![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
???? Ktoś testował?
Moderator: Żandarmeria
makakut napisał(a):Czy dokupowaliście cośtakiego jak dodatkowe nadkola (plastikowe) w celu ochorny
argus napisał(a):Mam co prawda I30 ale sa to bliźniacze kostrukcje więc sprawa konserwacji wygląda raczej podobnie. Kiedy zdjęłem plastykowe nadkola, okazało się, że pod nimi fabryka już nie zrobiła konserwacji i jest tam goła blacha pryśnięta tylko podkładem (konserwacja kończy się dokładnie na styk z plastykowymi nadkolami). W związku z tym, że planuje jeździć nim co najmniej 7-8 lat, a ocynk blachy jest mitem, zrobiłem dodatkową konserwację. Również wtryskiwałem preperat woskowy do wnętrza drzwi (przez otwory odpływowe dołączoną do aerozolu sondą), w progi (w I30 są plastykowe zaślepki wzdłuż progów, po wyjęciu których jest znakomity dostęp, ale nie wiem jak jest w Ceedzie). Wosk wtrysnąłem też we wnętrza tylnych błotników (trzeba zdjąć boczki w bagażniku).
makakut napisał(a):miał wpływ na odporność (zmianę) powłoki lakierniczej lub zabezpieczenie?
makakut napisał(a):A FL miał wpływ na odporność (zmianę) powłoki lakierniczej lub zabezpieczenie?
Ryba4 napisał(a):Tak, po FLu tylna klapa rdzewieje jeszcze szybciej...
makakut napisał(a):W jakich miejscach czy można to naprawić/usunąć na gwarnacji czy jest jakaś akcja serwisowa związana z tym konkretnym przypadkiem?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości