[C1FL] Problem z silnikiem wspomagania kierownicy
Moderator: Żandarmeria
-
Lordi546
[C1FL] Problem z silnikiem wspomagania kierownicy
Witam od jakiegoś czasu moją kijanke trapi problem który objawia się paleniem dwóch kontrolek a mianowicie ABS i BREAK przez co przy większych prędkościach kierownica niema żadnego oporu i przy gwałtowniejszym skręcie może dojść do poślizgu i wypadku. Byłem z autem w normalnym warsztacie i został podpięty pod komputer który nic nie wykazał,postanowiłem pojechać do ASO i tam na komputerze wykryło błąd EPS C1617 [Błedna prędkość silnika EMS] pan w ASO powiedział że trzeba wymienić całą kolumne kierowniczą a koszt tego to 4000 zł.I tu pytanie do Was czy ktoś miał podobny problem i czy dało by się to jakoś inaczej naprawić?
- kosmos2011
- Asystent Kierownika
- Posty: 202
- Dołączył(a): 13 sie 2017 13:54
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Grupa: Trójmiasto
- Marka i model samochodu: Hyundai Accent LC 2000r 1,3 G4EA
-
Lordi546
Re: Problem z silnikiem wspomagania kierownicy
Szczerze powiedziawszy nie wiele mi to daję
- kosmos2011
- Asystent Kierownika
- Posty: 202
- Dołączył(a): 13 sie 2017 13:54
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Grupa: Trójmiasto
- Marka i model samochodu: Hyundai Accent LC 2000r 1,3 G4EA
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6885
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Problem z silnikiem wspomagania kierownicy
Lordi, wizytę na forum zaczynamy od przywitania w odpowiednim dziale.
Jeżeli masz auto z 2011r, to powinieneś mieć jeszcze gwarancję - czy przebieg już ponad 150k ? Jeżeli nie, to po prostu skontaktuj się z firmą zajmującą się naprawą i regeneracją przekładni typu EPS, a kolega kosmos wyłożył Ci wszystko jak na tacy.
Jeżeli masz auto z 2011r, to powinieneś mieć jeszcze gwarancję - czy przebieg już ponad 150k ? Jeżeli nie, to po prostu skontaktuj się z firmą zajmującą się naprawą i regeneracją przekładni typu EPS, a kolega kosmos wyłożył Ci wszystko jak na tacy.
- kosmos2011
- Asystent Kierownika
- Posty: 202
- Dołączył(a): 13 sie 2017 13:54
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Grupa: Trójmiasto
- Marka i model samochodu: Hyundai Accent LC 2000r 1,3 G4EA
Re: Problem z silnikiem wspomagania kierownicy
Ryba4 napisał(a):wszystko jak na tacy.
No może nie do końca myślę że najlepsze będzie jak się butelka na tacy otworzy
Widzę że autor nie bardzo zainteresowany rozwiązaniem problemu,
Posty: 6
Strona 1 z 1
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Problem z przyciskiem w kierownicy
przez totek » 18 sty 2023 00:39 w Tipsy i triksy ... - 1 Odpowiedzi / 3034 Wyświetlone
- Ostatni post przez antos90
18 sty 2023 06:52
-
Problem z przyciskiem w kierownicy
-
-
Problem z prostowanie kierownicy na zakręcie
przez Lugor » 11 maja 2023 23:12 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 3406 Wyświetlone
- Ostatni post przez Lugor
13 maja 2023 20:35
-
Problem z prostowanie kierownicy na zakręcie
-
-
Drzwi HB do kombi (C1FL)
przez Arekwonski » 29 cze 2021 06:46 w Nadwozie - 1 Odpowiedzi / 13231 Wyświetlone
- Ostatni post przez szymex
29 cze 2021 08:22
-
Drzwi HB do kombi (C1FL)
-
-
C1FL, dołożenie wyposażenia
przez VertteZ » 04 lis 2021 00:15 w Akcesoria i wyposażenie - 4 Odpowiedzi / 15113 Wyświetlone
- Ostatni post przez emilemil
07 lis 2021 09:44
-
C1FL, dołożenie wyposażenia
-
-
[C1FL] Odpalanie a sprzęgło
przez colek » 07 wrz 2020 11:52 w Silniki i skrzynia biegów - 10 Odpowiedzi / 19065 Wyświetlone
- Ostatni post przez colek
08 wrz 2020 20:19
-
[C1FL] Odpalanie a sprzęgło
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości