Ja bym się nie przejmował. Najważniejsze że masz olej w układzie (pompy nie zatrzesz).
Nawiasem z tego kwitka wynikają tak jakby dwie czynności powtórzone.
1) Próżnia 15 minut
Olej naładowany 0,08g
gaz naładowany 0,30kg
gaz odessany 0,28kg
2) próżnia 15 minut
Olej naładowany 0,10g
gaz naładowany 0,00kg
gaz odessany 0,28kg
I tu zgłupiałem po co dwa razy robiona była próżnia? Była jakaś nieszczelność i ją poprawiał?
Ogólnie cały układ ma czujnik ciśnienia, jeśli będzie nieszczelność to nie uruchomi sprężarki, więc nie ma się co martwić.
Sam posiadam auta typu izoterma z chłodnią. Które chodzą na sprężarkach z układu klimatyzacji z samochodu, lub zewnętrznych. Jeśli działa to się nie rusza, jeśli jest problem to szukamy. Kiedyś jeden gość (poprzedni właściciel auta) nabił za dużo czynnika do agragatu (żeby szybciej chłodziło przestrzeń ładunkową) i przy dużych upałach ciśnienie układu robiło się zbyt wysokie i wyłączało agregat. Podjechałem do swojego serwisu klimy, zrobili bez problemu. Więc pytam ile za usługę, a Ci mi mówią że po odciągnięciu czynnika z układu to by mi musieli jeszcze z 50 zł oddać, tyle było roboty
![:cool:](./images/smilies/cool.gif)