CEE'D FL - raporty użytkowników
Moderator: Żandarmeria
- Poznań
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
Jeszcze jestem w mojej czarnej suni zakochany... Ale nie wiem czy deługo to potrwa...
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4200
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
Poznań napisał(a):tu coś dokęcić tu coś wymienić a tam malować
Standard przy ceedzie... Niestety znam to - jak większość chyba.
Poznań napisał(a):Peugeota 206 i miałem tylko wahacze wymieniane
Też miałem 206... I tyle tylko, ze te nieszczęśliwe wahacza bo 2.0 HDi miał ciężki przód.
Ale mam nadzieję, że co się miało zepsuć to się zepsuło i będzie spokój.
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
- Kisiels
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
Witam,
Mam Cee'da od 13 stycznia 2011r, do dnia dzisiejszego przejechałem niespełna 60tys km. Jak widać po przebiegu auto w większości eksploatowane w trasie. Do dzisiaj absolutnie do niczego nie można się przyczepić, no może jedynie do żarówek, które szybko się przepalają :P. Jutro jade na kolejny przegląd przy 60 kkm, zobaczymy czy coś znajdą ale na moje oko wszystko jest w b.dobrym stanie.
Jak odebrałem auto z salonu, delikatnie parowały przednie reflektory co zgłosiłem na pierwszym przeglądzie i do dzisiaj po usterce ani śladu.
Podsumowując oby tak dalej, a z auta będę bardzo zadowolony.
Jeśli kogoś interesuje spalanie to minimalne z komputera z trasy to 4,4l/100km a maksymalne jakie zrobiłem to 7,5l/100km - auto to samo kierowca ten sam ale trasy zupełnie inne. Przy minimalnym spalaniu relaksacyjna podróż przez wioski i tereny niezabudowane, przy max spalaniu to sama autostrada. O spalaniu z samego miasta nie będę się wypowiadał, ponieważ zawsze po przejechaniu kilkudziesięciu km wyjeżdżam w trasę więc nie znam wyniku typowo miejskiego.
Jeśli ktoś ma jakieś pytania chętnie odpowiem.
Pozdrawiam
Mam Cee'da od 13 stycznia 2011r, do dnia dzisiejszego przejechałem niespełna 60tys km. Jak widać po przebiegu auto w większości eksploatowane w trasie. Do dzisiaj absolutnie do niczego nie można się przyczepić, no może jedynie do żarówek, które szybko się przepalają :P. Jutro jade na kolejny przegląd przy 60 kkm, zobaczymy czy coś znajdą ale na moje oko wszystko jest w b.dobrym stanie.
Jak odebrałem auto z salonu, delikatnie parowały przednie reflektory co zgłosiłem na pierwszym przeglądzie i do dzisiaj po usterce ani śladu.
Podsumowując oby tak dalej, a z auta będę bardzo zadowolony.
Jeśli kogoś interesuje spalanie to minimalne z komputera z trasy to 4,4l/100km a maksymalne jakie zrobiłem to 7,5l/100km - auto to samo kierowca ten sam ale trasy zupełnie inne. Przy minimalnym spalaniu relaksacyjna podróż przez wioski i tereny niezabudowane, przy max spalaniu to sama autostrada. O spalaniu z samego miasta nie będę się wypowiadał, ponieważ zawsze po przejechaniu kilkudziesięciu km wyjeżdżam w trasę więc nie znam wyniku typowo miejskiego.
Jeśli ktoś ma jakieś pytania chętnie odpowiem.
Pozdrawiam
- Sebo83
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
cześć.
Ja mam ceed'a od listopada 2010. Do dziś przejechałem 64 tyś km. Była jedna usterka, która spowodowała, że Kijanka pojechała na lawecie do serwisu. Brakło mocy i szarpała przy przyspieszaniu. okazało się, że poluzowała sie masa - problem usunięty i wszystko wróciło do normy. Faktycznie żarówki przepalają się szybko. Do samochodu nie mam żadnych zastrzeżeń. Spalanie jak u przedmówcy - spokojna trasa wynik 4,5L/100km. Generalnie przy normalnej jeździe z całego baku mam wynik zawsze ok 5,5L/100km w tym 100 km miasto, reszta trasa.
Ja mam ceed'a od listopada 2010. Do dziś przejechałem 64 tyś km. Była jedna usterka, która spowodowała, że Kijanka pojechała na lawecie do serwisu. Brakło mocy i szarpała przy przyspieszaniu. okazało się, że poluzowała sie masa - problem usunięty i wszystko wróciło do normy. Faktycznie żarówki przepalają się szybko. Do samochodu nie mam żadnych zastrzeżeń. Spalanie jak u przedmówcy - spokojna trasa wynik 4,5L/100km. Generalnie przy normalnej jeździe z całego baku mam wynik zawsze ok 5,5L/100km w tym 100 km miasto, reszta trasa.
- hacker
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
No i mnie dopadło. Mam ostatnio przygody ze światłami. Najpierw podświetlenie rejestracji. Jedna żarówka przestała świecić, a po uderzeniu pięścią wróciła do życia.
Druga to spaliła mi się H7 od strony pasażera Przebieg 31700km. Trzecia sprawa to pozycyjne w tym samym reflektorze. Raz świeci, a raz nie. Dzisiaj uciekam do łóżka zdrowieć, ale jutro pójdę sobie porozmawiać z tą żarówką!
Druga to spaliła mi się H7 od strony pasażera Przebieg 31700km. Trzecia sprawa to pozycyjne w tym samym reflektorze. Raz świeci, a raz nie. Dzisiaj uciekam do łóżka zdrowieć, ale jutro pójdę sobie porozmawiać z tą żarówką!
- Fantaaa
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
Zarowki H7 wymienialem juz 5razy z czego 5 raz wczoraj
Zauwazylem jednak cos gorszego a mianowicie rdze pod uszczelka tylnych prawych drzwi od dluzszego czasu czy to na dziurach czy na podjazdach slychac z prawej strony takie dziwne skrzypienie jak stara szafa, tak jakby drzwi sie przestawialy. Ogladalem drzwi tylne prawe i znalazlem otarcia lakieru i wlasnie ta nieszczesna rdze
Czy ktos z was slyszal takie skrzypienie i czy mial rdze pod uszczelka?
Moj ceed jest 2009r i jest po lifcie, mial juz malowana tylna klape.
Zauwazylem jednak cos gorszego a mianowicie rdze pod uszczelka tylnych prawych drzwi od dluzszego czasu czy to na dziurach czy na podjazdach slychac z prawej strony takie dziwne skrzypienie jak stara szafa, tak jakby drzwi sie przestawialy. Ogladalem drzwi tylne prawe i znalazlem otarcia lakieru i wlasnie ta nieszczesna rdze
Czy ktos z was slyszal takie skrzypienie i czy mial rdze pod uszczelka?
Moj ceed jest 2009r i jest po lifcie, mial juz malowana tylna klape.
-
witia_2005 - Weteran
- Posty: 1598
- Dołączył(a): 19 sty 2008 18:54
- Lokalizacja: małopolska
- Grupa: Małopolska
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
Fantaaa napisał(a):czy mial rdze pod uszczelka?
A dokładniej
- Fantaaa
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
A dokladnie tylne prawe drzwi od gory z poczatku blizej drzwi przednich dokladniej nie wiem jak opisac
- Kisiels
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
100 000km i nadal auto sprawuje się jak kilka postów wyżej pisałem przy 60 000km
- Trago
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
Witam wszystkich
moja kijanka FL kombi przekroczyla juz chwile temu 100kkm i mniej wiecej przebiegalo to tak:
- 2kkm - wymiana alternatora - glosno pracujace sprzegielko brak smarowania (gwarancja)
- 35 kkm - wymiana klamek wewnetrznych przednich - odpryski "lakieru"
- 63 kkm - wymiana tarcz i hamulców przod (we wlasnym zakresie - tarcze brembo + klocki ferrodo )
- 67 kkm - wymiana swiec zarowych ASO - 100zł (2 padniete i przy -24st zapalala - tylko troszke szarpalo na poczatku :P)
- 87 kkm - wymiana tarcz klocków tyl - ( we wlasnym zakresie ) - przegrzane od recznego - nie odbijajace szczeki - wymiana linek recznego w aso ponowna regulacja (na gwarancji ) - niestety brak poprawy - aso stwierdzilo ze taka usterka zdarzyla sie im 1 raz w histori i nie wiedza jak ja usunac - a ze hamulce wykazywały juz spory stopien zuzycia zaproponowano mi kompletna wymiane hamulcow tyl - odplatnie....tylko 1500zl - stad wlasny zakres - koszt ponad 3x mniejszy:)
moja geneza usterki - przejezdzam czasami jednorazowo po 500-700km praktycznie bez postoju ew. tankowanie - szczeka dotyka lekko tarczobebna ( podnosilem auto na podnosniku i obracajac kolem slychac bylo dzwiek ocierania - myslem ze klocki - demontaz klocków i dalej slychac - wyszlo ze to szczeki ) i wraz z kilometrami rosnie temp. tarczy - 1 objawy - pojawiajace sie lekkie drganie samochodu w pozniejszych etapach dochodzace az do "buczenia" - fioletowy kolor tarczy to efekt koncowy
co lepsze - przy trasach do 100km jednorazowo - brak jakichkolwiek niedogodnosci - a i nie dodalem ze jak tarcze ostygly to nic nie drgalo ani buczalo
na dzien dzisiejszy dolozoylem sprezyny dodatkowe odpychajace dzwigienki recznego przy piastach i nic sie nie dzieje - bede w niedlugim czasie sciagal kontrolnie tarczobebny i sprawdze czy durne sprezynki pomogly czy nie.
