<span>Limak74</span> napisał(a):To do czego przydaje sie 6 bieg? j
Teoretycznie do szybkiej jazdy autostradowej przy zmniejszonym zużyciu paliwa. ( novee i ronni21 napiszą co innego.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderator: Żandarmeria
<span>Limak74</span> napisał(a):To do czego przydaje sie 6 bieg? j
Gaj napisał(a):Za 1.6 przemawia ekonomiczność, zbliżone do 2.0 osiągi, nowa konstrukcja, ...
<span>Limak74</span> napisał(a):Jesli chodzi o tapicerke to na 100% skora bo ta cerata montowana w O+ to straszny badziew/tandeta
cisco napisał(a):<span>Limak74</span> napisał(a):Jesli chodzi o tapicerke to na 100% skora bo ta cerata montowana w O+ to straszny badziew/tandeta
z tym sie nie zgodze ze to badziew, mysle ze pakiet skorzany to taka sama skora tylko ze na calych siedzeniach. Sorry ale nie oczekuj skory takiej jak (np. w Leksusie czy Lincolnie) w aucie segmentu sredniego. ja mam o+ i jestem zadowolony z tapicerki.
cisco napisał(a):<span>Limak74</span> napisał(a):Jesli chodzi o tapicerke to na 100% skora bo ta cerata montowana w O+ to straszny badziew/tandeta
z tym sie nie zgodze ze to badziew, mysle ze pakiet skorzany to taka sama skora tylko ze na calych siedzeniach. Sorry ale nie oczekuj skory takiej jak (np. w Leksusie czy Lincolnie) w aucie segmentu sredniego. ja mam o+ i jestem zadowolony z tapicerki.
<span>Gaj</span> napisał(a):3. Od wielu lat łańcuchy są tylko w autach klasy wyższej, bo są dla producenta po prostu znacznie droższe niż paski . Ostatnio coś jakby drgnęło w drugą stronę bo paski za często producentom strzelają, a to znó za wysokie koszty serwisu...
Tak teoretycznie, to może głośniej pracowac niż pasek, ale w dieslu to i tak żadna wada, ginie w ogólnym hałasie.<span>Gaj</span> napisał(a):4. Nie znam poza tym wad łańcucha
RaffiSt napisał(a):Mam ten sam dylemat co w temacie. Czytam wątek i się zastanawiam.
Jeżdżę raczej o mieście ale i dość często wyjeżdżam z rodziną lub kumplami.
Czy ktoś z użytkowników SW 1.6 CDRi 115KM jechał z zapakowanym na maksa bagażnikiem, z czterema osobami i 4 rowerami na haku lub dachu lub w jakiejś podobnej konfiguracji. I jak się auto spisywał an trasie, przyśpieszenie, elastyczność, dynamika jazdy? Jakie są wrażenia przy wyprzedzaniu?
Pozdrowienia
novee napisał(a):TrochĂŞ zaczyna siĂŞ dyskusja "jak zjeÂśc ciastko i miec ciastko"IMO 1.6 CRDi 115KM jest optymalnym silnikiem do Cee'da i juÂż. Wg. mnie szkoda dalej dzieli wÂłos na czworo
- Cee'da ze złotymi klamkami znalazłeś?<span>Limak74</span> napisał(a):...ale wysłuchać wszystkich nie zawadzi ..jeśli ma się zamiar kupić auto za >80.000PLN na 7 lat
novee napisał(a):Cee'da ze zotymi klamkami znalazłeś?![]()
Za >80 tys. to bym bez namysłu wziął Accorda - inna półłka, inna bajka
Honda Site napisał(a):ACCORD TOURER 2.0 COMFORT MT — od 81 900(najtańsza wersja rocznik 2007)
Tapicerka skórzana oraz 17 calowe felgi aluminiowe dla wersji 2.4 Executive: 6 500 PLN
Adaptacyjny tempomat z funkcją automatycznego hamowania dla wersji 2.4 Executive 7 000 PLN
<span>novee</span> napisał(a):tu masz np. nowÂą MazdĂŞ 6...
http://autocc.pl/wrapper/index.php?file_wrap=Mazda.htm
Sorry za off-top Embarassed
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości