hapol napisał(a):to ja poproszę o takie info.
Co przy wymianie całego sprzęgła na nowe, należało by również wymienić? I jaki jest nr tych części?
Ok, napisz do mnie na priv swojego maila, to Ci wyśle z opisem.
Moderator: Żandarmeria
hapol napisał(a):to ja poproszę o takie info.
Co przy wymianie całego sprzęgła na nowe, należało by również wymienić? I jaki jest nr tych części?
darjo napisał(a):Zastanawiam sie czy oprocz lozyska jest jeszcze cos co mialoby wplyw na te awarie
Garou napisał(a):Nie miałem na myśli koła dwu masowego tylko jedno masowe, które ma każda Kia Ceed CRDi.
darjo napisał(a):Tak wlasnie zrobilem, kupilem nowe sprzeglo Sachs plus w serwisie samo lozysko. Koszt lozyska to ok 180 pln.
Ryba1983 napisał(a):Co to za sprzęgło jaka firma? Myślę że w niczym nie przeszkodzi praktycznie nie zauważalna różnica przynajmniej na zdjęciu tak wygląda.
MJRegul napisał(a):Ryba1983 napisał(a):Co to za sprzęgło jaka firma? Myślę że w niczym nie przeszkodzi praktycznie nie zauważalna różnica przynajmniej na zdjęciu tak wygląda.
Na własną odpowiedzialność chcę założyć wynalazek jakim jest zestaw od firmy STATIM, model 100.967. Pełen zestaw (tarcza, docisk, łożysko) - 239zł ale kupiłem oryginalne łożysko KIA do tego za 75zł i szukam teraz łapy sprzęgła by mieć wszystko na raz i oddać na wymianę raz a dobrze.
Oprócz wpadki z max 2mm różnicy na jednej sprężynie, że jest niżej to kropka w kropkę jak Valeo wygląda lub Sachs i tak samo plastikowe łożysko jak większości zestawów.
Lubię takie eksperymenty bo wyrabiam sobie jakieś zdanie o danych markach, później najwyżej tracę kilka stówek, trudno.
Tak samo jak na przykład ostatnio zacząłem kupować dużo części eksploatacyjnych firmy Ashika - produkcja "Extra EU" czyli spoza unii.
Dużo napisów w języku naszych wschodnich sąsiadów. Mam na aucie ich klocki przód i tył i filtry i póki co złego słowa nie powiem. No ale to mały offtopic.
mapet_wroc napisał(a):Co jak co ale na hamulcach i oponach nie warto oszczędzać/ eksperymentować. Uwierz, że czasami hamulce lub opony mogą zadecydować o twoim losie.
Podam Ci przykład. Jeżdze firmowymi autami. Mamy 3 sztuki Kia Venga. i teraz tak na jednek sa jeszcze oryginalne Hankooki i orygnialne hamulce i to auta ma przyczepność i hamuje przyzwoicie. Do dwóch pozostałych na publicznym przetargu zakupili takie wynalazki jak opony ROSAVA (ukraina) czy Fortuna a klocki tzw. no name. Przyczepność jest zdecydowanie gorsza, droga hamowania się wydłużyła, a u wierz, że czasem pare metrów decyduje o tym czy byc czy nie.
Na hyundai i2o w wersji go sa dunlopy sport i są super, na kolejnych dostawach producent zakładał michelina i to też bardzo dobra guma. Wysokiej klasy specjaliści po przebiegu 60 tysi zamówili i zamontowali na jednym z nich opony marki Sailun i powiem Ci, że jest dramat.
NIe jestem za tym żeby płacić za markę ale uwierz mi, że tu w parze idzie jakość co przekłada się na Twoje i innych bezpieczeństwo.
Ryba1983 napisał(a):Powiem tak ze Statimem się nie popisałeś polski producent aż takiej duże różnicy niema między statimem a Valeo które jest OE co do łożyska ok ale jak byś kupił Valeo zestaw to byś miał OE. Co do oszczędności paru stów, nie chodzi o cenę części tylko wiesz ile jest roboty w Ceed żeby zdjąć skrzynie? nie wiem czy robisz sam czy mechanik a jeśli mechanik to cie pociągnie. Co do jakości niektórych tańszych zamienników nie mam nic bo czasem można się zdziwić bo potrafią wytrzymać dłużej niż niejeden markowy produkt.
Tu masz nr OE łapy 41430 23200 kupisz w każdym sklepi jak i w serwisie cena winna oscylować w detalu do 80 zl.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości