red napisał(a):Są fatalne, omijać. Tak samo jak omijać wszystkie nacinane czy nawiercane tarcze - pierdoła, która w przeciętnym cywilnym wozie tylko przeszkadza, a nie pomaga.
nie generalizuj
![:? :?](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/devil.gif)
![B) B)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Moderator: Żandarmeria
red napisał(a):Są fatalne, omijać. Tak samo jak omijać wszystkie nacinane czy nawiercane tarcze - pierdoła, która w przeciętnym cywilnym wozie tylko przeszkadza, a nie pomaga.
roberto napisał(a):nie generalizuj. mi do Soula takie by się przydały bo zwykłe się bardzo szybko przegrzewają w trasie
te tańsze pewnie są nienajlepsze ale jakieś firmowe powinny być OK, o ile oczywiście klocki będą dobrze dobrane
red napisał(a):roberto napisał(a):nie generalizuj. mi do Soula takie by się przydały bo zwykłe się bardzo szybko przegrzewają w trasie
te tańsze pewnie są nienajlepsze ale jakieś firmowe powinny być OK, o ile oczywiście klocki będą dobrze dobrane
Nacinane, nawiercane itd. będą tylko zbierały syf (dokładnie odwrotny efekt od zamierzonego), będą głośniejsze albo mniej skuteczne (cały czas mowa o przeciętnych cywilnych autach i układach hamulcowych) i szybciej zżerały klocki. Jakiej marki masz te tarcze i klocki? Jak są porządne, to może w Soulu fabryczny układ hamulcowy jest kiepsko dobrany i wtedy tylko wymiana tarcz i zacisków na większe, można też zacząć od lepszego płynu hamulcowego. Wszystkie te nacinane/nawiercane są potrzebne dopiero przy bardzo dużych mocach aut i odpowiednich układach hamulcowych (no i same tarcze wtedy kosztują), tak to więcej szkody niż pożytku.
roberto napisał(a):w Soulu póki co najlepiej sprawuje się komplet oryginalnyniespodzianka co? na odwrót jak w Ceedzie ale tak jest. Dramatu jakiegoś nie ma bo to służbowe i w tym roku będzie zmiana, ale wszystkie zamienniki które miałem były kiepskie. a najgorsze (do fabrycznych tarcz) były klocki TRW - tak mi przegrzały i wyorały tarcze, że jak się skończyły i pojechałem teoretycznie na wymianę samych klocków, to nie chcieli mnie wypuścić na nich z serwisu
no i na pierwszych oryginałach przejechałem 18tys, a na tych TRW 32tys
red napisał(a):u mnie jest tarcza 400mm
szczur75 napisał(a):Poniosło Cię troszkę.
Twoje-Dywaniki_pl napisał(a):Wszystko na dobrą sprawę zależy od tego jaki budżet posiadasz na ten cel,ale ja polecam zastanowić się nad firmą TRW- nie zawiedziesz się,ponieważ sam mam i chwale sobie,można na nich polegać.
red napisał(a):Ja z kolei póki co na fabryczny setup Ceedowy nie narzekam, tyle, że u mnie jest tarcza 400mm. Przynajmniej jest teraz z jakiego modelu przeszczepiać, jeśli ktoś u siebie z hamowania nie jest zadowolony
skała napisał(a):Które polecacie??
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości