Pro_cee'd GT
Moderator: Żandarmeria
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
-
red
Re: Pro_cee'd GT
No ja jestem akurat przewrażliwiony na tym punkcie, więc film sadzy dostrzegam nawet nawet na tylnej klapie. GTki kopcą, ale ponoć tak ma być w turbo benach. Zresztą to żadne pocieszenie dla mnie, ale sąsiad z nowym Golfem GTi ma dokładnie to samo. Taka tam technologia XXI wieku
-
drghost - Przedszkolak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 21 lip 2016 18:24
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C2FL PRO, 1.6 Turbo ON 204KM
2014
Re: Pro_cee'd GT
bałwany nie bałwany, pomijam że nie z tvn, warto dowiadywać się więcej o swoim aucie z każdej strony. Instrukcja jest wyrocznią, ale zanim po nią sięgnąłem, nadziałem się na różne artykuły/filmy. Po to jest forum, żeby rozmawiać, no nie, vonski?
Przez 3 msce zrobiłem 2,5 tys km. Auto jest użytkowane tylko dla frajdy w ładne dni, więc temat wymiany oleju (nawet przy 15 kkm) poznaję z dużym wyprzedzeniem.
Przez 3 msce zrobiłem 2,5 tys km. Auto jest użytkowane tylko dla frajdy w ładne dni, więc temat wymiany oleju (nawet przy 15 kkm) poznaję z dużym wyprzedzeniem.
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: Pro_cee'd GT
Oczywiście, forum jest od dyskusji, więc napisałem co myślę o tych kolesiach i ich filmach.
To moje 3cie mocniejsze turbo i opieram się m.in. na poprzedniej eksploatacji. Częściej niż 10kkm nie ma sensu zmieniać, chyba że katujesz auto w jakiś wyścigach.
Tapatalk @ Galaxy S6
To moje 3cie mocniejsze turbo i opieram się m.in. na poprzedniej eksploatacji. Częściej niż 10kkm nie ma sensu zmieniać, chyba że katujesz auto w jakiś wyścigach.
Tapatalk @ Galaxy S6
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: Pro_cee'd GT
Kozak_Barabasz napisał(a):Co do ostatniej rzeczy, to można dokupić sobie moduł domykania szyb
A jednak się da. Moduł 250zł, robocizna 1-1,5h, razem w 600zł brutto powinno się zamknąć.
-
drghost - Przedszkolak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 21 lip 2016 18:24
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C2FL PRO, 1.6 Turbo ON 204KM
2014
Re: Pro_cee'd GT
Pewnie że zawsze się da, jak się chce. Przyznam, że mi się już nie chce Przyzwyczaiłem się do domykania szyb przed wyjściem z auta, nie jest to rzecz nie do przeskoczenia. Ludziom zdarzają się gorsze problemy
Skoro już vonski jesteśmy przy turbo (sam wspomniałeś o kilku wozach z turbo, którymi jeździłeś), to czy uważasz, że montaż turbotimera ma sens? Przez kumatych w temacie silników zostałem nastraszony, że jeśli będę używał turbo jak zwykłej benzyny (gasisz silnik po jeździe bez czekania na ochłodzenie, itp.) to skrócę znacząco jej żywotność. Ale mając prawie nowe auto nie chcę stać pod tesco czekając, aż mi się "turbinka nagrzeje", akurat jak się gdzieś mega spieszę. No bez jaj. Ale może powinno się poczekać...?
Od początku traktuję swojego ceeda jak jajko, więc czekam te pół minuty przed i po jeździe na turbinę, żeby się zagrzała bądź ostudziła. Pytanie czy nie przesadzam.
Skoro już vonski jesteśmy przy turbo (sam wspomniałeś o kilku wozach z turbo, którymi jeździłeś), to czy uważasz, że montaż turbotimera ma sens? Przez kumatych w temacie silników zostałem nastraszony, że jeśli będę używał turbo jak zwykłej benzyny (gasisz silnik po jeździe bez czekania na ochłodzenie, itp.) to skrócę znacząco jej żywotność. Ale mając prawie nowe auto nie chcę stać pod tesco czekając, aż mi się "turbinka nagrzeje", akurat jak się gdzieś mega spieszę. No bez jaj. Ale może powinno się poczekać...?
Od początku traktuję swojego ceeda jak jajko, więc czekam te pół minuty przed i po jeździe na turbinę, żeby się zagrzała bądź ostudziła. Pytanie czy nie przesadzam.
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6885
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Pro_cee'd GT
Duszku nie przesadzasz, te pół minuty to po jakiejś forsownej jeździe absolutne minimum, po zwykłej miejskiej w sam raz...To jedno z podstawowych przykazań każdego użytkownika auta z turbo, obojętne czy diesel czy benzyna.
Także na pewno robisz dobrze i rób tak dalej, a będziesz bogatszy o jakieś kilka tysi za regenerację, której nie będziesz musiał wykonywać
Turbotimer dobra sprawa dla "spieszących się", ale jak z montażem w Ceedzie to już nie mam zielonego pojęcia.
Także na pewno robisz dobrze i rób tak dalej, a będziesz bogatszy o jakieś kilka tysi za regenerację, której nie będziesz musiał wykonywać
Turbotimer dobra sprawa dla "spieszących się", ale jak z montażem w Ceedzie to już nie mam zielonego pojęcia.
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: Pro_cee'd GT
Powiem tak:
Ja odczekuję tylko po jeździe autostradowej (zawsze) i zjeżdżaniu z dłuższej trasy (prawie zawsze, jak nie zapomnę). Po turlaniu się po mieście mam to gdzieś. Mój mechanik przy poprzednim aucie tłumaczył mi, że obecnie sprężarki nie są już tak wyczulone i delikatne jak kiedyś, więc nie trzeba tak na nie chuchać. Poza tym ja zakładam użytkowanie samochodu przez 5 lat, więc trochę inaczej podchodzę do tego, co się może w przyszłości rozlecieć.
W poprzednim aucie miałem ~230kkm przebiegu, z którego ja zrobiłem ok. 80tys, a wcześniejsze użytkowanie owiane było tajemnicą "dziadka z Niemiec" . Opel miał swoje dolegliwości itp, ale akurat turbina była w stanie idealnym (sprawdzane). Fakt, że silnik był mniej wysilony- 175KM z 2.0. Poza tym kiedyś z ciekawości pytałem o cenę regeneracji mojej turbiny w polecanym warsztacie w moim mieście i okazało się, że koszt to ok. 600-700zł brutto. Po takich cenach przestałem sobie zawracać tym głowę.
Nasze GT'ki są na tyle krótko na rynku, że póki co nie wiadomo jeszcze co je będzie boleć na starość. Ja na razie jestem generalnie zadowolony z samochodu, ale zaczyna mnie denerwować wnętrze, w którym coraz więcej elementów zaczyna skrzypieć i trzeszczeń po 35kkm. Jak się coś poważnie schrzani to można jechać do ASO, żeby naprawiali, ale z tematem "panie coś mi trzeszczy gdzieś tam z tyłu" spuszczą cię na drzewo.
Ja odczekuję tylko po jeździe autostradowej (zawsze) i zjeżdżaniu z dłuższej trasy (prawie zawsze, jak nie zapomnę). Po turlaniu się po mieście mam to gdzieś. Mój mechanik przy poprzednim aucie tłumaczył mi, że obecnie sprężarki nie są już tak wyczulone i delikatne jak kiedyś, więc nie trzeba tak na nie chuchać. Poza tym ja zakładam użytkowanie samochodu przez 5 lat, więc trochę inaczej podchodzę do tego, co się może w przyszłości rozlecieć.
W poprzednim aucie miałem ~230kkm przebiegu, z którego ja zrobiłem ok. 80tys, a wcześniejsze użytkowanie owiane było tajemnicą "dziadka z Niemiec" . Opel miał swoje dolegliwości itp, ale akurat turbina była w stanie idealnym (sprawdzane). Fakt, że silnik był mniej wysilony- 175KM z 2.0. Poza tym kiedyś z ciekawości pytałem o cenę regeneracji mojej turbiny w polecanym warsztacie w moim mieście i okazało się, że koszt to ok. 600-700zł brutto. Po takich cenach przestałem sobie zawracać tym głowę.
Nasze GT'ki są na tyle krótko na rynku, że póki co nie wiadomo jeszcze co je będzie boleć na starość. Ja na razie jestem generalnie zadowolony z samochodu, ale zaczyna mnie denerwować wnętrze, w którym coraz więcej elementów zaczyna skrzypieć i trzeszczeń po 35kkm. Jak się coś poważnie schrzani to można jechać do ASO, żeby naprawiali, ale z tematem "panie coś mi trzeszczy gdzieś tam z tyłu" spuszczą cię na drzewo.
-
drghost - Przedszkolak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 21 lip 2016 18:24
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C2FL PRO, 1.6 Turbo ON 204KM
2014
Re: Pro_cee'd GT
Dzięki Ryba, pozytywny z Ciebie gość ("duszku" )
Co do regeneracji, to nie orientowałem się jakie to są koszta. Pozytywne zaskoczenie. Swoją drogą gdzie dokładnie serwisujesz swoje GT? Wiem, że nie w Krakowie, ale może przejazdem w Twoich rejonach warto byłoby nawet zostawić auto na chociażby przegląd. Czasami zapuszczam się daleko w Polskę, więc opcja do rozważenia.
A teraz...idę się przejechać, nie ma szans na sen. To zawsze działa dobrze na psychę
dobranoc!
Co do regeneracji, to nie orientowałem się jakie to są koszta. Pozytywne zaskoczenie. Swoją drogą gdzie dokładnie serwisujesz swoje GT? Wiem, że nie w Krakowie, ale może przejazdem w Twoich rejonach warto byłoby nawet zostawić auto na chociażby przegląd. Czasami zapuszczam się daleko w Polskę, więc opcja do rozważenia.
A teraz...idę się przejechać, nie ma szans na sen. To zawsze działa dobrze na psychę
dobranoc!
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: Pro_cee'd GT
Ja serwisuje w Eurokasie w Gliwicach, bo mam pod nosem. Tani nie są, co do jakości usług póki co nie mam uwag.
Tapatalk @ Galaxy S6
Tapatalk @ Galaxy S6
-
red
Re: Pro_cee'd GT
Wczoraj przy okazji serwisu olejowego dołożyłem moduł domykania szyb - w końcu mogę wykreślić z listy ten wkurzający brak. Oprócz samej funkcji domykania szyb nareszcie można sterować szybami przez ok. minutę po wyłączeniu zapłonu. Podwójny plus. Minus, że nie działa to z dachem, ale i tak jestem zadowolony
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6885
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Pro_cee'd GT
W ASO?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
-
Kozak_Barabasz
-
red
Re: Pro_cee'd GT
Tak w ASO, na razie wszystko robię w ASO Cena z montażem 518 brutto.
-
Michał
Re: Pro_cee'd GT
Hej ,
Duzo nie napisze , ponieważ samochód mam od jakiegoś tygodnia.
Z niektórymi plusami sie zgadzam, tak samo z minusami, szczególnie jeśli chodzi o ten ręczny dodatkowo , za każdym wyjazdem u mnie jest problem ponieważ parkuje na platformach, do tego , samochód żony nie ułatwia wyjazdu - honda CRV ....
Najbardziej natomiast mnie wkurza plastik na obudowie kierownicy jak i przełączniki zespolone. MatkoBosko ... toż to materiały z lat 80tych
Ogólnie samochód bardzo bardzo zacny. Jestem raczej przeciwnikiem piania nad swoją marką samochodu i rozpisywania na ten temat na forum . Posiadałem przed kią mazde mx5 i dwa razy odwiedziłem tamto forum ... nie dało sie tego generalnie czytać . Okazywało sie ze mx5 to samochód rodzinny, sportowy, dla handlowa, dla kobiety, dobry jako pierwszy samochód, dobry jako ostatni samochód, pakowny, zwrotny, piekny , brzydki, ... szkoda gadać
Przed zakupem obejrzałem Golfa GTi, Focusa ST, alfe ( nie pamiętam modelu, hothatch ) audi s3, Merca A-klase ( sam pakiet AMG ) .... i wlasnie najrozsądniejszy okazał sie ceed ze swoją naprawde rewelacyjną ceną. Napewno nie był "najlepszy" czyli najszybszy, najlepiej wykonany, najlepiej prowadzący się.
Najciekawszą alternatywą była megana RS ... ale tylko 3 furtki nowa megana to juz nie to samo niestety.
Duzo nie napisze , ponieważ samochód mam od jakiegoś tygodnia.
Z niektórymi plusami sie zgadzam, tak samo z minusami, szczególnie jeśli chodzi o ten ręczny dodatkowo , za każdym wyjazdem u mnie jest problem ponieważ parkuje na platformach, do tego , samochód żony nie ułatwia wyjazdu - honda CRV ....
Najbardziej natomiast mnie wkurza plastik na obudowie kierownicy jak i przełączniki zespolone. MatkoBosko ... toż to materiały z lat 80tych
Ogólnie samochód bardzo bardzo zacny. Jestem raczej przeciwnikiem piania nad swoją marką samochodu i rozpisywania na ten temat na forum . Posiadałem przed kią mazde mx5 i dwa razy odwiedziłem tamto forum ... nie dało sie tego generalnie czytać . Okazywało sie ze mx5 to samochód rodzinny, sportowy, dla handlowa, dla kobiety, dobry jako pierwszy samochód, dobry jako ostatni samochód, pakowny, zwrotny, piekny , brzydki, ... szkoda gadać
Przed zakupem obejrzałem Golfa GTi, Focusa ST, alfe ( nie pamiętam modelu, hothatch ) audi s3, Merca A-klase ( sam pakiet AMG ) .... i wlasnie najrozsądniejszy okazał sie ceed ze swoją naprawde rewelacyjną ceną. Napewno nie był "najlepszy" czyli najszybszy, najlepiej wykonany, najlepiej prowadzący się.
Najciekawszą alternatywą była megana RS ... ale tylko 3 furtki nowa megana to juz nie to samo niestety.
-
rodrigez
Re: Pro_cee'd GT
A co to za dziwny garaż? Pierwszy raz takie cuś widzę
Tapnięte z OnePlus One
Tapnięte z OnePlus One
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6885
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Pro_cee'd GT
Michał napisał(a): mx5 to samochód rodzinny, sportowy, dla handlowa, dla kobiety, dobry jako pierwszy samochód, dobry jako ostatni samochód, pakowny, zwrotny, piekny , brzydki, ...
A myślisz, że z Ceed, zwłaszcza GT, jest inaczej ? Właśnie jedna taka dyskusja już tu była
-
pioteer
Re: Pro_cee'd GT
vonski napisał(a):Platforma parkingowa.
Wykorzystanie miejsca x2, niestety dość kosztowne.
i czasem trochę ryzykowne...chyba jednak zostanę przy wersji parkingu pod chmurką
Powrót do Wady i zalety
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości