Przebieg: 39600 (prawie 11000km przejechane)
Zmieniłem pracę i strasznie ciężko u mnie ostatnio z czasem. Zresztą jest zimno, brudno i nie ma zbytnio co robić przy kijance.
Przy okazji przełożenia opon na zimowe mogę odpowiedzieć na pytanie które zadało mi kilka osób: czy naklejki na rantach zejdą w trakcie zabiegów u wulkanizatora? Tak, zeszły. Trzeba było naklejać nowe.
Opony zimowe: Niestety 2 z kupionych używek Michelin Pilot Alpin 4 musiałem odesłać. W ich miejsce kupiłem GoodYear Ultra Grip Performance. Pierwsze lody i śniegi nie stanowiły najmniejszego problemu.
Oklejone znaczki GT: Straciły kolor i są strasznie wyblaknięte. O dziwo te na dachu i nad "dyfuzorem" trzymają kolor. Kupiłem pod wymiar naklejki od firmy w której biorę czerwone ranty na felgi. Na wiosnę nakleję nowe. Mam nadzieję, że będą trzymać lepiej.
Piszczący pasek: Przy odpalaniu, gdy na dworze jest mokro, auto potrafi strasznie zapiszczeć. Wystarczy dodać sporo gazu i po problemie, ale jest to irytujące. Nie wiem jeszcze co z tym zrobić.
Felgi: Podjąłem decyzję i kupuję drugi komplet felg. Najpierw myślałem o wymianie orginalnych na inne srebrne lub białe, ale w końcu zadecydowałem, że będę trzymał dwa komplety. Podjechałem już do salonu Kia by dowiedzieć się ile będą kosztować same czujniki ciśnienia w oponach. Niestety nie małe pieniądze - co najmniej 800zł. Myślę nad modelem odrobinę szerszym i niższym współczynnikiem ET.
Orginalne felgi mają wymiary: 7,5" szerokości, osadzenie 55. Co daje 150mm szerokości felgi od mocowania piasty do wewnątrz.
Myślę o: 8,0" szerokości i osadzenie 40. Co daje 141mm szerokości felgi od piasty, więc nie ma szans by przednie felgi maksymalnie skręcone szorowały o cokolwiek.
Nowa felga poszerzy trochę rozstaw kół. Jak mierzę około 20mm z każdej strony, ale powinno idealnie zrównać się z krawędzią nadkoli. Po świętach coś poszukam. Niestety ciężko się czymkolwiek zainspirować, bo chyba większości osób podobają się orginalne felgi i mało kto w swojej kijance GT zmieniał felgi.
[C2] pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
bart210 - Dyrektor
- Posty: 655
- Dołączył(a): 04 lis 2016 11:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,6T Pb 204KM
2014, XL
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Też miałem problem z piszczacym paskiem. Pojechałem do ASO i problem usunęli. Wystarczyło wyregulowac naciąg.
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Ja zmieniałem felgi (a w zasadzie też dokupiłem drugi komplet). Mam kupione właśnie 8", ale z ET 45. Nic nie ociera itd, ale w kwestii wystawania poza obrys błotnika, to jest to już na granicy, można by podyskutować
A co do naklejek na znaczek GT, to są juz gotowce:
https://www.ebay.pl/itm/263368159829?ul_noapp=true
A co do naklejek na znaczek GT, to są juz gotowce:
https://www.ebay.pl/itm/263368159829?ul_noapp=true
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Jak kwestia homologacji takich felg ? Co powie ubezpieczyciel ? Bo mnie bodaj informowano ,że tylko taki rozmiar fabryczny jest homologowany do tego auta
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
bart210 napisał(a):Też miałem problem z piszczacym paskiem. Pojechałem do ASO i problem usunęli. Wystarczyło wyregulowac naciąg.
Wielkie dzięki! Jeszcze dzisiaj się umówię.
vonski napisał(a):Ja zmieniałem felgi (a w zasadzie też dokupiłem drugi komplet). Mam kupione właśnie 8", ale z ET 45. Nic nie ociera itd, ale w kwestii wystawania poza obrys błotnika, to jest to już na granicy, można by podyskutować
Vonski, a co z czujnikami ciśnienia? Ile zapłaciłeś? Skąd brałeś?
marcin255 napisał(a):Jak kwestia homologacji takich felg ? Co powie ubezpieczyciel ?
Nie rozumiem co ma homologacja felg, do ubezpieczenia auta. Możesz rozwinąć, bo chyba nie jestem czegoś świadomy, a nie pierwszy raz zmieniam felgi w aucie.
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
foxx76 napisał(a):Vonski, a co z czujnikami ciśnienia? Ile zapłaciłeś? Skąd brałeś?
Ja kupując auto w salonie wziąłem drugi komplet kół z felgami 16" na zimę. Były w komplecie z czujnikami. Ale oczy mi krwawiły patrząc na GT na 16", więc sprzedałem felgi z oponami, zostawiłem sobie czujniki, które przełożyłem do nowych 18".
foxx76 napisał(a):Nie rozumiem co ma homologacja felg, do ubezpieczenia auta. Możesz rozwinąć, bo chyba nie jestem czegoś świadomy, a nie pierwszy raz zmieniam felgi w aucie.
Jeśli masz w aucie elementy, które są niezgodne z instrukcją obsługi, to ubezpieczyciel może (choć nie musi) robić problemy w przypadku wypłaty odszkodowania. W instrukcji dla 18" przewidziano tylko szerokość 7,5", tak jak mają fabryczne. Więc 8" jest niezgodne z instrukcją.
Inną parą kaloszy jest dostępność felg. 7,5x18 z rozstawem 5x114,3 to nie jest popularna konfiguracja, łagodnie mówiąc.
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Dzisiaj mnie spotkała nie miła niespodzianka.
Auto od poniedziałku stało na parkingu przed mieszkaniem. Kilka dni niższych temperatur i auto... umarło. Drzwi się nie otwierają, lampki nie świecą, kompletny brak reakcji na próby odpalenia. Podłączyłem miernik i wynik mnie zszokował - 6,5V! Dorwałem sąsiada, odpaliliśmy na klemach. Po chwili auto odpaliło, alternator ładuje, zrobiłem od razu z 10-15km by podładować go trochę i prawdę mówiąc zbytnio nie wiadomo co było przyczyną (no chyba że zostawiłem jakąś lampkę włączoną w aucie). Od razu pojechałem do serwisu i sprawdzili mi akumulator. Wynik - jak nowy. Praktycznie nic nie stracił ze swoich parametrów. Teraz jestem ciekawy czy jutro nie będę miał podobnej przygody. W poniedziałek biorą mi auto by naciągnąć paski, więc jakbym znów nie mógł odpalić to zostawię im kolejny temat do rozwiązania. Miał ktoś podobny problem?
Auto od poniedziałku stało na parkingu przed mieszkaniem. Kilka dni niższych temperatur i auto... umarło. Drzwi się nie otwierają, lampki nie świecą, kompletny brak reakcji na próby odpalenia. Podłączyłem miernik i wynik mnie zszokował - 6,5V! Dorwałem sąsiada, odpaliliśmy na klemach. Po chwili auto odpaliło, alternator ładuje, zrobiłem od razu z 10-15km by podładować go trochę i prawdę mówiąc zbytnio nie wiadomo co było przyczyną (no chyba że zostawiłem jakąś lampkę włączoną w aucie). Od razu pojechałem do serwisu i sprawdzili mi akumulator. Wynik - jak nowy. Praktycznie nic nie stracił ze swoich parametrów. Teraz jestem ciekawy czy jutro nie będę miał podobnej przygody. W poniedziałek biorą mi auto by naciągnąć paski, więc jakbym znów nie mógł odpalić to zostawię im kolejny temat do rozwiązania. Miał ktoś podobny problem?
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Fabryczne aku nie powinno jeszcze paść , miałem to samo 2 dni temu wróciłem z pracy autko w ciepłym garażu podziemnym na 2 dzień , zero odzewu no ale aku miał już 4.5 roku no i to Mazda . Cała doba ładowania odpalił od reki ale pojechałem i dla świętego spokoju aku wymieniłem .
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Pogoda nie skłania do prac przy samochodzie, ale podsumowując ostatnie 3 miesiące:
Problemy z rozładowanym akumulatorem już się nie wydarzyły. Bez względu jak długo stał i jak było zimno. Zatem wspomniany jednorazowy problem był spowodowany tym, że zostało jakieś oświetlenie nie wyłączone na kilka długich i zimnych dni.
Felgi kupione. Tak jak chciałem 18" ET40, lekko szersze i srebrne. Opona jest na lekkim naciągu. Felga idealnie zrównuje się z krawędzią nadkoli, więc nic nie wystaje. Oryginalne czujniki ciśnienia kupione. Wszystko zmontowane i czeka na wiosnę. Przy okazji okazało się, że otwory w nowych felgach są za małe, więc trzeba było jeszcze kupić nowe węższe nakrętki. Zdecydowałem się na stalówki (nie aluminiowe) w kolorze czarnym.
Płyn do spryskiwaczy też wam się kończy w tak zastraszającym tempie? Zaczynam się zastanawiać czy mi gdzieś nie ucieka. Przeważnie na całą zimę starczyły mi dwa zbiorniki 5L, a teraz już 4 zbiornik zacząłem. Wczoraj wypsikałem na odcinku 150km blisko 3L. Warunki na drodze były beznadziejne i sporo musiałem spryskiwać przednią szybę, ale i tak wydaje mi się, że to lekkie przegięcie.
Tablice rejestracja można jakoś zamontować bez ramek, ale bez przewiercania ich? Wczoraj, myjąc auto na myjni ciśnieniowej urwałem tablice przednią z ramką. Tablice umieściłem za szybą, pojechałem gdzie się śpieszyłem, wychodzę z auta, patrzę na Kijankę z daleka i stwierdzam, że lepiej wygląda. Da się kupić jakieś minimalistyczne ramki co nie zabierają tych 2cm pod tablicą?
Problemy z rozładowanym akumulatorem już się nie wydarzyły. Bez względu jak długo stał i jak było zimno. Zatem wspomniany jednorazowy problem był spowodowany tym, że zostało jakieś oświetlenie nie wyłączone na kilka długich i zimnych dni.
Felgi kupione. Tak jak chciałem 18" ET40, lekko szersze i srebrne. Opona jest na lekkim naciągu. Felga idealnie zrównuje się z krawędzią nadkoli, więc nic nie wystaje. Oryginalne czujniki ciśnienia kupione. Wszystko zmontowane i czeka na wiosnę. Przy okazji okazało się, że otwory w nowych felgach są za małe, więc trzeba było jeszcze kupić nowe węższe nakrętki. Zdecydowałem się na stalówki (nie aluminiowe) w kolorze czarnym.
Płyn do spryskiwaczy też wam się kończy w tak zastraszającym tempie? Zaczynam się zastanawiać czy mi gdzieś nie ucieka. Przeważnie na całą zimę starczyły mi dwa zbiorniki 5L, a teraz już 4 zbiornik zacząłem. Wczoraj wypsikałem na odcinku 150km blisko 3L. Warunki na drodze były beznadziejne i sporo musiałem spryskiwać przednią szybę, ale i tak wydaje mi się, że to lekkie przegięcie.
Tablice rejestracja można jakoś zamontować bez ramek, ale bez przewiercania ich? Wczoraj, myjąc auto na myjni ciśnieniowej urwałem tablice przednią z ramką. Tablice umieściłem za szybą, pojechałem gdzie się śpieszyłem, wychodzę z auta, patrzę na Kijankę z daleka i stwierdzam, że lepiej wygląda. Da się kupić jakieś minimalistyczne ramki co nie zabierają tych 2cm pod tablicą?
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Płyn tak schodzi przez spryski xenonów. Poprzednie auto miałem z xenonami, obecne bez i zużywam 1/5 płynu co kiedyś. W sumie to cały sezon letni przejeździłem na 2 butelkach.
Tapatalk @ Galaxy S7
Tapatalk @ Galaxy S7
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6885
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Dokładnie jak mówi vonski. Choć ja w obecnych warunkach jadąc Krk-wro zużywam pół zbiornika, a nie mam ksenonów :-/
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Pierwsze prawdziwe "wiosenne" mycie w tym roku zaliczone. Ponad 5 godzin pucowania nadwozia, podwozia i wnętrza. Masa soli, piachu, błota, resztek opon. Nawet nie zdążyłem go nawoskować, ale jestem zadowolony z efektu. Niestety znalazłem dwa uszkodzenia:
Odprysk lakieru na masce. Małe. Około 2-3mm średnicy, ale zawsze coś:
No i ktoś mi objechał tylni zderzak. Na szczęście udało się dość ładnie spolerować i wygląda znośnie. Muszę pomyśleć nad jakimś prostym retuszem.
Za 2-3 tygodnie wymiana felg, opon, nakrętek, części naklejek i woskowanie. Auto po pozbyciu się kilogramów brudu zyskało sporo na wyglądzie. Oby już nie wróciły mrozy i śnieg.
Odprysk lakieru na masce. Małe. Około 2-3mm średnicy, ale zawsze coś:
No i ktoś mi objechał tylni zderzak. Na szczęście udało się dość ładnie spolerować i wygląda znośnie. Muszę pomyśleć nad jakimś prostym retuszem.
Za 2-3 tygodnie wymiana felg, opon, nakrętek, części naklejek i woskowanie. Auto po pozbyciu się kilogramów brudu zyskało sporo na wyglądzie. Oby już nie wróciły mrozy i śnieg.
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
George - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 2618
- Dołączył(a): 18 lip 2008 12:33
- Lokalizacja: Poznań
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C2FL HB, 1,6 L Pb 204KM
2018, GT
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Cacuszko.
Wysłane z SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Wysłane z SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Kontakt: Grupa Wielkopolska
- - - - - - - - - - - - - - -
onegdaj - Cee'd 1,6 CRDI 2008
aktualnie - Cee'd GT black perl 2018
- - - - - - - - - - - - - - -
onegdaj - Cee'd 1,6 CRDI 2008
aktualnie - Cee'd GT black perl 2018
- White Tiger
- Przedszkolak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 11 wrz 2017 23:45
- Lokalizacja: Częstochowa
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL PRO, 1.6 Pb 204KM
2017, GT
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Czekamy na zdjęcia Procka na nowych felach Ciekawe co to za 18-stki
Oglądałem Twój film w temacie modyfikacji układu wydechowy. Nie zastanawiałeś się wtedy może nad RAGAZZON EVO LINE?
Oglądałem Twój film w temacie modyfikacji układu wydechowy. Nie zastanawiałeś się wtedy może nad RAGAZZON EVO LINE?
- lobo
- Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
foxx76 - Współczuję rysy i odprysku, ale auto i tak super wygląda Też jestem ciekawy nowych felg.
White Tiger - dzięki za namiar na ciekawy wydech. Masz może link do jakiegoś filmu jak to gra w Ceed/Pro Ceed GT?
White Tiger - dzięki za namiar na ciekawy wydech. Masz może link do jakiegoś filmu jak to gra w Ceed/Pro Ceed GT?
- White Tiger
- Przedszkolak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 11 wrz 2017 23:45
- Lokalizacja: Częstochowa
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL PRO, 1.6 Pb 204KM
2017, GT
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Znalazłem 2 filmiki z układem wydechowym tej firmy zamontowanym w naszych GT-kach:
https://www.youtube.com/watch?v=1_VlsoXmmLo
https://www.youtube.com/watch?v=wyaf2zLXHXw
Ten z Giacuzzo też robi robotę ale chyba lepiej można spożytkować 1700 euro
https://www.youtube.com/watch?v=ucR3xDmHq5k
Niemniej na coś będę chciał się zdecydować w tym roku bo seryjny wydech jest po prostu słaby. Znajomi z 500-kami Abartha zjadają nas na śniadanie dźwiękiem swoich brzdąców
https://www.youtube.com/watch?v=1_VlsoXmmLo
https://www.youtube.com/watch?v=wyaf2zLXHXw
Ten z Giacuzzo też robi robotę ale chyba lepiej można spożytkować 1700 euro
https://www.youtube.com/watch?v=ucR3xDmHq5k
Niemniej na coś będę chciał się zdecydować w tym roku bo seryjny wydech jest po prostu słaby. Znajomi z 500-kami Abartha zjadają nas na śniadanie dźwiękiem swoich brzdąców
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
Pytanie tylko czy to jest dźwięk ze zmienionym tłumikiem końcowym czy całym układem? Bo jak całość trzeba wymienić, to koszt też wychodzi gruby
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: pro_cee'd GT 2014 - raport Foxx
White Tiger napisał(a):Czekamy na zdjęcia Procka na nowych felach Ciekawe co to za 18-stki
Spójrz na moje logo Zakładałem je już na szybko na początku stycznia jak je dostałem by sprawdzić jak to wygląda. Jest spoko, ale... przy okazji naszła mnie myśl, że chyba przy okazji obniżę sprężyny o 2-3cm i wtedy dopiero będzie idealnie. Ale poczekajmy aż je założę, pooglądam je kilka dni i wtedy ewentualnie pojadę na wymianę sprężyn na trochę krótsze.
White Tiger napisał(a):Oglądałem Twój film w temacie modyfikacji układu wydechowy. Nie zastanawiałeś się wtedy może nad RAGAZZON EVO LINE?
Zastanawiałem, ale nie znalazłem filmiku jak to brzmi, a jak teraz widzę efekt, to zdecydowanie nie warto wydawać 3000zł. Mi wyszło koło 600zł i jeszcze w każdej chwili mogę sobie ustawić seryjny cichy wydech. Mój filmik powienienem nagrać w garażu, a nie na łące, to by brzmiał tak samo. Muszę się tym zająć
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
pro_cee'd GT 2014 foxx - nowe felgi
Przebieg: 42500 (13000km przejechane)
Nie wytrzymałem. Nie ważne, że na pomorzu ciągle około 0 stopni, a dzisiaj w nocy popada trochę śniegu. Dłużej już nie dało rady. Założyłem nowe felgi: Lenso Euro Style 5 (ES-5) 18" - szerokość 8", osadzenie ET40, kolor srebrny. Oczywiście nie obyło się bez nieprzewidzianych wydatków w postaci czujników ciśnienia (orginały Kia załatwiane przez salon). Niestety otwory na nakrętki w nowych felgach okazały się zbyt wąskie na orginalny klucz Kia, więc zdecydowałem się na nowe czarne stalowe nakrętki od TPI z przedłużką na klucz. Felgi są trochę szersze od orginalnych, więc opony są lekko naciągnięte. Osadzenie przesunęło rozstaw o kilkanaście milimetrów na zewnętrz, więc auto stoi bardziej szeroko. Wszystko mieści się w górnym obrysie nadkola. Auto prowadzi się bez zastrzeżeń.
Przydałoby się obniżenie o te 3cm i byłoby idealnie, ale tym się zajmę jak będzie jakiś nagły przypływ gotówki, więc narazie zluzuje z dalszymi pracami. Teraz tylko odświeżenie naklejek, polerka, wosk.
Klocki hamulcowe - wygląda na to, że mam je do wymiany. Kto co wstawiał do swojego GT'ka? Jak zawsze rozważam ATE, bo zawsze to wstawiałem do swoich aut i nigdy się nie zawiodłem.
Nie wytrzymałem. Nie ważne, że na pomorzu ciągle około 0 stopni, a dzisiaj w nocy popada trochę śniegu. Dłużej już nie dało rady. Założyłem nowe felgi: Lenso Euro Style 5 (ES-5) 18" - szerokość 8", osadzenie ET40, kolor srebrny. Oczywiście nie obyło się bez nieprzewidzianych wydatków w postaci czujników ciśnienia (orginały Kia załatwiane przez salon). Niestety otwory na nakrętki w nowych felgach okazały się zbyt wąskie na orginalny klucz Kia, więc zdecydowałem się na nowe czarne stalowe nakrętki od TPI z przedłużką na klucz. Felgi są trochę szersze od orginalnych, więc opony są lekko naciągnięte. Osadzenie przesunęło rozstaw o kilkanaście milimetrów na zewnętrz, więc auto stoi bardziej szeroko. Wszystko mieści się w górnym obrysie nadkola. Auto prowadzi się bez zastrzeżeń.
Przydałoby się obniżenie o te 3cm i byłoby idealnie, ale tym się zajmę jak będzie jakiś nagły przypływ gotówki, więc narazie zluzuje z dalszymi pracami. Teraz tylko odświeżenie naklejek, polerka, wosk.
Klocki hamulcowe - wygląda na to, że mam je do wymiany. Kto co wstawiał do swojego GT'ka? Jak zawsze rozważam ATE, bo zawsze to wstawiałem do swoich aut i nigdy się nie zawiodłem.
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Powrót do Pochwal się swoją Kia cee'd :D
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
[C2] ProCeed GT 2014 by Bandz
1, 2przez bandz » 19 kwi 2020 19:27 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 34 Odpowiedzi / 27594 Wyświetlone
- Ostatni post przez bandz
11 cze 2020 22:57
-
[C2] ProCeed GT 2014 by Bandz
-
-
CEED II SW 2014 XL Platinum
przez Fiflaq » 16 mar 2020 19:31 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 8 Odpowiedzi / 11736 Wyświetlone
- Ostatni post przez hevimental
17 mar 2020 19:42
-
CEED II SW 2014 XL Platinum
-
-
Kia Ceed II 2014 (1.4 100km)
przez dzejkob98 » 23 maja 2021 00:00 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 0 Odpowiedzi / 4606 Wyświetlone
- Ostatni post przez dzejkob98
23 maja 2021 00:00
-
Kia Ceed II 2014 (1.4 100km)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości