jv10 napisał(a):W Szwecji, dlatego w Polsce nawet nie zamierzam próbować zgłaszać sprawy. Niestety, ale pod względem obsługi klienta jesteśmy 100 lat za murzynami...
No dobra. A jak teraz z warunkami gwarancji
![:?? :??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Moderator: Żandarmeria
jv10 napisał(a):W Szwecji, dlatego w Polsce nawet nie zamierzam próbować zgłaszać sprawy. Niestety, ale pod względem obsługi klienta jesteśmy 100 lat za murzynami...
jv10 napisał(a):skoro proces ten nie jest wznawiany automatycznie po wyłączeniu silnika
witia_2005 napisał(a):Bo nie może być. Do wypalania sadzy musi być pewne minimum temperaturowe.
jv10 napisał(a):przecież temperatura silnika i podzespołów nie spadnie w przeciągu max. 1 min?
Temperatura silnika nie spadnie, ale jak trwa wypalanie, to przecież w filtrze się pali. A jak zgaśnie, to trzeba ogień rozpalać od nowajv10 napisał(a):Rozumiem, ale u siebie zauważyłem, że nawet zjechanie na parking, wyłączenie silnika i jego natychmiastowe uruchomienie przerywa ten proces; przecież temperatura silnika i podzespołów nie spadnie w przeciągu max. 1 min?
marekwoj napisał(a):A jak zgaśnie, to trzeba ogień rozpalać od nowa
jv10 napisał(a):W razie awari rozważam anulowanie gwarancji i jego demontaż.
Ryba4 napisał(a):przygotuj się na toJak kolega wyżej napisał, kilka razy przerwiesz dopalanie i wymiana DPFu Cię czeka czyli 5tys nie Twoje
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości