1,6 DOHC, pierwsze wrazenia
Napisane: 14 sie 2008 21:51
Witam!
Na liczniku niecale 60km i chetnie moge sie podzielic moimi pierwszymi wrazeniami na temat tego autka
Moj Pro Ceed to 1,6 benzynka, wersja O+ z pakietem sport i klimatronic'em.
Auto zakupilem w KIA Szczecin. Obsluga 5+, polecam. Autko "klepnalem" w poniedzialek, po 2 dniach stal juz na placu gotowy do odbioru!
Opisze swoje spostrzezenia w prosty sposob:
-Lakier.. cytrusek lub cellulitis (czy jak to sie tam pisze). Tak lakieru nie powinno sie klasc, ale niestety jest to norma w wiekszosci dzisiejszych aut Slaba troja. Dobrze ze chociaz jest w jednym kolorze
-Kola.. 17'' robi wrazenie. Mogli by popracowac nad wygladem zaciskow. Wygladaja dosc tandentnie. Zastanawiam sie nad wymiana. Nie wiecie czy cos innego by pasowalo?
-Motorek dosc pozytywnie. 122PS (w dowodzie 126PS- skad ta roznica?), 153Nm. Nie krecilem go jeszcze zbyt wysoko, ale podczas jazdy probnej moglem sie troche pobawic. Ciagnie dopiero od 4500obr/min. Sadze ze jest to dobry kompromis spalanie/osiagi. Dzwiek rowniez przyjemny
-Srodek.. Tutaj Kijak nie ma sie czego wstydzic, porownujac go do swoich europejskich konkurentow! Swietna ergonomia oraz dobra jakosc materialow. Duuuzy minus za fotele! Brak pamieci to jakas pomylka, tym bardziej ze fotele po prowadnicach przesuwaja sie bardzo opornie! Do tego nie wskakuja dobrze w zatrzaski. Czesto wchodzi tylko jedna strona.
Wykonczenie skora ekologiczna z biala nitka wyglada bardzo ladnie, ale w dotyku nie jest juz takie przyjemne. Moze wybiore sie z tym do tapicera. Koszt okolo 3tys za nauralna skorke. Za srodek 4rka.
-Prowadzenie.. Progresywne wspomaganie nie najlepsze. Podczas jazdy czuje sie wyraznie jak kierownica raz to "twardnieje", po czym nagle "mieknie" i tak w kolko (jazda w miescie). Osobiscie wolalbym jedno zestrojenie. Mimo tego auto w moim odczuciu prowadzi sie bardzo dobrze. Opony 45tki oraz twardsze zawieszenie daja o sobie znac, ale za to auto bardzo pewnie pokonuje zakrety. Pedaly za miekkie, ale mozna sie do tego przyzwyczaic. Opony dosc glosne. Radosc z prowadzenia 4+
Cale szczescie w moim egzemplarzu nie ma jak na razie (puk puk puk)
usterek opisywanych na forum Spalanie po miescie 10l przy umiarkowanej jezdzie.
Przed zakupem mialem dylemat czy nie wziasc Focusa 1,6 100PS Trend z pakietem Gold. W tej samej cenie (60k) mialbym go nawet ciut lepiej wyposazonego (ogrzewanie przedniej szyby oraz ESP). Rowniez z niewielka doplata moglbym zakupic Toyote Auris i powiem szczerze ze raz jeszcze wybralbym ProCeeda! Dla mnie nr 1 przy wyborze to wyglad auta. Po prostu musi mi sie podobac, a Procek bije swoich rywali dosc brutalnie
Pozdrawiam!
Na liczniku niecale 60km i chetnie moge sie podzielic moimi pierwszymi wrazeniami na temat tego autka
Moj Pro Ceed to 1,6 benzynka, wersja O+ z pakietem sport i klimatronic'em.
Auto zakupilem w KIA Szczecin. Obsluga 5+, polecam. Autko "klepnalem" w poniedzialek, po 2 dniach stal juz na placu gotowy do odbioru!
Opisze swoje spostrzezenia w prosty sposob:
-Lakier.. cytrusek lub cellulitis (czy jak to sie tam pisze). Tak lakieru nie powinno sie klasc, ale niestety jest to norma w wiekszosci dzisiejszych aut Slaba troja. Dobrze ze chociaz jest w jednym kolorze
-Kola.. 17'' robi wrazenie. Mogli by popracowac nad wygladem zaciskow. Wygladaja dosc tandentnie. Zastanawiam sie nad wymiana. Nie wiecie czy cos innego by pasowalo?
-Motorek dosc pozytywnie. 122PS (w dowodzie 126PS- skad ta roznica?), 153Nm. Nie krecilem go jeszcze zbyt wysoko, ale podczas jazdy probnej moglem sie troche pobawic. Ciagnie dopiero od 4500obr/min. Sadze ze jest to dobry kompromis spalanie/osiagi. Dzwiek rowniez przyjemny
-Srodek.. Tutaj Kijak nie ma sie czego wstydzic, porownujac go do swoich europejskich konkurentow! Swietna ergonomia oraz dobra jakosc materialow. Duuuzy minus za fotele! Brak pamieci to jakas pomylka, tym bardziej ze fotele po prowadnicach przesuwaja sie bardzo opornie! Do tego nie wskakuja dobrze w zatrzaski. Czesto wchodzi tylko jedna strona.
Wykonczenie skora ekologiczna z biala nitka wyglada bardzo ladnie, ale w dotyku nie jest juz takie przyjemne. Moze wybiore sie z tym do tapicera. Koszt okolo 3tys za nauralna skorke. Za srodek 4rka.
-Prowadzenie.. Progresywne wspomaganie nie najlepsze. Podczas jazdy czuje sie wyraznie jak kierownica raz to "twardnieje", po czym nagle "mieknie" i tak w kolko (jazda w miescie). Osobiscie wolalbym jedno zestrojenie. Mimo tego auto w moim odczuciu prowadzi sie bardzo dobrze. Opony 45tki oraz twardsze zawieszenie daja o sobie znac, ale za to auto bardzo pewnie pokonuje zakrety. Pedaly za miekkie, ale mozna sie do tego przyzwyczaic. Opony dosc glosne. Radosc z prowadzenia 4+
Cale szczescie w moim egzemplarzu nie ma jak na razie (puk puk puk)
usterek opisywanych na forum Spalanie po miescie 10l przy umiarkowanej jezdzie.
Przed zakupem mialem dylemat czy nie wziasc Focusa 1,6 100PS Trend z pakietem Gold. W tej samej cenie (60k) mialbym go nawet ciut lepiej wyposazonego (ogrzewanie przedniej szyby oraz ESP). Rowniez z niewielka doplata moglbym zakupic Toyote Auris i powiem szczerze ze raz jeszcze wybralbym ProCeeda! Dla mnie nr 1 przy wyborze to wyglad auta. Po prostu musi mi sie podobac, a Procek bije swoich rywali dosc brutalnie
Pozdrawiam!