Zamieniałem przepływomierz i jest to samo wczoraj rozmawiałem z człowiekiem z ASO powiedział że dzień po moim telefonie zadzwonił ktoś i opisał to samo co u mnie tylko że w Sportage identyczna usterka. ASO stawia na jakiś brak zasilania w kostce a po włączeniu klimy gdzieś to zasilanie się pojawia koszt roboczogodziny 200zł
![:sad:](./images/smilies/sad.gif)
a może być potrzebne sporo tego casu. Sam do 23 godz. śledziłem wszystkie kostki i ich napięcia przy włączonej klimie i wyłączonej i jest to samo nic się nie zmienia na; przepływce, czujniku pompy , wałka, ciśnienia paliwa , zaworku turbo, Egr, czujniku turbo, pierwszej sondzie. Zostaje tylko wiązka sterownika silnika i czujnik położenia wału. Sprawdzę jeszcze świece żarowe bo pełną one kilka funkcji podczas pracy silnika. Liczyłem wczoraj ze znajdę to pojawiające się zasilanie
![:sad:](./images/smilies/sad.gif)
Auto nawet jak ciepłe nie idzie tak płynnie jak z włączoną klimą zdarza się blokada do 3 tyś. i jakaś taka opóźniona rekcja na pedał gazu. Zaczyna mnie to złościć i to bardzo. Może Pan ze Sportage zdecyduje się na ASO
![Very Happy :grin:](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)