Ceed po pół roku
Moderator: Żandarmeria
-
Ogon
Re: Ceed po pół roku
Też tak miałem, że komputer zaniżał o 0,5 litra. Ostatnio przy okazji wizyty w ASO zresetowaili mi ten kalkulator odpowiedzialny za wyliczanie średniego spalania i teraz jest dobrze.
- piotrk73
- Klubowicz
- Posty: 32
- Dołączył(a): 08 lis 2013 20:59
- Lokalizacja: mysłowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1.6 Pb 136KM
2013, l
Re: Ceed po pół roku
Witam
Panowie mam pytanie.Jak Wam sie sprawuje hamulec elektromechaniczny bo widze ze go posiadacie.Czy są jakies problemy z nim i jak bedzie wygladac pozniej wymiana tarcz i klocków przy takim hamulcu
Panowie mam pytanie.Jak Wam sie sprawuje hamulec elektromechaniczny bo widze ze go posiadacie.Czy są jakies problemy z nim i jak bedzie wygladac pozniej wymiana tarcz i klocków przy takim hamulcu
-
less
Re: Ceed po pół roku
piotrk73 napisał(a):Witam
Panowie mam pytanie.Jak Wam sie sprawuje hamulec elektromechaniczny bo widze ze go posiadacie.Czy są jakies problemy z nim i jak bedzie wygladac pozniej wymiana tarcz i klocków przy takim hamulcu
Ja mam i użytkuję od stycznia; przebieg nie duży bo mam teraz na blacie nieco ponad 13 tkm. Problemów na razie brak, a zwiększonego zużycia raczej się nie spodziewam
-
jamaan
Re: Ceed po pół roku
Witam kolegów !
Posiadam 1,6.GDI L od lutego 2013, przebieg 15 tys.Usterki które pojawiły się po odebraniu z salonu:
1. Trzeszcząca deska rozdzielcza szczególnie w okolicach podszybia trzy krotna naprawa bez skutku.
2. Haczenie drugiego biegu szczególnie przy zimnej skrzyni.
3. Sygnalizacja niezapiętych pasów pasażera przód działa w zależności jak się usiądzie.
4. Zacinające jarzmo pasów w przednim słupku.
5. Opadający fotel kierowcy.
6.Stuki w kolumnie kierowniczej np.przejazd przez tory
7. Sprzęgło posiada niewielkie szarpania po rozgrzaniu i obciążeniu czterema osobami.
8. Kiepskie spasowanie elementów karoseri.
Wiele usterek w nowej kii ponowiły się porównując do poprzednich modeli a miałem wcześniej proceda 1,4.Owszem wiele rzeczy poprawiono tj komfort, zawieszenie, światła itp Moja przygoda z nową kią rozpoczęła się od ponownych wizyt w serwisie i udręką o doprowadzenie do naprawy chociażby niektórych usterek.
Posiadam 1,6.GDI L od lutego 2013, przebieg 15 tys.Usterki które pojawiły się po odebraniu z salonu:
1. Trzeszcząca deska rozdzielcza szczególnie w okolicach podszybia trzy krotna naprawa bez skutku.
2. Haczenie drugiego biegu szczególnie przy zimnej skrzyni.
3. Sygnalizacja niezapiętych pasów pasażera przód działa w zależności jak się usiądzie.
4. Zacinające jarzmo pasów w przednim słupku.
5. Opadający fotel kierowcy.
6.Stuki w kolumnie kierowniczej np.przejazd przez tory
7. Sprzęgło posiada niewielkie szarpania po rozgrzaniu i obciążeniu czterema osobami.
8. Kiepskie spasowanie elementów karoseri.
Wiele usterek w nowej kii ponowiły się porównując do poprzednich modeli a miałem wcześniej proceda 1,4.Owszem wiele rzeczy poprawiono tj komfort, zawieszenie, światła itp Moja przygoda z nową kią rozpoczęła się od ponownych wizyt w serwisie i udręką o doprowadzenie do naprawy chociażby niektórych usterek.
-
roberto
Re: Ceed po pół roku
ale ww. usterki już Ci usunęli
jeżeli tak to teraz nic tylko się cieszyć nowym autkiem
jeżeli tak to teraz nic tylko się cieszyć nowym autkiem
-
jamaan
Re: Ceed po pół roku
Witam !
Niestety serwis nie radzi sobie np. z deską rozdzielczą a jest to najbardziej w.......ce. Pozostałe mankamenty nie są poprawione. Usuwanie usterek oczywiście zakwalifikowanych przez serwis jest czasochłonne a najgorsze że często nieskuteczne. Wysłałem pismo do centrali KIA jaka to jest jakość nowej kii z wymienionymi usterkami i skutecznością usuwania usterek przez serwis - na razie brak odpowiedzi. Osobiście kupując nowszy model kii miałem nadzieje że będzie przede wszystkim mniej wizyt w serwisie koniecznych a za to większa satysfakcja z jazdy. Nowy model zaczyna nie tylko u mnie pokazywać swoje wady co jest najbardziej rozczarowujące w decyzji o ponownym zakupie samochodu tej marki.
Niestety serwis nie radzi sobie np. z deską rozdzielczą a jest to najbardziej w.......ce. Pozostałe mankamenty nie są poprawione. Usuwanie usterek oczywiście zakwalifikowanych przez serwis jest czasochłonne a najgorsze że często nieskuteczne. Wysłałem pismo do centrali KIA jaka to jest jakość nowej kii z wymienionymi usterkami i skutecznością usuwania usterek przez serwis - na razie brak odpowiedzi. Osobiście kupując nowszy model kii miałem nadzieje że będzie przede wszystkim mniej wizyt w serwisie koniecznych a za to większa satysfakcja z jazdy. Nowy model zaczyna nie tylko u mnie pokazywać swoje wady co jest najbardziej rozczarowujące w decyzji o ponownym zakupie samochodu tej marki.
-
studzio - Asystent Kierownika
- Posty: 235
- Dołączył(a): 07 sty 2008 18:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
Re: Ceed po pół roku
jamaan napisał(a):Witam !
Niestety serwis nie radzi sobie np. z deską rozdzielczą a jest to najbardziej w.......ce. Pozostałe mankamenty nie są poprawione. Usuwanie usterek oczywiście zakwalifikowanych przez serwis jest czasochłonne a najgorsze że często nieskuteczne. Wysłałem pismo do centrali KIA jaka to jest jakość nowej kii z wymienionymi usterkami i skutecznością usuwania usterek przez serwis - na razie brak odpowiedzi. Osobiście kupując nowszy model kii miałem nadzieje że będzie przede wszystkim mniej wizyt w serwisie koniecznych a za to większa satysfakcja z jazdy. Nowy model zaczyna nie tylko u mnie pokazywać swoje wady co jest najbardziej rozczarowujące w decyzji o ponownym zakupie samochodu tej marki.
Myślę,że po prostu masz pecha.Ja ujeżdżam nowego ceeda od sierpnia 2012,przejechałem 29 tys i nie mam z autkiem żadnych problemów.
Oj przepraszam,w ramach gwarancji wymieniono odblaski halogenów bo łuszczył się ten pseudo chrom.
-
Pizzojad
Re: Ceed po pół roku
jamaan napisał(a):Witam kolegów !
Posiadam 1,6.GDI L od lutego 2013, przebieg 15 tys.Usterki które pojawiły się po odebraniu z salonu:
1. Trzeszcząca deska rozdzielcza szczególnie w okolicach podszybia trzy krotna naprawa bez skutku.
2. Haczenie drugiego biegu szczególnie przy zimnej skrzyni.
3. Sygnalizacja niezapiętych pasów pasażera przód działa w zależności jak się usiądzie.
4. Zacinające jarzmo pasów w przednim słupku.
5. Opadający fotel kierowcy.
6.Stuki w kolumnie kierowniczej np.przejazd przez tory
7. Sprzęgło posiada niewielkie szarpania po rozgrzaniu i obciążeniu czterema osobami.
8. Kiepskie spasowanie elementów karoseri.
Wiele usterek w nowej kii ponowiły się porównując do poprzednich modeli a miałem wcześniej proceda 1,4.Owszem wiele rzeczy poprawiono tj komfort, zawieszenie, światła itp Moja przygoda z nową kią rozpoczęła się od ponownych wizyt w serwisie i udręką o doprowadzenie do naprawy chociażby niektórych usterek.
Też mam 1.6 GDI L zarejestrowanego w lutym (do początku sierpnia jeździł jako demówka).
Przejechałem nim od sierpnia ok 5kkm a auto ma w sumie przejechane 11,5 kkm. Muszę powiedzieć ze nie zauważyłem żadnych z problemów o których piszesz. Co więcej, nie spotkałem się dotąd z informacjami o takich problemach z tym autem. Jedyne co mi przychodzi do głowy to żebyś dorwał gdzieś miernik grubości lakieru i dokładnie sprawdził autko bo zarówno rodzaj jak i ilość problemów o których piszesz kojarzą mi się z naprawami po dzwonie.
-
wojtun1977
Re: Ceed po pół roku
u mnie spalanie miasto 9-9,5 muszę bardzo się starać żeby zejść poniżej 9
-
mariusz11g
Re: Ceed po pół roku
Pizzojad napisał(a):jamaan napisał(a):Witam kolegów !
Posiadam 1,6.GDI L od lutego 2013, przebieg 15 tys.Usterki które pojawiły się po odebraniu z salonu:
1. Trzeszcząca deska rozdzielcza szczególnie w okolicach podszybia trzy krotna naprawa bez skutku.
2. Haczenie drugiego biegu szczególnie przy zimnej skrzyni.
3. Sygnalizacja niezapiętych pasów pasażera przód działa w zależności jak się usiądzie.
4. Zacinające jarzmo pasów w przednim słupku.
5. Opadający fotel kierowcy.
6.Stuki w kolumnie kierowniczej np.przejazd przez tory
7. Sprzęgło posiada niewielkie szarpania po rozgrzaniu i obciążeniu czterema osobami.
8. Kiepskie spasowanie elementów karoseri.
Wiele usterek w nowej kii ponowiły się porównując do poprzednich modeli a miałem wcześniej proceda 1,4.Owszem wiele rzeczy poprawiono tj komfort, zawieszenie, światła itp Moja przygoda z nową kią rozpoczęła się od ponownych wizyt w serwisie i udręką o doprowadzenie do naprawy chociażby niektórych usterek.
Też mam 1.6 GDI L zarejestrowanego w lutym (do początku sierpnia jeździł jako demówka).
Przejechałem nim od sierpnia ok 5kkm a auto ma w sumie przejechane 11,5 kkm. Muszę powiedzieć ze nie zauważyłem żadnych z problemów o których piszesz. Co więcej, nie spotkałem się dotąd z informacjami o takich problemach z tym autem. Jedyne co mi przychodzi do głowy to żebyś dorwał gdzieś miernik grubości lakieru i dokładnie sprawdził autko bo zarówno rodzaj jak i ilość problemów o których piszesz kojarzą mi się z naprawami po dzwonie.
Auto pewnie nie jest po dzwonie, chyba że moje też jest, bo większość punktów, które wymienił jamaan występuje i u mnie niestety
Ad1. Mam to samo, wyczytałem w necie że to trzeszczenie powoduje brud dostający się pomiędzy plastikową osłonę podszybia, a szybę. Jak pada deszcz to nic a nic nie trzeszczy.
Ad2. Też mi haczy dwójka, dodatkowo ciężko wchodzi 1 jak jest zimna skrzynia
Ad3. Nie zawsze wariuje, ale zdarza się że miga w zależności jak ktoś się wierci na siedzeniu
Ad6. Też tak mam, często przejeżdżam przez przejazd kolejowy i często słychać takie luźne stuki, chociaż ostatnio się uspokoiło
Ad8. Potwierdzam, ale tylko jeżeli chodzi u mnie o tylne drzwi, gdzie od strony pasażera mam większą szparę pomiędzy drzwiami, a karoserią (od strony klamki) niż po stronie kierowcy, ale będąc w dwóch salonach specjalnie oglądałem dwa Cee'dy, które mieli i w obydwu było tak samo.
Od siebie dodam trzeszczącą szybę w drzwiach kierowcy, która drga jak w starym Ikarusie, gdy uchylimy ją do połowy ( po stronie pasażera tego nie ma) W salonie stwierdzili, że nic nie mogą z tym zrobić. Chyba muszę napisać do KMP żeby wymienili mi całe drzwi, bo praktycznie nie da się jeździć po nie równościach z tą szybą.
A z rzeczy wymienionych na gwarancji to:
-Czujnik ABS- padł od razu gdy wyjechałem autem z salonu.
-Kompletne sprzęgło i synchronizator 3/4 biegu po 14720 km
- stempel1
- Brygadzista
- Posty: 121
- Dołączył(a): 19 gru 2015 20:59
- Lokalizacja: Warmia i Mazury
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C2 SW, 1.6 Pb 135KM
2012
Re: Ceed po pół roku
Ja zaś z swojego Ceed jestem generalnie zadowolony - nic nie trzeczy, nie szarpie, nie haczy. Jedyna wada jaka na razie wyskoczyła to koniecznośc wymiany klocków hamulcowych tylnych po zaledwie 27000 km, co jak się dowiedziałem wynika z posiadania w aucie - wsparcia ruszania pod górkę (pewnie jakoś specjalistycznie inaczej się to zwie). Jednakże nie moge być również w pełni optymistą albowiem dziś w rozmowie z panem z serwisu dowiedziałem się o pewnej niemiłej przypadłośi która może (lecz na szczęście nie musi )u mnie wystąpić, a mianowicie posiadam autko z hamulcem elektrycznym i w ostatnim okresie zimowym zauważyłem dwa razy, iż grzeje mi sie lewe tylne koło - po złoszeniu przesmarowano i wyczyszczono elementy hamulca jednakże podobno zdarzył się już jeden zbliżony przypadek gdzie taki hamulec nie puszczał całkowicie koła (jakaś wada, nie pomogla jego kalibracja) co doprowadziło do wymiany całego systemu. Jedyny plus jest taki, iż jesli to nastąpi to oczywiście będzie w ramach gwarancji
-
butter18 - Dyrektor
- Posty: 886
- Dołączył(a): 21 cze 2014 22:31
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,4 Pb/LPG 100KM
2014, M+DFA
Re: Ceed po pół roku
co do postu mariusz11g chyba masz pecha z tym autem
ad 1: nic
ad 2: nic, chyba coś im naprawa nie poszła... przed zdjęciem skrzyni też tak było ? (chyba to Ty opisywałeś)
ad 3: nic jak zapięty pas
ad 6: nic
ad 8: sprawdzę
ad 1: nic
ad 2: nic, chyba coś im naprawa nie poszła... przed zdjęciem skrzyni też tak było ? (chyba to Ty opisywałeś)
ad 3: nic jak zapięty pas
ad 6: nic
ad 8: sprawdzę
Hyundai i10 2015
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
-
mariusz11g
Re: Ceed po pół roku
butter18 napisał(a):co do postu mariusz11g chyba masz pecha z tym autem
ad 3: nic jak zapięty pas
Akurat jeżeli zapięty jest pas to oczywiście nic się dzieje, kontrolka od pasów gaśnie tak jak powinna. Ale jeżeli z kimś jadę, odepnie pas zanim wysiądzie i będzie się delikatnie wiercić to kontrolka miga, nie zawsze ale zdarza się.
Jeżeli chodzi o trzaski, to nie jest to w stylu że wszystko strzela i trzeszczy, ale jeżeli jadę np. po kostce to słychać skrzypienie w miejscach gdzie łączą się plastiki. Ale to chyba głównie dlatego, że w zeszłym roku wyczyściłem kokpit i popryskałem go Plakiem, lekko ale dostał się w te nieszczęsne łączenia i teraz trzeszczy.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Rejestracja na przełomie roku
przez olsztyn » 15 gru 2019 15:08 w Akcesoria i wyposażenie - 4 Odpowiedzi / 5079 Wyświetlone
- Ostatni post przez marcin255
15 gru 2019 17:40
-
Rejestracja na przełomie roku
-
-
Kia trzecią najchętniej wybieraną marką w Polsce w 2022 roku !!!
przez pioter » 10 sty 2023 20:17 w Aktualności z portalu - 0 Odpowiedzi / 8260 Wyświetlone
- Ostatni post przez pioter
10 sty 2023 20:17
-
Kia trzecią najchętniej wybieraną marką w Polsce w 2022 roku !!!
-
-
Kia EV6 zdobyła tytuł Samochodu Roku 2022 w prestiżowym konkursie Car of the Year (COTY)!
przez pioter » 29 mar 2022 06:54 w Aktualności z portalu - 0 Odpowiedzi / 3097 Wyświetlone
- Ostatni post przez pioter
29 mar 2022 06:54
-
Kia EV6 zdobyła tytuł Samochodu Roku 2022 w prestiżowym konkursie Car of the Year (COTY)!
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości