Autko Ceed I FL - trochę lat już ma, ale najechane "tylko" 40kkm. Kupiłem nowego, ale jeździ jako drugi samochód tylko po mieście. Do wczoraj nigdy nie odmówiła współpracy. Pękła mi sprężyna z przodu w mcpherson’ie – prawa.
Do wymiany oczywiście dwie + pogniecione osłony amortyzatora (te to już są „lewe” od nowości). Stan reszty części ocenie po demontażu, może dojdą jeszcze łożyska ….
Pytanie, czy wchodzić w oryginały ? czy ewentualnie zamienniki – jeżeli TAK to jakie są godne polecenia ? Druga sprawa czy posiadanie fabryczną instrukcję demontażu i montażu ? Takie jak ma ASO z zaznaczonymi elementami koniecznymi do wymiany (np. jakieś nakrętki) + momenty dokręcania. Patrząc na szybko, to amortyzator jest mocowany na dole dwoma śrubami - wygląda mi na to, że będzie potrzeba ustawienia później kątów pochylenia kół przednich - mam rację ?
Robiłem takie rzeczy w innych samochodach, ale odkąd mam takiego manuala do Hondy Accord to wolę się posłużyć czymś takim i mieć pewność ze jest jak fabryka przykazała
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
PS. Nie mogłem "podczepić" się pod żaden wątek ze sprężynami z przodu - wyskakiwał błąd bazy sql. To był powód, że założyłem nowy temat.
Pozdr,
e12