adam08 napisał(a):...ale mój znajomy przekonywał mnie do niego bo podobno auto troszkę mniej pali i lepiej trzyma się drogi.
A magnetyzery tez ma
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: Żandarmeria
iPrzemo napisał(a):Witam.
[...]prędkość ok. 160 km/h - AZOT = auto prowadzi się pewnie w zakrętach, jedzie jak po torach, bardzo dobra kontrola jazdy. Te same warunki/samochód/prędkość itp. zwykłe pompowanie - powietrze = na zakrętach auto wynosi za oś jezdni, mocno buja przy ostrej kontrze.
iPrzemo napisał(a):W opisanym przypadku nie testowałem celowości pompowania AZOT / powietrze, akurat zbiegły się dwa wyjazdy jednego i drugiego dnia na tej samej drodze. Faktycznie przypadek jest ekstremalny, ale celowo o nim napisałem aby wskazać różnicę. Na małych szybkościach i obciążeniach pojazdu nie ma różnicy w pompowaniu.
......
Widzisz, czasami są sytuacje które zmuszają nas do takich manewrów. Jak zrobisz ponad 700 tyś kilometrów zobaczysz że umiejętność ta się przydaje.
Pozdrawiam wszystkich.
iPrzemo napisał(a):Witam.
Koledzy i koleżanki w temacie azotu mogę Wam co nieco powiedzieć mając własne doświadczenie i przejechane na nim ok. 150 tyś km.
Opony nie uginają się ...
wirujące powietrze wewnątrz koła mocno rozgrzewa oponę...
iPrzemo napisał(a):KOLEGO - NIE BIJ PIANY -
WYPOWIADAJ SIĘ W TEMACIE. JEŻELI MASZ JAKIEŚ DOŚWIADCZENIA W TYM ZAKRESIE, TO NAPISZ. Jeżeli go nie masz, to nie ciągnijmy tego tematu. Jak zrobisz tak jak pisałem przynajmniej 150 tyś km na azocie to pisz co uważasz. Możesz napisać że AZOT jest BE... Ja uważam i paru moich znajomych że wydatek 40 zł na przejechane w sezonie 40-50 tyś km zwraca się w postaci Twojego bezpieczeństwa na drodze. Koniec kropka. TO MOJE ZDANIE I MOJE DOŚWIADCZENIA = PRAKTYCZNE.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości