07 gru 2014 13:31
Kolego Matikes - są - tak jak napisał Witia - rożne rodzaje akcji opisane w tzw. TSB, dokładnie trzy. Pierwsza - jeśli klient na coś się skarży i był na to TSB, wtedy serwis wdraża opisane w nim procedury (np. problemy z radiem). Druga to tzw. akcja sprawdzająca - robiona podczas pierwszej wizyty klienta w ASO po opublikowaniu TSB i w zależności od zaleceń albo się robi zalecone naprawy "z klucza" albo np. sprawdza i jak coś kwalifikuje to naprawia. Trzeci rodzaj to akcja przywoławcza - dostajesz zaproszenie, umawiasz się - tak jest w przypadku usterek zagrażających bezpieczeństwu użytkowania.
We wszystkich trzech przypadkach jako klient nie musisz znać nr TSB ani tego, co jest w nich opisane, od tego jest serwis, ty ewentualnie masz tylko zgłaszać swoje zastrzeżenia co do funkcjonowania auta.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.