W bieżącym aut świat poradnik jest obszerny artykuł nt tych wszystkich VIP Gwarancji itp na używane samochody - wniosek jest jeden: unikać.
Tu krótki artykuł sprzed roku
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/g ... tuje/kgrq6, natomiast najważniejsza sprawa leży gdzie indziej:
Wszystkie te firmy zajmujące się sprzedażą pakietów "gwarancyjnych" na używane samochody z komisów, oferują de facto ubezpieczenie od wystąpienia usterek co znaczy (de facto 2), że zajmują się działalnością ubezpieczeniową, na co wymagane jest zezwolenie KNF, czego oczywiście te firmy nie mają.
W KNF powołano niedawno komórkę do zbadania tematu, zajmie im to pewnie tradycyjnie z 5 lat, ale generalnie temat może się wkrótce ukrócić.
A wystarczy rzut oka na 1 stronę OWU by zobaczyć to:
ubezpieczyciel to Red Sands lnsurance Company (Europe) Limited z siedzibą Level 3, Ocean Village 8usiness Centre, 23 Ocean Village Promenade, Gibraltar
Myślisz, że jak już wykupisz to "ubezpieczenie", tfu tfu zdarzy się awaria i powiedzą Ci "spadaj, nie kwalifikuje się" (co oczywiste), to coś z nimi wywalczysz ?
Założycielowi tematu polecam 2 rzeczy
- dobry pakiet OC/AC i przede wszystkim Assistance (w żadnym razie nie uchroni przed awariami, ale pozwoli zminimalizować ich skutki, gdy już się zdarzą na drodze) - jako że zajmuję się tym na co dzień, zgłoś się do mnie na PW to Ci przedstawię kilka najkorzystniejszych ofert
- regularne przeglądy w ASO lub dobrym, zaufanym serwisie, który ma odpowiednią wiedzę i narzędzia do serwisowania Koreańczyków. Ja mam równolatka z Twoim, tylko 140 tys w tym momencie i cały czas jeżdżę do ASO.
Temat "gwarancji" na używany pojazd odpuść, bo z całym szacunkiem, ale widzę, że jesteś podatny na marketing
A w profilu (po prawej) uzupełnij dane pojazdu tak jak inni mają - silnik rocznik itp.