Witam !
Też miałem ten problem ale już go rozwiązałem na obu osiach
Przód zakupiłem śruby do regulacji kąta pochylenia "Monroe MC114" i zastąpiłem nimi górną śrubę mocowania amora ustawiłem i po problemie . po tym zabiegu trzeba pojechać na stację i sprawdzić kąt i zbieżność . w przypadku kąta trzeba podnieść auto i dopiero ustawiać bo śruba się ślizga i dopiero znów sprawdzić kąt . Po tej czynności należy ustawić zbieżność i po problemie
Z tyłem jest trochę trudniej bo tam trzeba dodać podkładkę pomiędzy piastą a zwrotnicą bo kąt jest nieregulowany są specjalne podkładki do kupienia (Elementy korekcyjne EZ SHIM - EZ CAM ) ale jakoś nie miałem przekonania do plastiku więc zleciłem znajomemu tokarzowi dorobienie mi takich podkładek z blachy trzeba wytoczyć otwór fi 71 w blasze 1.5 - 2 mm w zależności od pochylenia a następnie zeszlifować pod kątem i zaaplikować pod piastę grubszą stroną do góry ,może być konieczność dodania podkładek pod jarzmo zacisku bo może ocierać o nie tarcza po złożeniu pojechać na stację i ustawić zbieżność .
Dla podpowiedzi dodam że prawidłowy kąt przód to -06 +-30 ale ja dałem na plus i też jest dobrze , tył -1,57 +-30 czyli najlepiej -1,27
Dodam że auto dużo lepiej się prowadzi i trzyma na zakrętach .
Powodzenia