ruszok napisał(a):Jak mam wymieniać to te doświetlanie i wsteczny też. A to tyle roboty, że mi się nie chce. Albo nie umiem
Wsteczny jak bedzie mi sie chcialo to wjade na kanal i zobacze jak z dojsciem
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
ruszok napisał(a):Jak mam wymieniać to te doświetlanie i wsteczny też. A to tyle roboty, że mi się nie chce. Albo nie umiem
Jednak itak jest niezle bo srednie z dystrybutora to 8,2 (benzyna + automat), i nadal spada, a jezdze glownie autostrady (80%).
Marcinek82 napisał(a):Jak narazie to ok. Gdyby byl dostepny z 1,6TGDI to bralbym taki ze wzgledu na wieksza moc(Proceed nie wchodzil w gre z powodu bagaznika). Natomiast szczegolnie jestem zadowolony ze nie moglem zamowic wtedy (wrzesien/pazdziernik) Focusa ktory byl faworytem, bo patrzac na problemy "wieku dzieciecego" to... katastrofa.
Co do Ceeda, narazie zrobilem cos kolo 6k. bo wirus i malo sie jezdzilo, ale poki co to jest ok, tylko te spalanie przy ok 160km/h - niby czlowiek wie ze wieksze niz w dieselu a jednak troche w niesmak. Jednak itak jest niezle bo srednie z dystrybutora to 8,2 (benzyna + automat), i nadal spada, a jezdze glownie autostrady (80%).
Auto wygodne i pomijajac szum kol (duzo o tym jest na forum) reszta jest dobrze wygluszona i da sie komfortowo jezdzic.
W sumie zauwazylem ostatnio dwie nieprawidlowosci plyn chlodniczy i olej, ale poki co to bede obserwowal czy sie cos dzieje.
Generalnie poprzedni cee'd mnie nie zawiodl (poza incydentem z syfem w baku - temat znany rownierz w ASO), wiec w przypadku obecnego Ceeda licze rownierz na dobra wspolprace
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Ale obserwuj. W moim c2 okazało się, że płyn gdzieś ucieka, ale nie wiedzą którędy. Mam obserwować. Co śmieszne, zauważyłem to po przeglądzie po 30kkm, po przejechaniu (po przeglądzie) około 2kkm - poziom poniżej minimum. Cały warsztat aso się zebrał, konsylium drapało się po głowie, mlaskało i nic innego nie wymyśliło. Po przejechaniu około 3kkm po dolewce, poziom spadł, niewiele bo niewiele ale jednak. Pierwszy raz coś takiego mam w samochodzie. Używki nie miały z tym problemu. A tu hmmMarcinek82 napisał(a):O oleju pisalem 3 czy 4 posty wyzej. A z plynem to narazie niewiem. Odbierajac z salonu wydaje mi sie ze mialem do max, a ostatnio po dokladnym przyjrzeniu sie wyszlo ze jest na min. Dolalem wiec do max - troche ponad 200ml plynu Preston (taki na bazie glikolu mialem) i podobna ilosc wody destylowanej, i teraz bede obserwowal. Chociarz jakis wiekszy ubytek to pewnie dopiero w okolicach przegladu bedzie widac (chyba ze gdzies ucieka). Swoja droga to na tym zbiorniku wyrownawczym slabo widac poziom plynu, wiec narazie zakladam ze uklad sie calkowicie odpowietrzyl i stad ubytek, i/lub przy odbiorze zle ocenilem poziom plynu.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
I płyn pewnie nie spiernicza.Pitrek napisał(a):A w C1 1.6 PB, jest klapka na zbiorniku, rurka na zbiorniku i korek na przewodach xD
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości