![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderator: Żandarmeria
sensor napisał(a):maestro napisał(a):moment obrotowy diesla a moment benzyny to dwie różne rzeczy
chyba że wezmiemy pod uwagę możliwość zaprzężenia do ceeda pługa do orki ziemito rzeczywiście uciąg deisla będzie duuuużo większy od benzynki
nie sposób sie z tym nie zgodzić
motto napisał(a):Tak samo się nie gazuje, jak nie kupuje kradzionej ropy do diesli (od kierowców dużych mobili). Ja na razie nie zamierzam gazować (to to autko pali malutko), a Ty tankujesz tylko na stacjach?
KZ napisał(a):W praktyce to taki diesel Cie zgubi momentalnie chyba że będziesz ciągnął silnik do prawie maks obrotów...
motto napisał(a): Jeśli jednak spojrzeć na czasy dla obydwu silników 0-130km okazuje się nagle, że 1,4 DOHC CVVT osiąga tą prędkość szybciej o około 2s. Zastanawiałeś się dlaczego?
motto napisał(a):
ps. to że nie pisze praktycznie o zaletach diesla 1,6 CRDI 115KM, nie znaczy, że on ich nie ma, bo ma ich dużo, ale szybciej nie odjedzie (takie są fakty).
Pozdrawiam
motto napisał(a):Ja nie mówię o danych producenta (na podstawie pomiarów z hamowni), tylko testach wykonywanych przez wielu dziennikarzy motoryzacyjnych w na drodze. Samo KIA podaje, że realne wyniki mogą się różnić od podanych przez nich i niestety różnią się.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości