Uwierz, że nawet historia w ASO nie jest gwarantem tego co kupujesz, wiem bo pracuję w jednym z nich, i już osobiście to przerabiałem
![B) B)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Moderator: Żandarmeria
Woody napisał(a):rafalg31 szybka diagnoza co nie, ale widać że identyczna, ja swojego Ceeda miałem 7 lat i wsumie uratował mi życie, bo uszkodzenia na foto są przy prędkości uderzenia około 140-150 km/h, ale przeciwmgielne nawet po wypadku miałem
DługiWąs napisał(a):Woody napisał(a):DługiWąs weź trochę wyluzuj, po pierwsze to Ty chcesz uzyskać informacje, więc grzeczniej.
Po drugie może wstawisz zdjęcie swojego tylnego zderzaka,
A po trzecie to większość aut na forum - ich historia jest znana od nowości obecnym użytkownikom, a pewnie Ty nie znasz do końca historii swojego.
Popatrz na zdjęcie pod moim postem, teraz pomyśl co może być z takim samochodem ( pod. szkoda całkowita), a samochód śmiga po klepaniu po naszych drogach, wiem bo sam go spotkałem, a tablice ma jeszcze moje plus naklejki klubowe, więc naprawę wyklepać da się wszystko,
Ale nie na wszystko przy klepaniu starczy kasy.
Więc pozdrawiam wyklepane Kijanki
Cóż, wg informacji z ASO po nr VIN samochód do końca był serwisowany w niemieckim ASO do przebiegu 120kkm, trzy miesiące po ostatnim serwisie kupiłem go z przebiegiem 127kkm. Elektronicznym miernikiem lakieru cały samochód sprawdziłem, wszędzie taka sama wartość, jak dobrze pamiętam to 80um-100um.
Zakładałem że mógł być klepnięty w tyłek, ale pod samochodem i w bagażniku nic na to nie wskazuje żeby było coś "klepane" bądź byłyby odczyniane magiczne obrządki Janusza mechanika
DługiWąs napisał(a):Gizmo121 napisał(a):DługiWąs napisał(a):Gdzie znajdę przekaźnik od tylnego foga?
W ceedach masz dwie skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami w komorze silnika i po lewej stronie deski rozdzielczej (jak otworzysz drzwi ) a opisy były na forum ...sugeruje skorzystać z wyszukiwarki - prawy górny róg strony
Potrafię wyszukać takie informację, i gdybym znalazł to c mnie interesuje to nie zakładałbym tematu.
W przytoczonych przez Ciebie skrzynkach mamy jedynie bezpiecznik tylnych fogów, przekaźnika nie ma. Jedynie do przednich znajduje się w komorze silnika.
A może to właśnie z niego korzystamy skoro żeby włączyć tylne fogi trzeba mieć włączone przednie?
DługiWąs napisał(a):
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 32 gości