkowników do takich wizyt. Nadal za dużo w tym kraju leniuchów, którym się nie chce wypełniac swojego obowiazku.
Moim zdniem każdy z tych "fachowców" powinien przed rozpoczęciem pracy odbyć jakis kurs u koreańczyków, Chyńczyków bądź Japończyków. Nie chodzi mi tu o przyuczenie techniczne bo o to i w naszym kraju nie trudno ale o kurs odpowiedniego podejścia do pracy i poczucia własnego obowiązku..chociaż czy tego można się wyuczyć?...
Przepraszam jeżeli kogoś uraziłem ale naprawdę wnerwia opiywana na tym forum niekompetencja naszych serwisów.
-
iPrzemo
pioter napisał(a):iPrzemo - nie Czesi a Słowacy.
Po drugie - felerne egzemplarze trafiają się u wszystkich producentów - posty w stylu "najchętniej sprzedałbym to gówno zanim się rozleci" znajdziesz i u posiadaczy VW, i Toyot, i Mazd, i Seatów, i Lexusów, i wielu wielu innych.
Moi znajomi polecali mi Electroluxa - że taki świetny, bezawaryjny, istne cudo - u kilku osób działa i to jak! Kupiliśmy z żoną więc lodówkę taką jak znajomi - no i drzwi się wypaczyły, uszczelki popękały i cały czas pleśnieją (brak wentylacji), permanentnie szwankuje układ automatycznego odszraniania, przy ściance produkty zamarazają a przy drzwiach gniją ... Niestety, masowa produkcja zabija jakość.
Piotrze i koledzy / koleżanki z forum, zgadzam się z tobą. Faktycznie w moim poprzednim aucie z którego się przesiadłem na Ceeda też było parę awarii np. jeden wtryskiwacz za 2,5 (3,0 całość) tyś zł, moi koledzy w po 3 m-cach jazdy Toyotami mieli w silniku 1,4 -90KM - D4D kapitalny !!! Auta te do tej pory potrafią spalać 1 l/oleju / 1000 km = 15 litrów od przeglądu do przeglądu. Zgoda, Mercedesy się też psują. Jednak zwróć uwagę że na tym forum większość która pisze, pisze że ma problem taki siaki / inny itp. Wielu pisze ja też mam to samo, co robić ????!!!! Właśnie, zwróć kolego uwagę że większość piszących ma podobne wręcz identyczne problemy - niestety nikt nie potrafi im pomóc !!!!!!!!!!! Po to ludzi piszą na tym forum bo są w kropce, mają nowe auta które mają dolegliwości wieku dziecięcego i znikąd pomocy. W kilku ASO na terenie Polski, (mam info na bieżąco) moi koledzy słyszą, ...."Panie tak ma być .... teraz brzęczy, huczy, nie ciągnie silnik - OK, jak się urwie to Pan przyjedź a teraz ..... TO TAK MA BYĆ !!!!!""""" Ludzie, w wymienionych powyżej Mercedesach, Skodach, VW (ok. 20% z floty ok. 150 szt. w której jeździ znajomy raz w miesiącu stoją w ASO), Toyotach, Maybachach itp. pomimo że się coś dzieje, zawsze - ale to zawsze jest człowiek który od ręki pomoże, jeżeli auto jest na gwarancji. W naszym przypadku jak zauważyłem, kupiłeś to się teraz sam martw.
Przepraszam trochę się uniosłem, jednak przyzwyczaiłem się do innego traktowania w ASO - do pomocy, w końcu to auto za ok. 80 tyś zł. + 7 lat gwarancji itp...
-
e2rdo
ja uważam że taka antyreklama serwisów Kia powinna im wreście dać do myślenia
im więcej będzie marudzenia na nich tym więcej się o tym ludzi dowie
i tym więcej się zastanowi czy kupić taki samochód
a jeśli sprzedaż spadnie to może się zastanowią dlaczego się tak dzieje
i może wpadną że trzeba wprowadzić standardy europejskie a nie te zaczerpnięte z PRLu
im więcej będzie marudzenia na nich tym więcej się o tym ludzi dowie
i tym więcej się zastanowi czy kupić taki samochód
a jeśli sprzedaż spadnie to może się zastanowią dlaczego się tak dzieje
i może wpadną że trzeba wprowadzić standardy europejskie a nie te zaczerpnięte z PRLu
-
pioter
- Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6556
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
iPrzemo, wszystko zależy od ludzi z serwisu a nie od marki auta. Kiedyś z Fordem jeździłem do Elbląga na przeglądy, bo serwis w Olsztynie na Jagiellońskiej służył do w....nia klienta a nie obsługi. A teraz serwis jest w innym miejscu (choć firma ta sama) i z nowymi ludźmi - i jest OK.
Zgadzam się, że na polu jakości obsługi serwisowej Kia ma jeszcze duuuuuuuuuuuuuuuuzó do zrobienia.
Zgadzam się, że na polu jakości obsługi serwisowej Kia ma jeszcze duuuuuuuuuuuuuuuuzó do zrobienia.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
iPrzemo
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości