Jako świeżak liczę się każdą formą odpowiedzi
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ale piszę ponieważ mam wrażenie że serwis gra ze mną na czas albo nie potrafi usunąć ( mam nadzieje ) usterki z jaką się zmagam od 3 miesięcy.
Pod koniec ubiegłego roku zakupiłem Ceed'a 2013 rok 1.6 CRDi ( 110 km) z przebiegiem 120 tys.
Po miesiącu użytkowania zapaliła się kontrolka niskiego poziomu oleju , ale że zbliżał się przegląd gwarancyjny postanowiłem udać się do serwisu.
Po przeglądzie stwierdzono że wszystko jest ok a usterkę wyeliminowano.
Po przejechaniu 45 km kontrolka znów się zaświeciła
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Kolejna wizyta na której stwierdzono że to problem z elektryką i elektryk przeczyścił kostki itp....
Restart komputera i gotowe:) a i uwaga w serwisie że jeśli się to powtórzy to żebym kluczykiem 5 razy zakręcił z restartował błąd jeździł dalej ..... jeśli problem nie zniknie to wymiana czujnika ( na gwarancji )
Problem nie zniknął ( ok 50 km przejechane i zapalało - tak X5 od restartu ) więc umówiłem się na wymianę czujnika !
Po odbiorze auta pada rekord 120 km i zapala się kontrolka !
Po restartach odpowiednio 130 km , 60 km , 158 km!!!! itd ....
Dodam że poziom oleju jest cały czas w normie...
Obecnie czekam na kolejną wizytę tyle że tym razem poprosiłem o auto zastępcze , gdyż będę komunikował aby trzymali auto tak długo aż usterka zostanie usunięta raz na zawsze....
A tak po za tym to lubię swoje auto
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
pozdrawiam serdecznie