Luka$ napisał(a):Mam pytanie w jaki sposób używa się tego ozonatora? na filmie kobieta wkłada rurkę do kratki wentylacji - w taki sposób się przeprowadza ozonowanie tym urządzeniem? Na aukcji widoczny jest przewód zasilający 230V - czy urządzenie podłącza się na zewnątrz wprowadzając przez uchyloną szybę rurki silikonowe do środka auta? tak to sobie wyobrażam - na filmie kobieta trzyma urządzenie w środku wkładając przewód do kratki. Chciałbym się upewnić jak to działa i jak się tego używa, bo zamierzam zakupić. Byłbym wdzięczny za wytłumaczenie.
No dokładnie robi się tak jak na filmiku, ona ma zasilane z zapalniczki jak masz zasilane z 220V to do środka auta doprowadzasz przedłużacz, ja go puszczam przez bagażnik i potem przymykam klapę.
Proces rozbijam na 4 cykle po 15 min, czyli rurka do każdej kratki na 15 min, ważne aby po 2 cyklach dać odpocząć maszynce z 15 min.
Tu instrukcja z tego drugiego linku pokrywa się w większości z filmem ale może ktoś woli w punktach :
[/quote]- procedura operacji
* Ustawiamy urządzenie na desce rozdzielczej (jeśli to możliwe) w okolicach nawiewu powietrza.
zaleca się ustawiać urządzenie maksymalnie wysoko ze względu na fakt, że ozon ma tendencje do opadania.
* Włączamy silnik pojazdu
* Włączamy wentylator na max, klapki ustawić na pozycje 2
* układ klimatyzacji pojazdu na minimalną wartość temperatury.
* Włączamy tzw. obieg wewnętrzny
* Podłączamy urządzenie do gniazda zapalniczki lub do sieci (w zależności od sposobu zasilania)
* Wybieramy czas działania, wg wielkości kabiny pojazdu.
* Zamykamy wszystkie okna i opuszczamy pojazd.
* Urządzenie tego typu najczęściej wyłącza się automatycznie po zadanym czasie.
* Po zakończeniu należy wywietrzyć pojazd przez 5 minut.
* Powtarzamy procedurę dwa razy.
* Wyłączyc silnik i układ klimatyzacji.
No i najważniejsze, to po skończonym czyszczeniu nie zapomnijcie wymienić filtra kabinowego.