co wazne wg mnie - nalezy na tyl zakladac dobre jakosciowo tarcze - bo kipskie przy takim zagrzaniu mogly by sie pogiac
a na dzien dzisiejszy mam w planach przezucic sie na olej millers + plukanie silnika wczesniej i zobaczymy
olej wymieniem co 15tys - raz w ASO (tylko o wpis do ks. gwarancyjncej chodzi - raz sam) i mam co 30tys "przeglad gwarancyjny"
za kolejne 100kkm zrobie moje podsumowanie na 200kkm - chodz wydaje mi sie ze niedlugo czeka mnie wymiana galek i lacznikow stabilizatora
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
moja kijanka FL kombi przekroczyla juz chwile temu 100kkm i mniej wiecej przebiegalo to tak:
- 2kkm - wymiana alternatora - glosno pracujace sprzegielko brak smarowania (gwarancja)
- 35 kkm - wymiana klamek wewnetrznych przednich - odpryski "lakieru"
- 63 kkm - wymiana tarcz i hamulców przod (we wlasnym zakresie - tarcze brembo + klocki ferrodo )
- 67 kkm - wymiana swiec zarowych ASO - 100zł (2 padniete i przy -24st zapalala - tylko troszke szarpalo na poczatku :P)
- 87 kkm - wymiana tarcz klocków tyl - ( we wlasnym zakresie ) - przegrzane od recznego - nie odbijajace szczeki - wymiana linek recznego w aso ponowna regulacja (na gwarancji ) - niestety brak poprawy - aso stwierdzilo ze taka usterka zdarzyla sie im 1 raz w histori i nie wiedza jak ja usunac - a ze hamulce wykazywały juz spory stopien zuzycia zaproponowano mi kompletna wymiane hamulcow tyl - odplatnie....tylko 1500zl - stad wlasny zakres - koszt ponad 3x mniejszy:)
moja geneza usterki - przejezdzam czasami jednorazowo po 500-700km praktycznie bez postoju ew. tankowanie - szczeka dotyka lekko tarczobebna ( podnosilem auto na podnosniku i obracajac kolem slychac bylo dzwiek ocierania - myslem ze klocki - demontaz klocków i dalej slychac - wyszlo ze to szczeki ) i wraz z kilometrami rosnie temp. tarczy - 1 objawy - pojawiajace sie lekkie drganie samochodu w pozniejszych etapach dochodzace az do "buczenia" - fioletowy kolor tarczy to efekt koncowy
co lepsze - przy trasach do 100km jednorazowo - brak jakichkolwiek niedogodnosci - a i nie dodalem ze jak tarcze ostygly to nic nie drgalo ani buczalo
na dzien dzisiejszy dolozoylem sprezyny dodatkowe odpychajace dzwigienki recznego przy piastach i nic sie nie dzieje - bede w niedlugim czasie sciagal kontrolnie tarczobebny i sprawdze czy durne sprezynki pomogly czy nie.
co wazne wg mnie - nalezy na tyl zakladac dobre jakosciowo tarcze - bo kipskie przy takim zagrzaniu mogly by sie pogiac
a na dzien dzisiejszy mam w planach przezucic sie na olej millers + plukanie silnika wczesniej i zobaczymy
olej wymieniem co 15tys - raz w ASO (tylko o wpis do ks. gwarancyjncej chodzi - raz sam) i mam co 30tys "przeglad gwarancyjny"
za kolejne 100kkm zrobie moje podsumowanie na 200kkm - chodz wydaje mi sie ze niedlugo czeka mnie wymiana galek i lacznikow stabilizatora
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
-
N_Jay - Dyrektor
- Posty: 701
- Dołączył(a): 28 cze 2008 02:29
- Lokalizacja: W-M
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,6 Pb 126KM
2010
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
Może trochę nie na temat ale właśnie wezwano do serwisów 7,4 miliona "niezawodnych" Toyot
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Toyot ... omosc.html
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Toyot ... omosc.html
Ceed HB 1.6 Opti + ESP, po FL - od 04/2010
Ceed HB 1.4 OptiPlus, So-Red - do 04/2010
Ceed HB 1.4 OptiPlus, So-Red - do 04/2010
-
Geegles - Weteran
- Posty: 1625
- Dołączył(a): 02 maja 2012 23:43
- Lokalizacja: Rosanów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6T Pb 204KM
2020, GT
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
"Akcja przywoławcza jest ze strony Toyoty dobrowolna. Oznacza to, że żadna organizacja zajmująca się bezpieczeństwem w transporcie nie wezwała japońskiego producenta do jej przeprowadzenia."
I tyle :-) Toyota chyba jako jedyna dba o dobro klienta. Zgłasza najwięcej akcji serwisowych, przyznaje się do błędów i co? I nadal są najmniej awaryjnymi autami z ogromną przewagą nad konkurencją. O czym to świadczy? A no o tym, że konkurencja ukrywa to i to, aby nie ponosić strat. Najwidoczniej dla japończyków to nie $$ są najważniejsze.
I tyle :-) Toyota chyba jako jedyna dba o dobro klienta. Zgłasza najwięcej akcji serwisowych, przyznaje się do błędów i co? I nadal są najmniej awaryjnymi autami z ogromną przewagą nad konkurencją. O czym to świadczy? A no o tym, że konkurencja ukrywa to i to, aby nie ponosić strat. Najwidoczniej dla japończyków to nie $$ są najważniejsze.
Jest Kia Sportage HEV GT Line 2024
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6885
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
Dokładnie kutfa, a teraz wyobraź sobie żeby szmelcwagen wezwał do serwisów wszystkie auta z 2,0 TDI na pompowtryskach bo "no przepraszamy, jednak tam się coś może sypać, to poprawimy"...
Czytaj całe artykuły a nie tylko tytuły.. Tu masz drugi przykłąd:
Przypomnijmy, że w sierpniu 2012 r. Toyota ogłosiła akcję przywoławczą z powodu nakrętki regulującej zbieżność tylnych kół, która mogła nie spełniać swojej roli w przypadku samochodów powypadkowych.
W innych markach chyba częściej słyszymy odwrotnie - "No wie pan, nie można wykluczyć, że mógł Pan jeździć tym autem po schodach, dlatego łączniki stabilizatorów padły po 5 tys km".
Czytaj całe artykuły a nie tylko tytuły.. Tu masz drugi przykłąd:
Przypomnijmy, że w sierpniu 2012 r. Toyota ogłosiła akcję przywoławczą z powodu nakrętki regulującej zbieżność tylnych kół, która mogła nie spełniać swojej roli w przypadku samochodów powypadkowych.
W innych markach chyba częściej słyszymy odwrotnie - "No wie pan, nie można wykluczyć, że mógł Pan jeździć tym autem po schodach, dlatego łączniki stabilizatorów padły po 5 tys km".
- kzdonczyk
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
Eksploatuję kijankę FL już teraz III-ci rok i faktycznie problemy z żarówkami są dość nagminne, jednak doświadczony swoim poprzednim bolidem - z rodziny Renault, gdzie monterzy chyba czerwony z niebieskim kabelkiem mylili, podzielę się z Wami moim sposobem. Zainstalowałem w swoim Ceedzie żarówki, które doskonale radziły sobie z moim francuzem. Mowa tu o OSRAM Ultralife H7 i, odpukać, już od roku nie mam z nimi najmniejszego problemu.
Do podświetlenia tablicy z tyłu użyłem najtańszych ledówek, które lepiej znoszą skoki napięcia w instalacji niż klasyczne "żarnikówki". Może estetyką nie wali na kolana, ale przynajmniej jest spokój.
Miałem podobny problem z hamulcami co kolega Trago i również sprawdzoną metodą "we własnym zakresie" zlikwidowałem ją w zeszłym tygodni korzystając z pomału ujawniającej się wiosny i słońca. U mnie zapieczone były coś a'la dźwignie przenoszące naciąg linki hamulca ręcznego na pracę szczęk. Objaw podobny, dudnienie przy dłuższej trasie, momentami silne drgania auta i para z jednego z kół z tyłu (przy mokrej drodze). Rozebranie bębna, wyczyszczenie i rozruszanie, oraz delikatne nasmarowanie rzeczonego elementu rozwiązała problem (przynajmniej na razie).
Po za tymi drobnymi mankamentami z autka jestem zadowolony, a natrzaskane mam w tej chwili 40 000 km bez chyba 200.
Do podświetlenia tablicy z tyłu użyłem najtańszych ledówek, które lepiej znoszą skoki napięcia w instalacji niż klasyczne "żarnikówki". Może estetyką nie wali na kolana, ale przynajmniej jest spokój.
Miałem podobny problem z hamulcami co kolega Trago i również sprawdzoną metodą "we własnym zakresie" zlikwidowałem ją w zeszłym tygodni korzystając z pomału ujawniającej się wiosny i słońca. U mnie zapieczone były coś a'la dźwignie przenoszące naciąg linki hamulca ręcznego na pracę szczęk. Objaw podobny, dudnienie przy dłuższej trasie, momentami silne drgania auta i para z jednego z kół z tyłu (przy mokrej drodze). Rozebranie bębna, wyczyszczenie i rozruszanie, oraz delikatne nasmarowanie rzeczonego elementu rozwiązała problem (przynajmniej na razie).
Po za tymi drobnymi mankamentami z autka jestem zadowolony, a natrzaskane mam w tej chwili 40 000 km bez chyba 200.
-
kissiel021 - Asystent Kierownika
- Posty: 212
- Dołączył(a): 26 lip 2010 20:54
- Grupa: Dolny Śląsk
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
Kolega ma rację. Żarówki OSRAM Ultralife H7 cechują się długą żywotnością. Sam używam i jestem z nich zadowolony, już około półtora roku będzie i się nie przepaliły.
CEE'D SW 1,6 CRDI 115km, OPTIMUM, 2009 FL
- domin81
- Przedszkolak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 05 mar 2016 19:58
- Lokalizacja: lędziny
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
szady napisał(a):neo1979 napisał(a):poczekaj, zaraz się zacznie
Nie rozumiem po co ta złośliwośćneo1979 napisał(a):Ja wiem jedno ze juz nigdy wiecej kiły bym się swiadomie nie nawabił. Jest to zdecydowanie najgorszy samochód jaki w zyciu miałem
To że tobie udał się feralny samochód to nie znaczy że każdy tak ma - nie stanę za tobą i nie powiem że kia to złom
bo ludzie mają już ponad 100kkm i do ASO jeżdżą tylko na przeglądy - u mnie 50kkm minęło i też jestem zadowolony.
Akurat współczuje wszystkim którym kijanki nie sprawdziły się ale znam też ludzi którzy mówili że renault , peugeot , ford itp
to też złomy i najgorsze samochody na świecie więc to nie zależy od marki.
ja miałem wczesniej mercedesa e 190 było to moje najgorsze auto blacharka na maluchu była lepsza silnik disel 2l wiecznie coś go bolało
teraz mam kia ceed i skonczyło się grzebanie i wizyty w warsztatach francuskie auto też miałem citroen zx moge powiedzieć że francuski jest dobry sex a nie auto
-
szeski - Przedszkolak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 11 mar 2016 18:26
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 90KM
2008, Optimum
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
apropo raportów z eksploatacji dziś z nowym numerem Motoru ukazał się test Kia Ceed 2008rok 1.6 Crdi z przebiegiem 349tkm. Polecam lekturę. ew mam skany mogę przesłać zainteresowanym.
Kia Cee'd 1.6 Crdi 90@124 2008r
-
Geegles - Weteran
- Posty: 1625
- Dołączył(a): 02 maja 2012 23:43
- Lokalizacja: Rosanów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6T Pb 204KM
2020, GT
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
Wrzuć na forum.
Jest Kia Sportage HEV GT Line 2024
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
-
szeski - Przedszkolak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 11 mar 2016 18:26
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 90KM
2008, Optimum
- vip42
Re: CEE'D FL - raporty użytkowników
Mam ceeda od września zeszlego roku... kupiony z przebiegiem ok 127 km... dziś jakieś 10km więcej. Musialem w nim wymienić żarówkę, chłodnicę klimatyzacji, pasy z tyłu (gwarancja), tylną szybę (przerwane ogrzewanie pod naklejką), urwaną rączkę bagażnika... teraz czeka wymiana klocków i tarcz oraz cos mi stuka w zawieszeniu.
No i założyłem LPG ...
No i założyłem LPG ...
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości