Cześć wszytskim!
Czas chyba najwyższy rozpocząć swój własny wątek o Kijance. W końcu to już ponad 2 lata mojej obecności tutaj!
Z marką KIA zetknąłem się dość przypadkowo. Moim pierwszym samochodem było odziedziczone Renault 19, samochód wiekowy, z duszą, ale i z poprzedniej epoki, więc przyszedł czas na pierwszy kupiony za swoje pieniądze samochód. Miałem dość wysokie wymagania – bezwypadkowość, niski przebieg, niskie koszty eksploatacji, dobre wyposażenie, ciekawy wygląd. Szukałem silnika benzynowego ze względu na kulturę pracy ale też niewielkie pokonywane przebiegi. Głównie celowałem w Astrę GTC, Focusa, Civica.
KIA, pewnie tak samo jak każdemu, kto nigdy wcześniej nie miał styczności z tą marką kojarzyła mi się średnio, głównie z czymś takim:
a z pewnością nie z fajnym samochodem dla młodego człowieka, nie wiem, chyba panował/panuje jakiś taki stereotyp tej marki, choć ostatnimi czasy KIA naprawdę mocno miesza wśród gigantów.
Niestety przez wiele miesięcy nie udało się znaleźć nic, co spełniałoby wszystkie moje wymagania. Jak coś było to albo na drugim końcu Polski, a jak już blisko i fajnie wyposażony to niestety często ulep.
Któregoś dnia tata podesłał mi ogłoszenie Pro Ceed’a. Podszedłem raczej niechętnie, raz - że KIA, dwa - że dość ubogie wyposażenie, trzy - cena przekraczała mój budżet. Ale było blisko więc pojechałem obejrzeć.
I zobaczyłem taki samochód:
Nie ma to jak samochód przygotowany do sprzedaży, zachęcający do kupna, prawda? Mimo, że samochód był zaniedbany, nie miał wyposażenia którego szukałem to jednak przekonał mnie niski (i pewny) przebieg (niecałe 88 tys. km), jedyny właściciel, bezwypadkowość, wszystkie elementy oryginalne - oraz to, że mogłem kupić naprawdę młody samochód (wtedy mniej niż 6 lat – niestety nie było już gwarancji, ponieważ właściciel przestał serwisować samochód w ASO – a szkoda) który na żywo miał naprawdę świetną linię i odpowiednie dla mnie gabaryty. Zobaczyłem w nim potencjał...
W dniu kiedy zakupiłem swoją Kijankę pojawiłem się na waszym (już naszym) forum. Zacząłem przetrzepywać internet w poszukiwaniu różnych instrukcji, broszurek, katalogów i cenników. Gdzieś trafiłem na takie zdjęcie:
pomyślałem – wow, niby ten sam samochód ale zupełnie inny poziom. Wygląda genialnie, też bym tak chciał kiedyś mieć…
.
.
.
.
.
I dziś tak wygląda moja KIA:
Co więcej – to nadal ten sam samochód! Nie do wiary, prawda? A jednak.
Ale spróbujmy po kolei.
Stopniowo i sukcesywnie doposażałem swój samochód w gadżety, które były funkcjonalne i dodatkowo poprawiały walory estetyczne auta. W momencie zakupu miałem pewien zarys tego, co chciałem wymienić, ale wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia, pojawiały się nowe pomysły które realizowałem. Ale co istotne, nie sztuką było spisać listę części, pojechać do ASO, kupić i zlecić montaż. Sztuką było szukanie tych części na aukcjach, szrotach, telefony, negocjajce itp. dzięki czemu koszt większości z nich był śmieszny, a gdy udało się sprzedać starą część, niekiedy wręcz żaden. Wystarczyła odrobina cierpliwości.
Postaram się wymienić wszystko po kolei, może nie do końca chronologicznie:
- stacja multimedialna Android – pierwsze miejsce, bo to chyba najlepsze i jedno z pierwszych, co znalazło się w moim samochodzie, coś co chodziło za mną od dawna. Temat bardzo obszernie opisywany w wątku TUTAJ . Świetne możliwości, idealnie dopasowana, wygoda, brak konieczności używania uchwytów na telefon, kabelków itp. Internet z modemu USB schowany w schowku. Schludnie i praktycznie. Głównie wykorzystuję połączenie Spotify & Yanosik.
Cena – ok. 900 zł (Aliexpress)
- kamera cofania – podobnie jak stacja multimedialna. Niestety brak czujników cofania, mała tylna szyba wymagały więcej uwagi i skupienia podczas parkowania. Kamerka znacznie to ułatwia. Pierwotnie chciałem zamontować w oświetleniu tablicy jednak widzialność była kiepska ze względu na to, że tablica jest nisko w zderzaku. Ostatecznie umieściłem ją tam, gdzie była oryginalnie, w miejscu klamki klapy bagażnika. Niestety pierwsza kamerka przestała działać, aktualnie zamontowana druga. Docelowo trafi tu kamerka z rzeczywistym kątem 170 stopni. (Logo na klapie też było wymieniane, tu jeszcze świeże, po roku wygląda tak samo jak kilkuletnie oryginalne)
Cena – 40 zł (Aliexpress)
- skórzana kierownica, tempomat – fabryczna kierownica była mało przyjemna, gumowo-plastikowa. Trochę poszukałem i kupiłem w bardzo dobrym stanie, z przyciskami od tempomatu za 100 zł, co prawda od Sportage ale zamieniłem dolne przyciski i wyszło na to samo. Tempomat – wiadomo, fajny bajer, przydatny na trasy. Wymiana, montaż wszystkiego również wielokrotnie wałkowana TUTAJ. Przyciski multimedialne można w dowolny sposób zaprogramować z radia, więc każdy może dostosować pod swoje potrzeby.
A starą kierownicę sprzedałem za… 100 zł.
Cena – 100zł – 100 zł = 0 zł
- skórzane, podgrzewane fotele – coś z czego jestem bardzo dumny. Skóry marzyły mi się od zawsze, jak dla mnie znacznie wyższy komfort, zmieniają zupełnie samochód. Kupiłem je w bardzo fajnym stanie, wyciągnięte z anglika, dlatego trzeba było z przodu przełożyć tapicerkę (chodzi tu o czujnik nacisku i późniejsze zadziałanie/lub nie poduszki powietrznej) ale jako, że dokładałem maty grzewcze nie było to utrudnienie. Grzanie foteli z oryginalnych podzespołów. Całą zabawę opisywałem dokładnie TUTAJ, dlatego bez sensu tutaj powielać to samo.
Cena – 300 zł za komplet (kanapa + fotele) + 150 zł za fotele z grzaniem i całą elektroniką = 450 zł
- lusterko fotochromatyczne – dość sporo jeżdżę nocą i trochę mi tego brakowało. Udało się kupić pasujące, działające lusterko za 80 zł. Kto kiedykolwiek korzystał wie, jak bardzo pomaga gdy ktoś jedzie tuż za nami w nocy. Montaż opisałem TUTAJ.
Cena – 80 zł
- klimatyzacja automatyczna – tu nieskromnie powiem, jestem z siebie najbardziej zadowolony, że wszystko udało się tak dopiąć i połączyć, że działa tak jak powinno. Chyba największa i najtrudniejsza pod względem zrozumienia wszystkiego modyfikacja w samochodzie. Wbrew pozorom nie było tak wielkiej ingerencji jak mogłoby się wydawać. Jak widać panowie (i panie) – da się . Ograniczona funkcjonalność (brak dwustrefowości), ale byłem tego świadomy, poza tym działa jak fabryczna. Ale o wszystkim co i jak po kolei, problemach i trudnościach opiszę niedługo i umieszczę na forum.
Cena wszystkiego – 250 zł
- wybierak, gałka, mieszek z wersji SPORT – fabrycznie gałka najzwyklejsza plastikowa. Pierwotnie chciałem zmienić na zwykłą 6B tylko że skórzaną, ale kiedy odkryłem że niewielkim kosztem można wstawić tam okrągłą decyzja była prosta. Żeby się do tego dobrać trzeba wymontować cały tunel środkowy, wymieniłem wszystko przy okazji podpinania grzania foteli. Długo szukałem bo bardzo mało tego było, nie byłem pewien czy będzie pasować idelanie, ale ostatecznie kolejny sukces. (Oczywiście gałka zmieniona już na 6 biegową. )
Cena – wybierak 25 zł, gałka + mieszek 40 zł = 65 zł
- zegary Supervision – taki trochę biały kruk, w szczególności do benzyny. Zamontowałem je stosunkowo niedawno, bo dopiero teraz udało się je zdobyć. Są różne opinie co do tych zegarów, jak dla mnie wyglądają świetnie. Nie żałuję.
Cena – 300 zł
- felgi 17” – kiedy kupiłem Ceed'a, był na oryginalnych 16” z zimowymi oponami + letnie opony 16” które były już mocno zużyte. Po roku kupiłem używany komplet kół 17” z letnimi oponami w niezłym stanie (felgi przedliftowe, jakoś „wiatraki” mnie nie zachwycają). Felgi nie są idealne, mają trochę wyszczerbień, zarysowań itp., miałem oddać je do renowacji ale wstrzymałem się, wyglądają nieźle i nie rzuca się to w oczy, a może spodobają mi się jakieś nowe i co wtedy...?
Cena – 800 zł
- dźwignia ręcznego – wymieniłem na skórzaną z chromowanym przyciskiem, na rynku bardzo dużo jest z anglików które nie pasują, więc warto na to zwrócić uwagę. Stara sprzedana za 40 zł.
Cena – 50 zł – 40 zł = 10 zł
- podłokietnik – wymieniony na skórzany z białym obszyciem, pasujący do foteli. Myślałem że będzie trochę bardziej miękki niż ten podstawowy ale i tak jest ok. Kupiony za 60 zł, stary sprzedany 30. Podobnie jak wyżej, trzeba odkręcić tunel środkowy i dobrać się do mocowania podłokietnika „od spodu”
Cena – 60 zł – 30 zł = 30 zł
- klamki wewnętrzne, listwy – na początku chciałem wymienić całe boczki ale z reguły te z demontażu mają jakieś uszkodzenia. Wymieniłem klamki na srebrne "metalowe" oraz okleiłem listwy folią. Nie da się wymienić samej listwy - jest zespolona z boczkiem.
Cena – 50 zł (komplet), stare sprzedane za 20 zł = 30 zł
- listwy progowe – wymieniłem na listwy z aluminiowymi wstawkami. Stare sprzedane za 50 zł
Cena – 100 zł – 50 zł = 50 zł (komplet)
- nakładki na pedały, podstopnica – do pełnego pakietu „SPORT” brakowało jeszcze aluminiowych nakładek. Kupowane oddzielnie, bo większość rozbitków na szrotach to angliki, a tam podstopnica była inna (aluminiowej nie było nigdy). Dodatkowo teoretycznie podstopnica powinna mieć taki sam wzorek jak pedały, jednak widziałem w kilku miejscach, że wersje poliftowe wychodziły też fabrycznie z podstopnicą przedliftową.
Cena – 60 zł (nakładki) + 40 zł (podstopnica) = 100 zł
- oryginalne dywaniki welurowe – kupione w średnim stanie. Po wytrzepaniu tony kurzu, wypraniu, jak nowe. Musiałem dodać tylko dodatkowy otwór na stoper.
Cena – 40 zł
Dodatkowo jakieś tam drobne kosmetyczne kwestie jak np. wymiana oświetlenia w kabinie i nad tablicą na ledowe czy wymiana żarówek kierunkowskazów na diadem chrome:
Tak oto zbliżamy się ku końcowi modyfikacji.
Przez te 2 lata samochód nigdy mnie nie zawiódł. Zrobiłem nim ok 27 tys. km i sprawuje się naprawdę świetnie. Na bieżąco wykonuję wymiany oleju, filtrów itp. Z mechanicznych kwestii wymieniłem jedynie komplet hamulców (tarcze/klocki przód+tył – zestaw ATE) kilka miesięcy po zakupie – klocki były ok ale tarcze w bardzo kiepskim stanie, pod koniec wyczuwalne były silne wibracje podczas hamowania.
Co więcej, samochód jesienią ubiegłego roku został poddany konserwacji elementów zawieszenia w ramach akcji serwisowej ASO. (Na zdjęciu widoczna też osłona silnika zamontowana z wersji CRDi – zawsze to dodatkowa ochrona)
Ale nie wszystko zawsze było tak idealne. Najwięcej problemów miałem z rozklejającą się deską rozdzielczą, w wielu miejscach. Jak już wspominałem niestety w momencie gdy kupowałem samochód, gwarancja już nie obowiązywała w związku z czym zgłoszenie sprawy do KMP nie przyniosło rezultatu. Ale rozumiem, dlatego musiałem szukać odpowiedniego kleju i podklejać na własną rękę. Najgorzej było przy konsoli centralnej. Na chwilę obecną problem rozwiązany, ale na jak długo..?
Jeśli chodzi o lakier, to naturalne jest, że miał normalne ślady użytkowania, drobne rysy itp. Przez ten okres kilkukrotnie została nałożona warstwa wosku, co z pewnością znacznie poprawiło jego stan. Dodatkowo przy użyciu gotowej zaprawki z pędzelkiem poradziłem sobie z różnymi odpryskami lakieru, szczególnie na zewnętrznej krawędzi długich drzwi. Skutecznie.
Co więcej tej zimy KIA przeszła gruntowne spa, w tym jednoetapową korektę lakieru, zabezpieczenie powłoką ochronną, czyszczenie wnętrza itp.
Efekt rewelacyjny, lecz wiadomo, że z czasem zanika. Staram się jednak dbać o samochód, unikam jak ognia myjni automatycznych, mam możliwość mycia samemu – szampon, rękawica, dwa wiadra i te sprawy.
Na dzień dzisiejszy tak to wygląda. Jakiś czas temu przyszedł mi do głowy pomysł z tym czerwonym paskiem z przodu i wydaje mi się że wygląda fajnie, z lekkim pazurem. W chwili obecnej nie planuję już żadnych większych prac przy kijance, chyba że znajdę kolejną inspirację (czemu są to zazwyczaj rosyjskie fora? ).
Wielu z was być może złapie się za głowę czytając i oglądając to wszystko. Czy było warto? Zdecydowanie. Wolę mieć takie wydatki niż bawić się w remonty silnika czy lakierowanie rdzewiejących elementów po stłuczkach. Podliczając wszystkie koszta suma może wydawać się spora, lecz z drugiej strony rozkładając to na dwa lata oraz widząc efekt finalny.... Nie żałuję niczego z wymienionych wyżej rzeczy. Poza tym... satysfakcja z tego co się udało osiągnąć samemu - BEZCENNA.
Mam nadzieję też, że może w jakimś stopniu moja KIA będzie inspiracją dla kogoś innego. Jeśli ktoś podejmie się podobnych "ulepszeń" to służę pomocą. Nie uważam w żadnym wypadku że moja KIA to ideał (choć całkiem blisko ) , lecz chciałem pokazać Wam, że czasami naprawdę stosunkowo niewielkim nakładem pracy, niedużym kosztem, mając podstawową wiedzę techniczną i tzw. smykałkę można sprawić, że komuś kopara opadnie. I to nie tylko w kwestii samochodów.
Ponieważ jak sami możecie dostrzec, niemożliwe nie istnieje!
Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że się podobało
[C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
-
marcus9550 - Kierownik zmiany
- Posty: 198
- Dołączył(a): 14 mar 2017 21:23
- Lokalizacja: Puławy
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1FL PRO, 1,6 Pb 126KM
2011, XL
-
Moriok88 - Klubowicz
- Posty: 65
- Dołączył(a): 17 lip 2017 16:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: VW GOLF VI GTD
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
Poznałem osobiście Marcusa9550 oraz jego piękny projekt. Wielkie brawa za wytrwałość i efekt końcowy Teraz jakaś dwururka z tyłu i może jakieś mody mechaniczne ?
Kia Cee'd C1FL 1.6 CRDI 165 HP ---> VW Golf VI GTD 2011 r.
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
Gratuluję chęci , czasu , pieniędzy cierpliwości , sam tak doposażałem Mazdę 3 BK więc wiem co piszę - wyszło dobrze
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4200
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
Brawo.
Masakra. Szok.
Masakra. Szok.
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6553
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
za wytrwałość i chęci.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4200
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
Kobietę masz? Czy już nie?
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
-
marcus9550 - Kierownik zmiany
- Posty: 198
- Dołączył(a): 14 mar 2017 21:23
- Lokalizacja: Puławy
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1FL PRO, 1,6 Pb 126KM
2011, XL
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja
ruszok napisał(a):Kobietę masz? Czy już nie?
Całe szczęście (mimo przewracania od czasu do czasu oczami) kobieta cierpliwie wszystko znosi, choć obawiam się, że po przeczytaniu tego wszystkiego przestanie..
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4200
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
Nie dziwię się.
No ale podziwiam. Obie strony
No ale podziwiam. Obie strony
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
-
Ryba1983 - Kierownik
- Posty: 513
- Dołączył(a): 31 gru 2016 16:41
- Lokalizacja: Kłodzko
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1600 ON 115KM
2010
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6885
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
Przy którymś Twoim fotostory już to chyba pisałem, ale trzeba się powtórzyć - szacun i czapki z głów! Za świetne modyfikacje i chęci podzielenia się tym z innymi, na dodatek opisane tak, że chce się czytać (o co coraz trudniej w dzisiejszym internecie). Furę masz super, i niech się foki i inni civici schowają
-
Renegade - Weteran
- Posty: 3748
- Dołączył(a): 23 lis 2009 01:41
- Lokalizacja: SLU
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: OPTIMA PHEV 2.0 205 KM
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
No bajera, gdzie wyrwałeś te zegary?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
OPTIMA PLUG-IN 2.0 205 KM - C3S (aluminium silver) '16
SOUL 1.6 DOHC 124 KM '12
CEE'D HB 1.6 DOHC 126 KM '09
CEE'D HB 1.4 DOHC 109 KM '08
SHUMA 1.5 DOHC '97
-
marcus9550 - Kierownik zmiany
- Posty: 198
- Dołączył(a): 14 mar 2017 21:23
- Lokalizacja: Puławy
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1FL PRO, 1,6 Pb 126KM
2011, XL
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja
Dzięki
Ogłaszałem się kilkukrotnie na facebookowych grupach aukcyjnych KIA, i w końcu się znalazły. Swego czasu były na allegro też do diesla ale już zniknęły..
... i nawet sam je pomagałem potem montować
Renegade napisał(a):No bajera, gdzie wyrwałeś te zegary?
Ogłaszałem się kilkukrotnie na facebookowych grupach aukcyjnych KIA, i w końcu się znalazły. Swego czasu były na allegro też do diesla ale już zniknęły..
... i nawet sam je pomagałem potem montować
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 594
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
Marcus9550 jeszcze szyby ciemne zrób to już wogóle będzie odjazd po za tym mistrz...
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
Takich wątków na forum nam potrzeba jak najwięcej. Widać, że lubisz to co robisz i nie żałuj wydanych pieniędzy, bo robisz to dla siebie. Duma, ważna rzecz!
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
Renegade - Weteran
- Posty: 3748
- Dołączył(a): 23 lis 2009 01:41
- Lokalizacja: SLU
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: OPTIMA PHEV 2.0 205 KM
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
marcus9550 napisał(a):DziękiRenegade napisał(a):No bajera, gdzie wyrwałeś te zegary?
Ogłaszałem się kilkukrotnie na facebookowych grupach aukcyjnych KIA, i w końcu się znalazły. Swego czasu były na allegro też do diesla ale już zniknęły..
... i nawet sam je pomagałem potem montować
No właśnie benzyna potrzebna do kaszlaków to widziałem pełno
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
OPTIMA PLUG-IN 2.0 205 KM - C3S (aluminium silver) '16
SOUL 1.6 DOHC 124 KM '12
CEE'D HB 1.6 DOHC 126 KM '09
CEE'D HB 1.4 DOHC 109 KM '08
SHUMA 1.5 DOHC '97
-
xon - Kierownik
- Posty: 563
- Dołączył(a): 30 gru 2018 20:04
- Lokalizacja: WWA
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C2 HB, 1.6 Pb 280KM
2014, GT XL
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
Uwielbiam takie tematy, widać że Ci zależy i lubisz to co robisz!
To są "pierdoły" ale robią duża różnicę w odbiorze całości - żarówki kierunków.
Przyciemnione szyby tylne widzę oczami wyobraźni, że byłyby idealne.
Czerwony pasek na przedzie inspiracja z C2 GT?
To są "pierdoły" ale robią duża różnicę w odbiorze całości - żarówki kierunków.
Przyciemnione szyby tylne widzę oczami wyobraźni, że byłyby idealne.
Czerwony pasek na przedzie inspiracja z C2 GT?
-
Peter007 - Asystent Kierownika
- Posty: 213
- Dołączył(a): 29 cze 2019 15:33
- Lokalizacja: Opoczno
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2 SW, 1.6 ON 128KM
2013, L
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
Podziwiam za efekty i za zapał. Bo pewnie każdy chciałby mieć odpicowaną furę ale wszyscy czekają na takiego Klimka co to przyjdzie i zaproponuje
-
marcus9550 - Kierownik zmiany
- Posty: 198
- Dołączył(a): 14 mar 2017 21:23
- Lokalizacja: Puławy
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1FL PRO, 1,6 Pb 126KM
2011, XL
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
Cieszę się, że się podoba
U Ciebie czarne szyby super przełamują tę biel lakieru, nie wiem czy dla mnie nie byłoby zbyt czarno dlatego zostawiłem na razie tę folię która była od zakupu - może nie rzuca się tak w oczy ale to gradient lustra przechodzącego w czerń. Osobiście mi się podoba, ale nie wykluczam też, że pewnego dnia wjedzie pełna czerń
Fakt, to są pierwsze do benzyny jakie trafiłem. Poluj na rozbitki z północy, tam sprzedawano więcej bogatszych wersji
Nawet nie wiem, czy nie od Ciebie
Magikrealista napisał(a):Marcus9550 jeszcze szyby ciemne zrób to już wogóle będzie odjazd
U Ciebie czarne szyby super przełamują tę biel lakieru, nie wiem czy dla mnie nie byłoby zbyt czarno dlatego zostawiłem na razie tę folię która była od zakupu - może nie rzuca się tak w oczy ale to gradient lustra przechodzącego w czerń. Osobiście mi się podoba, ale nie wykluczam też, że pewnego dnia wjedzie pełna czerń
Renegade napisał(a):No właśnie benzyna potrzebna do kaszlaków to widziałem pełno
Fakt, to są pierwsze do benzyny jakie trafiłem. Poluj na rozbitki z północy, tam sprzedawano więcej bogatszych wersji
xon napisał(a): Czerwony pasek na przedzie inspiracja z C2 GT?
Nawet nie wiem, czy nie od Ciebie
-
michal55yh - Asystent Kierownika
- Posty: 324
- Dołączył(a): 31 mar 2012 13:46
- Lokalizacja: Lubań
- Grupa: Dolny Śląsk
- Marka i model samochodu: Kia Sportage
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
Jestem pełen podziwu dla Twoich modyfikacji w tym aucie. I co najlepsze, wszystko w jak najlepszym guście
Kia Sportage 1.6 MHEV DCT GT-Line
Skradziona Kia Stinger 2.0 GT-Line
EX Kia Optima 1.7CRDI A/T XL MY2015
EX Kia cee'd 1.4CRDI M MY2013
EX Kia Sportage 1.7CRDI M MY2012
mojasportage.pl
Skradziona Kia Stinger 2.0 GT-Line
EX Kia Optima 1.7CRDI A/T XL MY2015
EX Kia cee'd 1.4CRDI M MY2013
EX Kia Sportage 1.7CRDI M MY2012
mojasportage.pl
-
kryzys - Dyrektor
- Posty: 688
- Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
- Lokalizacja: gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008
Re: [C1FL] Pro Cee'd na wypasie - wersja "zrób to sam"
OOOOOOOOOOOOOO PANIE!!!!!!!!!
Brak mi słów, bez kitu. Szkoda że mieszkasz daleko, albo w sumie nie szkoda bo pewnie więcej czasu bym spędzał u Ciebie w garażu albo Ty u mnie, niż z babami
Odpierdzieliłeś kawał roboty. Uwielbiam takich ludzi i efekty ich pracy bo zawsze jest PE-TAR-DA.
Nie będę już słodził bo nade mną już wyczerpali wszystkie argumenty.
Napisałeś, że nie uważasz, że Twoje prosie to ideał. Masz racje. Do ideału brakuje jej tylko przodu z przedlifta
Myślałem że sobie będę mógł trochę odpocząć i złapać oddech na nowe pomysły co do swojego prosiaka, ALE NIE! MUSIAŁ TEN PRZYLEŹĆ, ZROBIĆ WĄTEK I WSZYSTKO K*RWA ZEPSUĆ
Dobrze, w sumie , jak się mierzyć to tylko z lepszymi.
A tak na marginesie to rośnie w siłę wataha ED. Typy od JD jakby troszkę zbledli hihihihihihi.
Zaraz Ci skrobie priva bo mnie już ręce swędzą, to zajrzyj bo powiadomienia przychodzą jak chcą.
5!
Brak mi słów, bez kitu. Szkoda że mieszkasz daleko, albo w sumie nie szkoda bo pewnie więcej czasu bym spędzał u Ciebie w garażu albo Ty u mnie, niż z babami
Odpierdzieliłeś kawał roboty. Uwielbiam takich ludzi i efekty ich pracy bo zawsze jest PE-TAR-DA.
Nie będę już słodził bo nade mną już wyczerpali wszystkie argumenty.
Napisałeś, że nie uważasz, że Twoje prosie to ideał. Masz racje. Do ideału brakuje jej tylko przodu z przedlifta
Myślałem że sobie będę mógł trochę odpocząć i złapać oddech na nowe pomysły co do swojego prosiaka, ALE NIE! MUSIAŁ TEN PRZYLEŹĆ, ZROBIĆ WĄTEK I WSZYSTKO K*RWA ZEPSUĆ
Dobrze, w sumie , jak się mierzyć to tylko z lepszymi.
A tak na marginesie to rośnie w siłę wataha ED. Typy od JD jakby troszkę zbledli hihihihihihi.
Zaraz Ci skrobie priva bo mnie już ręce swędzą, to zajrzyj bo powiadomienia przychodzą jak chcą.
5!
Don't Eat Yellow Snow!
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Wersja zawieszenie
przez oxarical » 20 lip 2021 20:20 w Zawieszenie - 1 Odpowiedzi / 4750 Wyświetlone
- Ostatni post przez Magikrealista
21 lip 2021 15:39
-
Wersja zawieszenie
-
-
Sprzedam Pro_cee`d 1,6 GDI wersja L.
przez awer » 19 maja 2024 21:57 w Giełda - 2 Odpowiedzi / 579 Wyświetlone
- Ostatni post przez awer
20 maja 2024 07:03
-
Sprzedam Pro_cee`d 1,6 GDI wersja L.
-
-
[C1FL] Odpalanie a sprzęgło
przez colek » 07 wrz 2020 11:52 w Silniki i skrzynia biegów - 10 Odpowiedzi / 19050 Wyświetlone
- Ostatni post przez colek
08 wrz 2020 20:19
-
[C1FL] Odpalanie a sprzęgło
-
-
C1FL, dołożenie wyposażenia
przez VertteZ » 04 lis 2021 00:15 w Akcesoria i wyposażenie - 4 Odpowiedzi / 15108 Wyświetlone
- Ostatni post przez emilemil
07 lis 2021 09:44
-
C1FL, dołożenie wyposażenia
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości